- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nouw, Ik wil weten of ik een goede training heb neer gezet (Een bevorderende) Want ik heb nooit meer spierpijn (Wat ik in het begin wel had) Na een benentraining ben ik kapot, voel ik me slap in de benen als ik van de trap af loop..
Meneer Dressed, Heeft u ook alle tijden spierpijn?
Hierbij komt nog dat ik niet of nauwelijks slaap (5/6 uur per nacht) Lig er wel 8 uur in

Wow dude wees blij dat je tenminste 5/6uur slaapt. Zoveel heb ik nooit
Ik slaap 4uur max, meestal 4x wakker worden ook nog.
Maarja 5/6uur is natuurlijk niet optimaal.
4 uurtjes ??
4 uurtjes ??
das niet gezond hoor al helemaal niet als je ook nog zwaar traint!
las van spank dat hij om 2230uur op ze nest ligt.... vind het veel te laat ik lig om 2100 uur in me nest man tot 0600 uur en heb dan ook nergens last van probeer idd eens wat vroeger naar je nest te gaan![]()
niet slapen zuigt2900 kcals is niet veel, maar ik zie wel veel goeie vetten, daar raak je wel verzadigd van. voor de rest ook een best veel schoon eten! hoe loopt het verder met je trainingen enzo>?>?
75gram rijst seg, wat een hoeveelheidgewoon dat heel pakje door je keel rammen man
ik weet dat je dat kan! je trainingen zijn goed, gewoon zorgen dat je je lichaam niet overbelast, ken je lichaam.

ik heb zeker 64kg gewogen, toen ik 11wasBlijf nogal hangen![]()
2900 op rustdagen met meer vetten
Boven 3000 op Trainingsdagen met meer KH
hehe, heb jij ooit 64 gewogen? Vast niet.. Als ik gelijk vet veel ga eten gaat dat alleen maar om in vet.. 500 boven behoefte is voldoende zat![]()

Lekkere training weer hoor... je voeding vind ik ook erg netjes man!
Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal klaar te maken? Neem aan dat je nog op school zit of werkt ofzo?![]()

Lekkere training weer hoor... je voeding vind ik ook erg netjes man!
Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal klaar te maken? Neem aan dat je nog op school zit of werkt ofzo?![]()

Thanx, Zelf nogniet heel tevreden maar goed..
Zoveel bereiding vergt het niet toch?
Vaak is de Kip al gebakken van te voren..
Rijst 10 Min. Koken Rest opwarmen..
Sja ik zitnog op school 5 dagen p/w.. Veel vrijheid!
@ Mino, Omdat ik wil vergelijken of er vooruitgang is geboekt!![]()

Idd en als iemand verder terug wilt dan kan diegene toch zelf een paar pagina's terug gaan.Ja, maar je vergelijkt toch niet 4 trainingen.. Je kijkt gewoon naar je vorige training..![]()