- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vond je toch zonde in de bulk?jup jup jup.. moet eens even kijken..
Morgen Cardio.. Want ik meot wat te doen hebben en aangezien ik niet mag kracht trainen..
Moet je nog meer eten...Vond je toch zonde in de bulk?Moet je nog meer eten...
Zoals Hum zegt moet je die stronglifts 5 x 5 niet te letterlijk nemen, alle reps er uit halen die er in zitten. Je laatste 3 sets moeten zeker all out zijn, 3 sets is genoeg om winst te maken. 5 x 5 vindt ik persoonlijk maar een raar principe, je eerste sets zijn toch altijd een aanloop naar de laatste 2 of 3 sets. Kan je evengoed wat opwarmen en meteen 3 sets van 4-6 reps doen. Maar goed als je maar traint nietwaar.
Zo denk ik er ook over!Zoals Hum zegt moet je die stronglifts 5 x 5 niet te letterlijk nemen, alle reps er uit halen die er in zitten. Je laatste 3 sets moeten zeker all out zijn, 3 sets is genoeg om winst te maken. 5 x 5 vindt ik persoonlijk maar een raar principe, je eerste sets zijn toch altijd een aanloop naar de laatste 2 of 3 sets. Kan je evengoed wat opwarmen en meteen 3 sets van 4-6 reps doen. Maar goed als je maar traint nietwaar.
Stilletjes aan begint het me te schemeren voor de ogen met al die schema's. Volhouden nu he!
Laat me raden, jij word moeier van het twijfelen dan van het trainen zelf!
Althans... als ik het zo eens lees allemaal.