AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Vind dit toch een rare instelling van je. Je wilt niet meer eten maar wel je trainingen zwaarder maken voor jezelf, daar heb je alleen jezelf mee, dat snap je toch ook wel? ???

nouw, Ik wil weten of ik een goede training heb neer gezet (Een bevorderende) Want ik heb nooit meer spierpijn (Wat ik in het begin wel had) Na een benentraining ben ik kapot, voel ik me slap in de benen als ik van de trap af loop..

Meneer Dressed, Heeft u ook alle tijden spierpijn?

Hierbij komt nog dat ik niet of nauwelijks slaap (5/6 uur per nacht) Lig er wel 8 uur in

Wow dude wees blij dat je tenminste 5/6uur slaapt. Zoveel heb ik nooit :eek:
Ik slaap 4uur max, meestal 4x wakker worden ook nog.
Maarja 5/6uur is natuurlijk niet optimaal.

Wow dude wees blij dat je tenminste 5/6uur slaapt. Zoveel heb ik nooit :eek:
Ik slaap 4uur max, meestal 4x wakker worden ook nog.
Maarja 5/6uur is natuurlijk niet optimaal.

:eek: 4 uurtjes ??
das niet gezond hoor al helemaal niet als je ook nog zwaar traint!
las van spank dat hij om 2230uur op ze nest ligt.... vind het veel te laat ik lig om 2100 uur in me nest man tot 0600 uur en heb dan ook nergens last van probeer idd eens wat vroeger naar je nest te gaan ;)

:eek: 4 uurtjes ??
das niet gezond hoor al helemaal niet als je ook nog zwaar traint!
las van spank dat hij om 2230uur op ze nest ligt.... vind het veel te laat ik lig om 2100 uur in me nest man tot 0600 uur en heb dan ook nergens last van probeer idd eens wat vroeger naar je nest te gaan ;)

Ja ik ben ook focking overtraint/oververmoeid etc. Maar ik heb dit al dik een jaar en heb alles geprobreerd maar het wil maar niet veranderen.

Sorry voor offtopic spanksta, maarja t kan zijn dat het de oorzaak is dat je niet groeit/vooruitgaat, je slaap, maar ik ga wel vooruit met 4> uur ookal zuigt het.
Ik kan je wel aanraden er echt iets aan te gaan doen voordat het te erg wordt en je er niet meer vanaf komt ;) niet slapen zuigt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.085
Vandaag is Rustdag:

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 250 ML Halfvolle Melk
Snack 1: 2 Volkorenbrood / 2 Hele Eieren / 200 ML Karnemelk
Lunch: 75 Gram Rijst / 100 Gram Tuinbonen / 30 Gram Pindakaas / 100 Gram Kipfilet [Onbereid Gewogen]
Middag: 2 Volkorenbrood / 50 Gram Haring / 200 ML Karnemelk
Diner: 250 Gram Aardappelen, 250 Gram Witte Kool, 135 Gram Rundergehakt / 200 Gram Magere Kwark Optimel
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Kcal 2900

2900 kcals is niet veel, maar ik zie wel veel goeie vetten, daar raak je wel verzadigd van. voor de rest ook een best veel schoon eten! hoe loopt het verder met je trainingen enzo>?>?

75gram rijst seg, wat een hoeveelheid :D gewoon dat heel pakje door je keel rammen man ;) ik weet dat je dat kan! je trainingen zijn goed, gewoon zorgen dat je je lichaam niet overbelast, ken je lichaam.

• #1.088
2900 kcals is niet veel, maar ik zie wel veel goeie vetten, daar raak je wel verzadigd van. voor de rest ook een best veel schoon eten! hoe loopt het verder met je trainingen enzo>?>?

