Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat beginnerbb wil zeggen dat een ectomorf van nature een laag vetpercentage heeft, wat natuurlijk de waarheid is.

Dank
Bodybuilders doen veel moeite om het vetpercentage zo laag te houden.
Spank, je vraagt je af waarom je niet aankomt en niet sterker wordt. En dan vraag je of we je eten willen aanpassen. Vervolgens helpen we je daarbij en dan neem je het niet aan. Zo kunnen we je nooit helpen natuurlijk.
Sja, Ik ben wel eens benieuwd wat jij dan allemaal eet op een dag.. En eeeeerlijk zeggen, maak er geen grap van! Wij hebben immers de zelfde stats..
Typ het eens zonder Gelul en wees eerlijk.. Of durf je dat niet?

Ja bill starr 5x5, waarom?
Was maar om mn punt aan te tonen dat je rippetoe-training best binnen die tijdspanne kon afronden, je moet gewoon niet lopen lullen en te lang onnodige pauze gaan nemen.
Dressed je slaat de spijker op z'n kop. Een ecto kan ook een buikje krijgen. Kijk eens goed in de zomer langs het strand en daar zie je wel eens dunne mannetjes (lichte bouw) en een pens. Zelfs ik begon de laatste jaren een kleine pens te krijgen terwijl ik vroeger nooit vet had.
Wat luup zegt klopt ook, dus zo erg is het allemaal niet.
Ik ben dan wel groter dan spank maar ik zit rond de 5000 kcal en heb overdag een kantoorbaan. Dus we moeten gewoon veel eten... weet je hoeveel mensen jaloers op ons zijn, eten wat we willen.![]()
Chick jij ben geen ecto!! 1000 % geen ecto!!
Iemand die zo snel kan gainen als jij is geen ecto!
Je bent gewoon een luiwammes die heel veel weet van fitness/BB die gewoon moet doorzetten en doorknallen!
Hou eens op man met jezelf in een hoek plaatsen kijk mij eens ecto zijn en veel groeien! Je kan niet eten wat je wilt want je krijgt een pensje zoals eerder gezegd moet jij cleaer bulken Chick..
Niet akkoord, mc zal ondertussen wel weten zeker hoe hij moet eten om bij te komen? Ik ben ook overwegend ecto en kan ook alles eten wat ik wil zonder noemenswaardig dik te worden, ieder weet dat door de ervaring best voor zichzelf.
En: Clean bulken werkt NIET zoals het moet voor de gemiddelde mens!
Er staat cleaner...dat betekent iets schoner dan dat hij nu doet.
Heb je wel enig idee hoeveel hij is aangekomen in KG in 3 maanden dressed? Als je dat zou weten zou je je mening hierboven bijstellen beest!
LoL jij overwegend ECTO? hou op man je bent een contstante anabool.
Daardoor kan je blijven eten...