Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Dieper als dit kan ik niet gaan, Ik tik ongeveer mn hielen aan, dus zou niet weten hoe ATG dan wel moest.. Kan ook zijn dat het minder ver lijkt omdat ik wijde trainingsbroek draag!
Volgende filmpje in je blote kont dan... :rolleyes:
Open daar even een apart filmpjes topic voor dan, dan hoef ik er niet naar te kijken! :eek:
En hoe diep "ass to the grass" is, hangt af van hoe hoog het gras staat...
Als jij je hielen aantikt, ben je diep genoeg geloof me!
De meesten kunnen niet eens zo diep al zou hun leven er van af hangen...
En de vertikale onderbenen tijdens de squat is prachtig, maar ook dat zie je meer niet, dan wel gebeuren...
Suc6 jongen! :cool:

Open daar even een apart filmpjes topic voor dan, dan hoef ik er niet naar te kijken! :eek:
En de vertikale onderbenen tijdens de squat is prachtig, maar ook dat zie je meer niet, dan wel gebeuren...Suc6 jongen! :cool:

Je wilt toch goed squatten of niet?

Natuurlijk, maar bij heel veel mensen staan de onderbenen toch niet echt precies vertikaal hoor, tijdens de hele beweging...
Anders wil ik van jou wel eens een filmpje zien, dan kunnen we dat als voorbeeld nemen als er wee eens iemand wilt weten hoe het moet. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.624
En de vertikale onderbenen tijdens de squat is prachtig, maar ook dat zie je meer niet, dan wel gebeuren...
Suc6 jongen! :cool:

Dankje broeder, Ik ben redelijk lenig gelukkig nog, dus vandaar dat ik wel zover kan komen.. Ik tik inderdaad zo ongeveer mn hielen aan en ga dan weer naar boven..

Natuurlijk, maar bij heel veel mensen staan de onderbenen toch niet echt precies vertikaal hoor, tijdens de hele beweging...
Anders wil ik van jou wel eens een filmpje zien, dan kunnen we dat als voorbeeld nemen als er wee eens iemand wilt weten hoe het moet. :D

Ik zou idd wel eens een filmpje willen zien van je ja! Kijken hoe jij het doet..

:D IK ga in mn gym niet filmen.
Ik had het ook niet over de gehele bewegingsbaan. Maar aan het begin is het de bedoeling dat je naar achter squat. vanuit de heupen, niet vanuit de knieën dus. Daarna is het onmogelijk om je onderbenen verticaal te houden.

Ik had het ook niet over de gehele bewegingsbaan. Maar aan het begin is het de bedoeling dat je naar achter squat. vanuit de heupen, niet vanuit de knieën dus. Daarna is het onmogelijk om je onderbenen verticaal te houden.
Je bedoelt dus gewoon dat je niet met je knieen voorbij je tenen komt. Als je daar op let zak je idd vanuit je heupen.

En zo zijn we het opeens, eens! ;)

Je bedoelt dus gewoon dat je niet met je knieen voorbij je tenen komt. Als je daar op let zak je idd vanuit je heupen.
Zoals het hoort dus. De knieën hoeven uiteindelijk neit perse binnen de tenen te blijven. Want dan ga je erg forceren. Maar als je maar gewoon je heupen naar achteren duwt. De excentrische fase van de neukbeweging zeg maar:) dan komt alles goed.

En zo zijn we het opeens, eens! ;)

:) Ik heb het even in mn kamer zonder gewicht uit geprobeerd. En was idd tot de conclusie gekomen dat ik gelijk had:D. Gelukkig ben je het met me eens.

• #1.634
Geen orgies in dit log aub! xD

Goed geraden Hum, heb jij een zuster?:D
Nee, daarentegen heb ik wel een schoonzus...
Ziet er goed uit!
Lang, goed figuur, lekker gevuld, niet te dik, grote t**ten, echt iets voor een "van de testosteron overlopende vijftiger" :D
Kun je zo krijgen wat mij betreft!
Moet je wel beloven dat je d'r in België houd, en nooit meer mee terugneemt naar Nederland! ;)

Nee, daarentegen heb ik wel een schoonzus...
Ziet er goed uit!
Lang, goed figuur, lekker gevuld, niet te dik, grote t**ten, echt iets voor een "van de testosteron overlopende vijftiger" :D
Kun je zo krijgen wat mij betreft!
Moet je wel beloven dat je d'r in België houd, en nooit meer mee terugneemt naar Nederland! ;)

Als jij haar zo graag kwijtgeraakt hou ik mijn hart als vast!;)

Vrouwenhandel in spank zijn log... spankpimps log :D

Zolang ze mij geen geld kost;) Maar nu OT of Spank word gek!

• #1.640
Nee hoor, ik lees rustig mee! :coffeepc:

Terug
Naar boven