Blijf nogal hangen ;)
2900 op rustdagen met meer vetten
Boven 3000 op Trainingsdagen met meer KH

75gram rijst seg, wat een hoeveelheid :D gewoon dat heel pakje door je keel rammen man ;) ik weet dat je dat kan! je trainingen zijn goed, gewoon zorgen dat je je lichaam niet overbelast, ken je lichaam.

hehe, heb jij ooit 64 gewogen? Vast niet.. Als ik gelijk vet veel ga eten gaat dat alleen maar om in vet.. 500 boven behoefte is voldoende zat :p

Blijf nogal hangen ;)
2900 op rustdagen met meer vetten
Boven 3000 op Trainingsdagen met meer KH

hehe, heb jij ooit 64 gewogen? Vast niet.. Als ik gelijk vet veel ga eten gaat dat alleen maar om in vet.. 500 boven behoefte is voldoende zat :p
ik heb zeker 64kg gewogen, toen ik 11was :p
Maar vergeet neit dat ik 69kg op 23% was toen ik begon met KT, van 50gram meer rijst zal je echt niet vet worden.

• #1.090
Training Maandag 10 Februari (UB2)

Blijf nog hangen op de BP
Ook het chinnen gaat mij niet bijzonder goed af
Kan dit komen omdat dit de 2e dag deze week is van UB? Dat het zwaarder lijkt?

Filpjes volgen nog:
BOR
Incline DB Press 24 Kilo
Schoulder Press 18 Kilo
DL 80 Kilo

ZWART = NU

7.30 Minuten Roeien

UB2

* BP
- 12 * 40 (10 * BB) (12 * BB) (12 * 30) (12 * 30)
- 7 * 55 (12* 40) (12 * 40) (10 * 45) (12 * 45)
- 6 * 55 (8 * 55) (4 * 60) (8 * 55) (8 * 55) Zwaar!
- 8 * 50 (7 * 55) (6 * 55) (4 * 60) (4 * 60) 1 Lichte Spot!

- 8 * 50 (4 * 55) ( 7 * 55) (7* 55) 1 Lichte Spot!

* BOR
- 10 * 20 (10 * 30) (12 * 30) (12 * 30) (12 * 35)
- 10 * 30 (10 * 30) (8 * 40) (10 * 40) (9 * 45) Rep PR + 1
- 10 * 35 (7 * 40) (5 * 45) (8 * 45) (10 * 40)
- 8 * 40 (7 * 40) (9 * 40) (8 * 40) 1 Sec. Hold Bovenaan!

* Incline Dumbbell Press
- 12 * 18 (12 * 18) (12 * 18)
- 10 * 20 (10 * 20) (10 * 20)
- 8 * 22 (8 * 22) (8 * 22)
- 9 * 18(3 * 24) (5 * 25)Rep PR + 2 Reps

* Dumbbell Schoulder Press
- 12 * 12 (12 * 12) (12 * 14)
- 9 * 14 (10 * 14) (9 * 16) Rep PR + 3 Reps
- 6 * 16 (7 * 16) (5 * 18) PR + 2 Kilo

* Seated Cable Row
- (12 * 30) (15 * 30)
- (9 * 40) (10 * 40)
- (6 * 40) (8 * 45) PR + 5 Kilo

* Upright Row
- (12 * 20) (9 * 30) Rep PR + 1 Rep
- (8 * 30) (8 * 30)
- (6 * 30) (8 * 30)

* Barbell Bicep Curl
- 12 * 20 (12 * Olympische BB) (12 * Olympische BB)
- 8 * 25 (8 * 25) (8 * 25)
- 7 * 25 (10 * Olympische BB) (10 * Olympische BB)

* Chinnen
- 2 * 3 * BW

TrainingsTijd Ex. W.U.: 60 Minuten!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 250 ML Halfvolle Melk
Pre WO: 50 Gram Brinta / 250 ML Halfvolle Melk / 10 Gram Whey / 1 Appel
PWO: 10 Gram Whey / 20 Gram Dextrose
Lunch: 75 Gram Rijst / 100 Gram Sperziebonen / 150 Gram Kipfilet [Onbereid Gewogen]
Middag: 2 Volkorenbrood / 2 Eitjes / 200 ML Karnemelk
Diner: Shitload Bruinenbonensoep met Runderpoulette/Worst / 200 Gram Volle Yoghurt
Avond: 450 Gram Kwark / 40 Gram NotenMix /

Kcal: 3000 of meer..

