XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

Ik denk dat beginnerbb wil zeggen dat een ectomorf van nature een laag vetpercentage heeft, wat natuurlijk de waarheid is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Hmm.. Mogelijk.. Maar mn BF wordt steeds meer zit nu boven de 10 procenten.. Maargoed.. vanmiddag rond uurtje of 1 knallen.. LB

Er is geen schande in ecto zijn he, ik ben zelf ook overwegend ecto. Elk lichaamstype heeft zijn voordelen, wij moeten zeer veel eten om bij te komen maar worden onder normale omstandigheden nooit echt dik. Groot voordeel is ook dat wij niet steeds tegen het vet moeten vechten en de spieren die we bijkrijgen zijn kwaliteitsspieren.
Mensen die gemakkelijker massa winnen hebben dan vaak weer het probleem dat ze veel moeite moeten doen om een hard lichaam te krijgen met veel spiertekening en ze moeten een constant gevecht leveren tegen het overtollige vet.
Alles heeft zijn voor en nadelen. Natuurlijk zijn er mensen die het allemaal hebben, en die vinden we dan terug in bijvoorbeeld een Mr. Olympia, maar hoeveel zijn er zo?

Godver wat een gezeik over dat ecto... krijg hier straks nog een minderwaardigheidscomplex met me pens :eek:

• #1.145
Ik begrijp dat het geen schande is.. Het heeft zn voor en zn nadelen.. Punt is dat ik sprekend op mijn vader lijk.. Echt erg bizar (Fotos van vroeger) Toen at mn pa ook veel.. Maar werd niet dik.. Nu is hij volwassen en begon te groeien (Buik) egt abnormaal.. Nu eet hij 1/5 van wat ik eet, echt niks eet hij miss nogwel minder.. en is dik.. (Overgewicht niet te zuinig) Dit wil ik voorkomen.. Ik lijkt qua bouw redelijk op mijn vader.. alleen heb ik een dikke anjer en lange/dunne vingers..

we hebben niks met je vader te maken.

Ik zie jouw foto's en ik zie dat je een ecto bent. Einde discussie.

Tja, mijn vader was ook steeds pezig en mager, maar op latere leeftijd begon hij te verdikken. Vaak verbruiken mensen die boven de veertig gaan gewoon minder energie dan vroeger, ze doen alles wat rustiger dan vroeger en sportieve inspanningen zijn slechts een verre herinnering. Als je energieverbruik klein is dan moet je niet veel eten om dikker te worden natuurlijk.

Ik denk dat beginnerbb wil zeggen dat een ectomorf van nature een laag vetpercentage heeft, wat natuurlijk de waarheid is.

Dank :bow:
Bodybuilders doen veel moeite om het vetpercentage zo laag te houden.

Spank, je vraagt je af waarom je niet aankomt en niet sterker wordt. En dan vraag je of we je eten willen aanpassen. Vervolgens helpen we je daarbij en dan neem je het niet aan. Zo kunnen we je nooit helpen natuurlijk.

• #1.149
Dank :bow:
Bodybuilders doen veel moeite om het vetpercentage zo laag te houden.

Spank, je vraagt je af waarom je niet aankomt en niet sterker wordt. En dan vraag je of we je eten willen aanpassen. Vervolgens helpen we je daarbij en dan neem je het niet aan. Zo kunnen we je nooit helpen natuurlijk.

Sja, Ik ben wel eens benieuwd wat jij dan allemaal eet op een dag.. En eeeeerlijk zeggen, maak er geen grap van! Wij hebben immers de zelfde stats..

Typ het eens zonder Gelul en wees eerlijk.. Of durf je dat niet?

Ecto of niet. Er zijn zat ecto's die monsters zijn geworden.
Het maakt dus geen reet uit wat jij bent, als je instelling maar goed is
kun jij gainen wat jij wilt en groter worden dan messo's.

Sja, Ik ben wel eens benieuwd wat jij dan allemaal eet op een dag.. En eeeeerlijk zeggen, maak er geen grap van! Wij hebben immers de zelfde stats..

Typ het eens zonder Gelul en wees eerlijk.. Of durf je dat niet?

Waarom zou ik het neit durven? Ik gain genoeg, dus zie geen reden om meer te eten.

Voor een trainingsdag dan:

1: 100 gr brinta, 500ml melk, 40gr whey
2: 4 boterhammen, 6 eieren, 1 banaan
3: PWO: 50 gr whey, 1 banaan
4: 125 gr rijst, 150 gr tonijn
5: 2 tosti's
6: 75 gr pasta, 150 gr kipfilet
7: 500 gram kwark, 2 handjes cashew noten

Dit is allemaal ongeveer, ik weeg mijn gewichten niet echt. Daarnaast zal ik ook wel eens dagen minder eten, en sommige dagen junk ik dat mn leven er vanaf hangt. Maar meeste van mn trainingsdagen eet ik dit ongeveer.

