- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet helemaal mee eens..
Stronglifts bevat TE weinig oefeningen van zichzelf.. met een half uur KAN je klaar zijn.. dit 3 keer p/w.. Lijkt mij te weinig voor optimale groei.. Ik kan die bench eruit doen.. maar de T-Bar lijkt mij wel een goede voor erbij..
@ DB
U gelooft toch zeker niet dat 1 * 5 DL daadwerkelijk tot enige groei kan leiden?
Mischien is het idd wat weinig, het is vooral gericht op een beginner en op powerlifters.
Mischien is het idd wat weinig, het is vooral gericht op een beginner en op powerlifters.
Neen ik denk dat 3 x deadlift beter is, maar je moet enkel de compounds pakken (en dat is niet t bar en curls). Een half uur tot 3 kwartier harde training is genoeg voor groei. Alles hangt af van de intensiteit.
Wil je zeggen dat spank geen beginner is?
Met een gewicht van 63 kg ben je imo altijd nog een beginner.
Ben het overigens gedeeltelijk met Dressed eens. Alleen ligt het niet volledig aan de trainingen van Spank, maar ook aan het eten. Want daar geldt wel more=better.
Niet helemaal mee eens..
Stronglifts bevat TE weinig oefeningen van zichzelf.. met een half uur KAN je klaar zijn.. dit 3 keer p/w.. Lijkt mij te weinig voor optimale groei.. Ik kan die bench eruit doen.. maar de T-Bar lijkt mij wel een goede voor erbij..
@ DB
U gelooft toch zeker niet dat 1 * 5 DL daadwerkelijk tot enige groei kan leiden?
Doe gewoon rippetoe. Iedere training verhogen zoals het hoort. En beginnen met:
sq: 40
dl: 60
bp: 35
Na 8 weken sta je dan op:
sq: 97.5
bp: 62.5
dl: 115
Als je dat redt krijg je van mij karma.
Dan zou iedereen meteen aan de rippetoe gaan