MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Bij je side raises je handen niet boven je ellebogen laten uitkomen. Dan nemen je front
delts het over. Beweging inzetten vanuit je elleboog ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Weinig tijd, dus even een snelle reactie.
Side laterals: de duimen meer naar beneden gedraait hebben op het hoogste punt van de beweging.Squat wil ik nog iets meer controle op de neergaande beweging zien! :D

Thanx HummBo00!! Die controle is er wel.. bedoel je langzamer?
Die Side Raises wist ok ook niet pcies, darom filmpje gemaakt, thanx!

Bij je side raises je handen niet boven je ellebogen laten uitkomen. Dan nemen je front
delts het over. Beweging inzetten vanuit je elleboog ;)

In Orde Beunhaas! Daar gaan we aan werken.. was mn eerste keer zo, darom film gemaakt!

goeie bor spank , voor de rest weining tijd

Ziet er goed uit Spank.. dat word volgende keer weer verhogen ofniet? :D

Goed bezig Spank!! Wordt volgende keer ff door de grond voor je gaan met Benchpress :D

btw.. Wat liggen die dumbbell bij jullie mooi gesorteerd ;) Zit er uberhaubt nog systeem in??

lekkere training spank!

vet ook dat je zo vaak filmpjes maakt

• #1.667
goeie bor spank , voor de rest weining tijd

Thanx! Neem maar een keer rustig de tijd! Hehe

Ziet er goed uit Spank.. dat word volgende keer weer verhogen ofniet? :D

Dankjuuh, Volgende keer zeker verhogen!

Goed bezig Spank!! Wordt volgende keer ff door de grond voor je gaan met Benchpress :D

hehe, wat bedoel je? door de grond gaan? :rolleyes: :eek: ???

btw.. Wat liggen die dumbbell bij jullie mooi gesorteerd ;) Zit er uberhaubt nog systeem in??

lekkere training spank!

vet ook dat je zo vaak filmpjes maakt

Sja, doe het vooral voor mezelf, om te laten zien ofk goed doe!

goed bezig spankstaaa!!

gewichten gaan de goede kant op.

Over je uitvoeringen ga ik niets meer zeggen, want volgens mij was ik de vorige keer de enige die vond dat je verder naar achteren moest gaan squatten.

• #1.670

Bedankt!

gewichten gaan de goede kant op.

Over je uitvoeringen ga ik niets meer zeggen, want volgens mij was ik de vorige keer de enige die vond dat je verder naar achteren moest gaan squatten.

Nah zeg maar gewoon wa je vind, ik denk dat jij het niet veel anders doet, verder naar achter gaat niet want dan fl**ker ik op (Zelfs met de Losse BB)

Schaam je eens niet en maak eens een filmpje van jezelf (Hoeft niet aan ons te laten zien) En kijk hem later na of je hem zelf goed doet.. ik denk niet veel anders..

Laatst bewerkt door een moderator:
Wil jij mij alsjeblieft nooit meer mosseltje noemen? t*ring als ik een mossel ben wat ben jij dan een molekuul? Gappie jij bent een echte ecto 100% ik wist niet dat je zo mager was ik heb het nu goed gezien met filmpjes van de voorkant.

Ik heb veel respect hoe je eet en traint om groter te worden gaat 100% lukken. Sommige mensen verschuilen zich zogenaamd achter het feit dat ze ecto zijn maar dat helemaal niet zijn op DBB met zogenaamde 10 jaar trainingservaring. Zodat ze kunnen verklaren waarom ze geen resultaat geboekt hebben. Terwijl ze eigenlijk geen reet hebben gedaan.
Jij niet! Jij doet er alles aan om die spiermassa te pakken!!! respect en complimenten bro...

Feedback op je filmpjes; techniek is sterk verbeterd thumbs. Ik heb het idee als ik de filmpjes bekijk dat je enorm opgejaagd bent? Probeer de oefeningen ietsje relaxder en ook ietsjes langzamer uit te voeren. Weet waar je mee bezig bent op dat moment met welke spiergroep zodat je ook daarop concentreert en niet al met de volgende oefening bezig zijn in je hoofd. Squat = 100x keer gezegd ietsje langzamer naar beneden gecontroleerder....bench trouwens ook.

