AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Sja, ben enkel bang dat de intensiteit te laag ligt in zo'n schema..
In 45 Minuten ben je klaar als je BS Volgt..

Als jij rippetoe doet, ben je niet binnen 45 minuten klaar. Je bent dan zo kapot na het constante verhogen dat je na een paar setjes loopt te hijgen

Pre-WO: brinta 100 gram
PWO: 40 gr whey, 30 gr dextrose
Lunch: 100 gr rijst, 200 gr sperziebonen, 200 gr kipfilet
Middag: 4 volkorenbroo, 150gr paling.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.124
150 gram paling.. voel je je wel lekker?
dat zijn 33 grammen vet.. dat doet niemand hier.. helemaal niet als je 64 kiloweegt..
Dat is smeken voor vetopslag..
Zoveel eet je zelf ook niet eens bbb

Neem dan tonijn in plaats van paling. Klaar! Niet zo zeiken, je bent ****ing skinny, dus beetje extra vetten kan je best hebben.

dat zijn 33 grammen vet.. dat doet niemand hier.. helemaal niet als je 64 kiloweegt..

Noten sávonds in die hoeveelheid dat jij eet is wel goed? 50gr noten is gemiddeld ook 25-30gr vet..

Nu genoeg gebitched over foods, we willen pr's zien :D

• #1.128
ik citeer mezelf nog maar eens, een maand geleden;

Ik citeer mij:

'Ik zit al 3.5+ Gram eiwitten .. '

;)

Noten sávonds in die hoeveelheid dat jij eet is wel goed? 50gr noten is gemiddeld ook 25-30gr vet..

Nu genoeg gebitched over foods, we willen pr's zien :D

Noten savonds neem ik ipv KH.. Voor de nacht.. 31 Gram Vetten op precies te zijn.. Ik neem NOP KH savonds.. Enkel de KH uit kwark..
Ik werk avonden, dus moet je wat nemen ipv.. en dat zijn vetten!

Jongen het laatste waar jij zorgen om hoeft te maken is het aanzetten van vet. Dit gebeurd echt niet zo snel bij een uberecto als jij.

• #1.130
Jongen het laatste waar jij zorgen om hoeft te maken is het aanzetten van vet. Dit gebeurd echt niet zo snel bij een uberecto als jij.

bla bla bla.. Ik zeg het nu voor de allerlaatste keer!
Ik ben geen ECTO!! Gewoon een endo die te weinig eet..

Ik lijk sprekend op mn vader, en die kampt met ernstig overgewicht..
Vroeger was hij ook mager..

Als jij rippetoe doet, ben je niet binnen 45 minuten klaar. Je bent dan zo kapot na het constante verhogen dat je na een paar setjes loopt te hijgen

:scratch:

3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlifts
**2x8 Dips (if you cant do these or no assist machine then do Decline Dumbbell Bench Press with your hands Facing each other)

of

3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Bent Rows (or power cleans)
**2x8 Chin-ups (recommended mainly if doing the cleans)

Mijn bill starr is langer maar ik heb hem vandaag gewoon gedaan in goeie 30min omdat ik me serieus moest haasten. Gewichten klaarleggen voor deadlift tijdens pauze squat en dergelijke en maar 60-90 seconden rust per set en je bent er hoor. Tja dan sta je serieus te hijgen na elke oefening maar dat is nog een eindje verwijderd van out gaan hoor. Een beetje basisconditie is natuurlijk nooit verkeerd. :p

@spanksta : aantal kcals is hoog genoeg voor je en chinnen als laatste oefening al helemaal, laat je niet gek maken door wat ecto's. :D (kijk wie het zegt...)

• #1.133
:scratch:

3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlifts
**2x8 Dips (if you cant do these or no assist machine then do Decline Dumbbell Bench Press with your hands Facing each other)

of

3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Bent Rows (or power cleans)
**2x8 Chin-ups (recommended mainly if doing the cleans)

Mijn bill starr is langer maar ik heb hem vandaag gewoon gedaan in goeie 30min omdat ik me serieus moest haasten. Gewichten klaarleggen voor deadlift tijdens pauze squat en dergelijke en maar 60-90 seconden rust per set en je bent er hoor. Tja dan sta je serieus te hijgen na elke oefening maar dat is nog een eindje verwijdert van out gaan hoor. :p

Jij volgt toch 5*5?

Ben het helemaal met je eens, alleen zit spank nog in een ontkenningsfase.
Alsof ecto een scheldwoord is.

gewoon eten man niet zo alles afwegen.
bij 64 kilo hoef je nergens zorgen om te maken hoor.
eet soms wel 200 gram paling of meer, ben alleen laatste tijd vis beetje beu ge eet.
succes ;)

bla bla bla.. Ik zeg het nu voor de allerlaatste keer!
Ik ben geen ECTO!! Gewoon een endo die te weinig eet..

Ik lijk sprekend op mn vader, en die kampt met ernstig overgewicht..
Vroeger was hij ook mager..

:roflol:
Oh, jij bent echt ver heen.

Even wat psychologie van de koude grond: misschien ben je door je vader zoooo bang om een grammetje vet aan te komen.

Onder de 10 gram vetpercentage ben je gewoon een ecto.

• #1.139
Beetje rare beredenering BBB ;) Bronnetje erin gooien? ;)

Net of dat een BF alles zegt over het lichaamstype.
De bouw van het skelet speelt daar ook een grote rol bij.

Terug
Naar boven