• #1.152
Oke netjes, Het lijkt vrij veel op dat van mij..

Dressed je slaat de spijker op z'n kop. Een ecto kan ook een buikje krijgen. Kijk eens goed in de zomer langs het strand en daar zie je wel eens dunne mannetjes (lichte bouw) en een pens. Zelfs ik begon de laatste jaren een kleine pens te krijgen terwijl ik vroeger nooit vet had.

Wat luup zegt klopt ook, dus zo erg is het allemaal niet.

Ik ben dan wel groter dan spank maar ik zit rond de 5000 kcal en heb overdag een kantoorbaan. Dus we moeten gewoon veel eten... weet je hoeveel mensen jaloers op ons zijn, eten wat we willen. :D

Ik ben zeer jaloers ik wou dat ik dat kon. Als ik een jaar lang net boven onderhoud eet ben ik zo weer 94kg

Ja bill starr 5x5, waarom?

Was maar om mn punt aan te tonen dat je rippetoe-training best binnen die tijdspanne kon afronden, je moet gewoon niet lopen lullen en te lang onnodige pauze gaan nemen.

In welke week zit je? In week 9 was ik toch echt niet in 45 minuten klaar met een billstarr training

Dressed je slaat de spijker op z'n kop. Een ecto kan ook een buikje krijgen. Kijk eens goed in de zomer langs het strand en daar zie je wel eens dunne mannetjes (lichte bouw) en een pens. Zelfs ik begon de laatste jaren een kleine pens te krijgen terwijl ik vroeger nooit vet had.

Wat luup zegt klopt ook, dus zo erg is het allemaal niet.

Ik ben dan wel groter dan spank maar ik zit rond de 5000 kcal en heb overdag een kantoorbaan. Dus we moeten gewoon veel eten... weet je hoeveel mensen jaloers op ons zijn, eten wat we willen. :D

Chick jij ben geen ecto!! 1000 % geen ecto!!
Iemand die zo snel kan gainen als jij is geen ecto!
Je bent gewoon een luiwammes die heel veel weet van fitness/BB die gewoon moet doorzetten en doorknallen!
Hou eens op man met jezelf in een hoek plaatsen kijk mij eens ecto zijn en veel groeien! Je kan niet eten wat je wilt want je krijgt een pensje zoals eerder gezegd moet jij cleaer bulken Chick..

Chick jij ben geen ecto!! 1000 % geen ecto!!
Iemand die zo snel kan gainen als jij is geen ecto!
Je bent gewoon een luiwammes die heel veel weet van fitness/BB die gewoon moet doorzetten en doorknallen!
Hou eens op man met jezelf in een hoek plaatsen kijk mij eens ecto zijn en veel groeien! Je kan niet eten wat je wilt want je krijgt een pensje zoals eerder gezegd moet jij cleaer bulken Chick..

Niet akkoord, mc zal ondertussen wel weten zeker hoe hij moet eten om bij te komen? Ik ben ook overwegend ecto en kan ook alles eten wat ik wil zonder noemenswaardig dik te worden, ieder weet dat door de ervaring best voor zichzelf.
En: Clean bulken werkt NIET zoals het moet voor de gemiddelde mens!

Niet akkoord, mc zal ondertussen wel weten zeker hoe hij moet eten om bij te komen? Ik ben ook overwegend ecto en kan ook alles eten wat ik wil zonder noemenswaardig dik te worden, ieder weet dat door de ervaring best voor zichzelf.
En: Clean bulken werkt NIET zoals het moet voor de gemiddelde mens!

Er staat cleaner...dat betekent iets schoner dan dat hij nu doet.
Heb je wel enig idee hoeveel hij is aangekomen in KG in 3 maanden dressed? Als je dat zou weten zou je je mening hierboven bijstellen beest!

LoL jij overwegend ECTO? hou op man je bent een contstante anabool.
Daardoor kan je blijven eten...

Er staat cleaner...dat betekent iets schoner dan dat hij nu doet.
Heb je wel enig idee hoeveel hij is aangekomen in KG in 3 maanden dressed? Als je dat zou weten zou je je mening hierboven bijstellen beest!

LoL jij overwegend ECTO? hou op man je bent een contstante anabool.
Daardoor kan je blijven eten...

Ja maar, van nature ben ik een ecto en daar gaat het om. Ik zie er nu niet uit als een ecto maar moest ik mijn training staken en alles wat daar mee samenhangt dan zou ik langzaam maar zeker terug afglijden naar mijn natuurlijk potentieel.

Terug
Naar boven