Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

t*ring zeg, hoe vaak ben je van plan je schema te veranderen?!?!
Pak 1 schema die lekker vind ongeacht wat iedereen zegt, volg het, ga je niet hoger dan ga je andere schema zoeken! Dit is echt te wanhopig en twijfelig voor woorden..Je hebt in de afgelopen dagen zo'n 5x van schema verandert.. Leer te luisteren naar jezelf, maar vergeet ook niet wat tips in je schema mee te nemen.. (niet alles moet van jezelf of andere komen) HOE WEET JIJ OF EEN SCHEMA GOED VOOR JE IS ALS JE HET NIET EENS GEPROBEERD HEBT OF JE BEGINT AL TE TWIJFELEN! ???

het begint er op te lijken spankie , het ideale schema bestaat echter niet , ga lekker trainen man

Assists (RepRange 12/10/8):
- (Chest)Dips
- Chinnen
- Side/Lateral Raises
- T-Bar Row of Seated Row
- Upright Row
- (Weighted)Push Ups
- Incline/Decline DB Press

Ga je dat alleen bij training B doen, of verdelen over A en B of gewoon zowel op A als op B ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.344
Assists (RepRange 12/10/8):
- (Chest)Dips
- Chinnen
- Side/Lateral Raises
- T-Bar Row of Seated Row
- Upright Row
- (Weighted)Push Ups
- Incline/Decline DB Press

Ga je dat alleen bij training B doen, of verdelen over A en B of gewoon zowel op A als op B ?

Niet bij allebei, vandaag bijvoorbeeld Chest Dips / Chin's en Side Raises gedaan, dan woensdag T-Bar Row en iets waar ik dan zin in heb.. dus 2 of 3 oefeningen extra, naarmate het zwaarder gaat worden minder ik..

Niet bij allebei, vandaag bijvoorbeeld Chest Dips / Chin's en Side Raises gedaan, dan woensdag T-Bar Row en iets waar ik dan zin in heb.. dus 2 of 3 oefeningen extra, naarmate het zwaarder gaat worden minder ik..

ik was bang dat je gewoon alles tegelijk ging doen maar dit klinkt goed m8, knal ze

• #1.346
oef kheb erg last van mijn knie.. niks bijzonders gedaan enkel wat gefietst.. egt een zeurende pijn boven knieschijf.. morgen wel proberen te squaten...

Oppassen met de knie! Als je nog pijn merkt tijdens het squatten, meteen stoppen

Pijn aan je knie en dan gewoon willen squatten is niet wijs imo.

• #1.349
Pech Ik ga het toch proberen.. vorige keer hadk ook pijn, eenmaal bezig nergens last van.. zelfs daarna niet.. Mn knie WIL miss juist graag ;)

Niet zeuren dan en gewoon knallen!

Kappen met dat zogenaamde sarcasme en trainen kreng!

:whip:

ik meen het, terwijl je knie pijn doet willen squatten 'omdat je knie het wil' is gewoon dom.

+1

Vorig jaar had ik ook een beetje last van mn knie toen ik begon met squatten, maar dat kwam omdat ik mn knieen niet naar buiten hield. Toen begon ik rustig aan mn techniek te werken na 2 maanden met een licht gewicht en zo ben ik gaan opbouwen. Pijn is geen teken dat je knie wil maar dat je knie NIET belast wil worden. Luister naar je lichaam bro en probeer aan je techniek te werken desnoods zonder schijven op de stang. Ik denk niet dat je er op zit te wachten om verrote knieen te hebben voor je 21e.

Ik ben voorstander van altijd proberen, misschien is het zeurende spierpijn (knieschijf is rare plek hiervoor, maar goed, bij wijze van spreken...), zodra je pijn voelt bij je knie, kappen. Niet eigenwijs zijn, wordt er niet beter van.

Houdt een schema min. 6 weken vast, dit om je lichaam eraan te laten wennen. Zodra je lichaam gewend is, raakt je lichaam verwend en kun je 't beste je schema weer veranderen. Ik wissel eens in de 6 tot 10 weken van schema.

Succes!

Ik verwijs weer naar Ruup's Knietheorie + zelfgemaakt plaatje!!
Als je fiets en je zadel zit hoog belast je je knie maar in 1 richting door alle spieren!! Fiets het lichtst (dus logisch) dus daarom heeft iedereen zijn zadel zo hoog zitten dat je been bijna gestrekt is als trapper op verste punt omlaag zit!! Enige minpunt hiervan is dat hierdoor met fietsen maximale stress is aan 1 kant van je knieschijf! Gevolg een beetje zeurende pijn!!

Naar mijn mening gewoon keihard knallen morgen en zorg ervoor dat je diep zakt (ik verwijs weer naar Ruup's knietheorie + zelfgemaakt plaatje (was trouwens karma waard spankie??!! Ik wacht nog!! :P)) zodat je ditmaal wel je knie in 2 richtingen belast en daardoor de belasting op je knieschijf zo laag mogelijk wordt = geen pijn!

Eigen ervaring: Sinds 2 weken Sparta MED ik niet meer maar fiets ik.. en verdomd :) Dat stomme pijntje kwam ook bij mij!! Zadel week geleden wat lager gezet, moet nu iets zwaarder trappen maar verdomd!! Pijntje is ook verdwenen! :P ;) Tadaa!!

Ik zou dokter moeten worden ;)

Spankie word hier nog getraind of is dit een schemadiscussie log geworden :)

Ja man, komop, waar blijven die logjes van je, Dat gezuer over wel en niet trainen komt ons de neus uit.

Kom op met die PR's gast!!

Awel Spank, ga jij nog trainen? Komaan he jong!

Terug
Naar boven