Nah zeg maar gewoon wa je vind, ik denk dat jij het niet veel anders doet, verder naar achter gaat niet want dan fl**ker ik op (Zelfs met de Losse BB)

Schaam je eens niet en maak eens een filmpje van jezelf (Hoeft niet aan ons te laten zien) En kijk hem later na of je hem zelf goed doet.. ik denk niet veel anders..

Ik zou het niet weten. Heb mezelf inderdaad nog nooit gefilmd.
Maar ik zou aan je willen vragen om een keer te gaan front- of boxsquatten. Daarbij wordt je gedwongen om met je billen naar achteren te geen.

Ik zou me best willen filmen, maar zou niet weten hoe. geen camera oid.

Doe je met squatten wel je buik aanspannen?? Lijkt wel alsof je rug alles moet doen (je trekt echt extreem hol). Brace die core door je buik aan te spannen.

Wil jij mij alsjeblieft nooit meer mosseltje noemen? t*ring als ik een mossel ben wat ben jij dan een molekuul? Gappie jij bent een echte ecto 100% ik wist niet dat je zo mager was ik heb het nu goed gezien met filmpjes van de voorkant.

Ik heb veel respect hoe je eet en traint om groter te worden gaat 100% lukken. Sommige mensen verschuilen zich zogenaamd achter het feit dat ze ecto zijn maar dat helemaal niet zijn op DBB met zogenaamde 10 jaar trainingservaring. Zodat ze kunnen verklaren waarom ze geen resultaat geboekt hebben. Terwijl ze eigenlijk geen reet hebben gedaan.
Jij niet! Jij doet er alles aan om die spiermassa te pakken!!! respect en complimenten bro...

Feedback op je filmpjes; techniek is sterk verbeterd thumbs. Ik heb het idee als ik de filmpjes bekijk dat je enorm opgejaagd bent? Probeer de oefeningen ietsje relaxder en ook ietsjes langzamer uit te voeren. Weet waar je mee bezig bent op dat moment met welke spiergroep zodat je ook daarop concentreert en niet al met de volgende oefening bezig zijn in je hoofd. Squat = 100x keer gezegd ietsje langzamer naar beneden gecontroleerder....bench trouwens ook.
Ik weet dat je het goed bedoeld bro!
Maar je haat/ongenoegen tegenover chick regel je best onderling via PM ofzo. dit hoort niet echt thuis in Spanks logje(over het bold gedeelte)
Met de rest van je commentaar ben ik het grotendeels mee eens.

Ik zou het niet weten. Heb mezelf inderdaad nog nooit gefilmd.
Maar ik zou aan je willen vragen om een keer te gaan front- of boxsquatten. Daarbij wordt je gedwongen om met je billen naar achteren te geen.

Ik zou me best willen filmen, maar zou niet weten hoe. geen camera oid.
Met een gsm?

Ik heb een nokia 1500 (ofzo???). Die heeft geen camera hoor:)

Ik weet dat je het goed bedoeld bro!
Maar je haat/ongenoegen tegenover chick regel je best onderling via PM ofzo. dit hoort niet echt thuis in Spanks logje(over het bold gedeelte)
Met de rest van je commentaar ben ik het grotendeels mee eens.
+1
En laat die pm maar achterwegen ik ga hier geen tijd in steken.

Vanavond eens naar de filmpjes kijken maar zo te horen gaat het goed vooruit.

Vecht het van mijn part ergens buiten een bar uit, ik kom er niet tussen :)

Vecht het van mijn part ergens buiten een bar uit, ik kom er niet tussen :)

Bro, je maakt het alleen maar erger. :D
Spanksta, je gaat heel goed!! Je gewichten gaan omhoog en je techniek blijft goed, zeer belangrijk voor een goede maar vooral snelle groei. :thumbs:

Bro, je maakt het alleen maar erger. :D
Spanksta, je gaat heel goed!! Je gewichten gaan omhoog en je techniek blijft goed, zeer belangrijk voor een goede maar vooral snelle groei. :thumbs:
Hoezo dan? ik hou me er zoveel mogelijk buiten...
maar we dwalen af van spaks logje
stuur anders verder via PM ofzo.

Terug
Naar boven