- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bah bah bah.. m0est net weer werken in de supermarkt, moest ik mandjes ophogen.. Flink mijn rug belast, voelde mn rug helemaal branden
aaawh verrekte pijn in mn onderrug right now! Echt soort van spierpijnscheuten.. ga toch trainen vandaag, zondermeer, hopen dat het gaat.. zelfs als ik zit sgiet het erin..

Je gaat met de techniek wel vooruit, maar probeer aub nu die negatieve uitvoering eens rustiger te doen
Door constant wat spanning te houden op de spier boek je veel meer progressie.
Ik sluit me hier (wederom) graag bij aan!Het naar beneden gaan is de negatieve beweging Spank, naar boven gaan is de positieve beweging.
Maar laat je door niemand wijsmaken dat je traag naar beneden moet gaan, je moet gewoon op een gecontroleerde normale manier naar beneden gaan dan is het wel goed.
Dus: explosief naar boven en gewoon normaal en met controle over het gewicht naar beneden. Nooit de fout maken van extra traag naar beneden te gaan, dat werkt contraproductief omdat je gewoon minder reps kan doen en minder gewicht kan verzetten.
Lekkere training weer Spank, gewichten gaan mooi de lucht in!
Vind alleen de filmpjes allemaal wat onduidelijk. Kan net niet goed zien hoe je het doet imo.