Spanksta, waarom vergelijk je eigenlijk constant je trainingen? :P
Anyways, nette trainingen! Aardig wat PR's, ook lekker stricte voeding! ;)

Lekkere training weer hoor... je voeding vind ik ook erg netjes man!
Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal klaar te maken? Neem aan dat je nog op school zit of werkt ofzo? :cool:

• #1.093
Lekkere training weer hoor... je voeding vind ik ook erg netjes man!
Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal klaar te maken? Neem aan dat je nog op school zit of werkt ofzo? :cool:

Thanx, Zelf nogniet heel tevreden maar goed..
Zoveel bereiding vergt het niet toch? ;)
Vaak is de Kip al gebakken van te voren..
Rijst 10 Min. Koken Rest opwarmen..
Sja ik zitnog op school 5 dagen p/w.. Veel vrijheid!

@ Mino, Omdat ik wil vergelijken of er vooruitgang is geboekt! ;)

Thanx, Zelf nogniet heel tevreden maar goed..
Zoveel bereiding vergt het niet toch? ;)
Vaak is de Kip al gebakken van te voren..
Rijst 10 Min. Koken Rest opwarmen..
Sja ik zitnog op school 5 dagen p/w.. Veel vrijheid!

@ Mino, Omdat ik wil vergelijken of er vooruitgang is geboekt! ;)

Ja, maar je vergelijkt toch niet 4 trainingen.. Je kijkt gewoon naar je vorige training.. :P

• #1.098
Sja, alleen bij BOR en BP heb ik paar trainingen meer, had nog geen zin weg te halen.. Rest is van 1 training ervoor alleen!

Spanksta, ik volg dit log al vanaf het begin en ik ga je nu mijn visie er op geven.

Al vanaf het begin zie ik niks anders dan twijfels bij je. Je vraagt je constant af of je het wel goed doet, wat er veranderd kan worden, of je vooruit gaat, etc.etc.
Je vliegt werkelijk alle kanten op. Je voeding, je training, je rust. Er is slechts 1 vaste structuur in je log, en dat is; twijfelen, twijfelen, twijfelen en klagen, klagen en klagen.
Je hebt geen vertrouwen. Geen vertrouwen in jezelf, geen vertrouwen in je training, geen vertrouwen in je voeding. In elke post vraag je bevestiging van andere members. Je hebt constant adviezen nodig, omdat je hetgeen wat je doet in twijfel trekt.
Begrijp me niet verkeerd, ik bewonder je toewijding, en ik bewonder je vraag naar informatie en verbeteringen. Dat is een goede eigenschap en in dat opzicht heb je een voorsprong op andere sporters die "maar wat doen". Dit is ook geen aanval op jou.
Echter, deze houding is destructief. Deze houding remt je groei.
Als je kijkt naar alle grote sportmensen, alle grote bodybuilders, dan zie je een grote gelijkenis. Ze waren allen enorm vastberaden en standvastig, ze hebben allen hun eigen weg gekozen, en ze geloofden vooral in zichzelf. Met name in bodybuilding is dat enorm belangrijk. Denk positief, geloof in wat je doet, heb vertrouwen in jezelf. Elke succesvolle bodybuilder heeft het grootste vertrouwen in wat hij doet en twijfelt niet.
Arnold was hier koning in. Hij had het volste vertrouwen in zichzelf, het vertrouwen dat hij vroeg of laat zijn doelen zou bereiken. Als jij het volste vertrouwen hebt dat je gaat groeien, dan groei je ook. Neem dat van me aan.
Ik heb 1 advies voor jou;
Kies een weg. Kies een voedingsschema, kies een trainingsschema, en ga ervoor.
Stop met klagen, stop met twijfelen. Vertrouw in jezelf. Geef 110 %. Denk positief.
En over 8 weken, dan ga je weer eens evalueren. Was deze weg goed, of moet ik aanpassingen maken. Maar elke dag opnieuw twijfelen is echt destructief.
Think about it...

Heb je gelijk in loo, mooie post! Hou je inderdaad gewoon eens vast aan 1 schema. Je kan niet na een paar trainingen al zeggen dat het k*t gaat, of dat het niks voor je is.

Terug
Naar boven