Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Oke, weet ik dat ook weer :D

en daar dan bijvoorbeeld met rippetoe weer 3x5 mee maken?

Cutten :roflol: OMG!!

Warom nog 1 maand? Ik wil voor Juni klaar zijn met 5*5 StrongLifts..
Je doet er 10 weken over, betekent dat ik half mei klaar ben, dan 1 week rust en dan eind mei beginnen aan nieuw schema, voor de zomer ;)

De kunst van zo'n programma is dat je met micro loading steeds een stukje sterker wordt.

Om dit 10 weken te doen is dikke bullshit kerel, gewoon blijven doen totdat je stee vast gaat failen, ondanks je rust en goede voeding.

LOL...zie ik spanksta het woord cutten gebruiken?
Gast hoe haal je het in je hoofd?
Als jij gaat cutten dan waai je weg man...
Gewoon blijven vreten en knallen over een jaar of 3 mag je aan cutten gaan denken en komen de k*tten vanzelf :)

Agreed, Spanksta jij zou gewoon heel het jaar moeten bulken en pas volgend jaar denken aan cutten. :eek:

Zeker nog 2 jaar bulken man, in de zomer maanden mischien iets cleaner eten.
succes! met je nieuwe schema, dat deze beter mag zijn voor je dan ;)

LOL...zie ik spanksta het woord cutten gebruiken?
Gast hoe haal je het in je hoofd?
Als jij gaat cutten dan waai je weg man...
Gewoon blijven vreten en knallen over een jaar of 3 mag je aan cutten gaan denken en komen de k*tten vanzelf :)

Wie bied meer :p?

vergeet niet je pics te uppen na de cut, kunnen we lachen

:) Ik lig zowieso al dubbel nu!! :D hehe

Maarre snap Spankie wel een beetje hoor!! Waarschijnlijk bang om zijn sixpackie niet meer terug te krijgen nu deze een klein beetje aan het verdwijnen is!! Maarre don't worry Spank!!

Eerst had je een sixpack omdat er nauwelijks vet op een paar dunne buikspieren zaten...
De volgende keer (half jaar) heb je een sixpack omdat er wat vet op een paar megadikke buikspieren zitten!! Is alleen ff een periode waar je doorheen moet gaan voordat de boel weer ff terugkomt naar tevredenheid!!

Eindelijk eens een werkzaam programma! Blijven doen dit programma zolang je vooruitgang maakt. Zoals anderen al zeiden, denk niet aan cutten, bulken is the way to go!
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.293
In orde, Ik ga vandaag beginnen!

WO A:

Squat
Bench
BOR
MP

Bench Dips
Push Ups

WO B

Squat
DL
BOR
PowerCleans

Side Raises
Chinnen
Lat Pull Down

Is dit goed? voor 3 keer p/w?

Ik doe nu 3 keer p/w BOR, Moet ik de MP naar Dag 2 plaatsen? en daar de BOR weg doen!?

Als je de oefeningen zo blijft uitvoeren als je nu doet (op filmpjes) dan vraagt 3x p/week om blessure...

Kijk eerst hoe het aanvoelt, voor je het weet ben je overtrained en herstellen je spieren niet goed meer. Het zit in een klein hoekje ;)

In orde, Ik ga vandaag beginnen!

WO A
Bench Press
BOR
MP

Chinnen
Push Ups

WO B
Squat
DL
PowerCleans

Calf Raises

Dit programma stuurde je mij door, volg dit! Maar NIET 4 keer per week zoals je weeral zei, maar zoals de bedoeling is van Stronglifts, 3 x! Weg met die push ups en vervangen door dips.

• #1.296
Nu, dan volg ik liever de orginele stronglifts:

WO A:
Squat
Bench
BOR

Push Ups
Bench Dips

WO B:
Squat
DL
BOR

Chinnen
Side Raises
PullDown

Ook goed! Nu in godsnaam niet meer twijfelen en gewoon doen.
Niet meer veranderen en trainen, succes man!

• #1.298
oke, dit gaat hem worden..
Op rustdagen doe ik er caridio bij..
(2 keer p/w, wss 45 Minuten Crosstrainer of iets)

Ga maar lekker buffelen dude!
En wat eten betreft...
Vergeet eten maar, vreten moet je doen!
En in de spiegel hou je iedere dag in de gaten wat jij nog aanvaardbaar vind qua vetpercentage! :rolleyes:
Het enige wat jij moet vermijden is slecht vet imho.
Je hebt nu wat beeldmateriaal van jezelf, dus kijk het eens even een tijdje aan, en beoordeel dan je progressie.
Suc6 :thumb:

Terug
Naar boven