- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt allen! De explosie ontbreekt omdat er gewoonweg geen kracht in benen zit..
Ik train mijn benen pas sinds November ofzo.. serieus squaten sinds Januari? Wat verwacht je.. GEEN voetbal verleden, GEEN anders zwaar benen iets verleden..
Benen zuig ik behoorlijk in..

Techniek op stronglifts.com is in orde hoor. Wat bedoel je met te wijd?
't Is beter dat je elke keer verhoogt (als je vorige training gelukt is) en daarop faalt dan hetzelfde gewicht te pakken als de vorige training.
Waar is je filmpje?
Techniek op stronglifts.com is in orde hoor. Wat bedoel je met te wijd?
't Is beter dat je elke keer verhoogt (als je vorige training gelukt is) en daarop faalt dan hetzelfde gewicht te pakken als de vorige training.
Waar is je filmpje?
Hopelozer verkeerd kan je echt niet zijn, het is zeker niet beter dat je failt dan dat je hetzelfde gewicht pakt als in de vorige training. Velen vergeten dat ook slechts 1 rep meer doen dan de vorige keer vooruitgang is, elke training verhogen in gewicht kan niemand volhouden.
Goed bezig Spank!
Hopelozer verkeerd kan je echt niet zijn, het is zeker niet beter dat je failt dan dat je hetzelfde gewicht pakt als in de vorige training. Velen vergeten dat ook slechts 1 rep meer doen dan de vorige keer vooruitgang is, elke training verhogen in gewicht kan niemand volhouden.
Goed bezig Spank!
Goed bezig Spank!
?
. 't Is trouwens krak hetzelfde principe als Bill Star 5x5 en Rippetoe 3x5.Ik ben het wel een beetje met DB eens..
Overgens lopen mijn benen achter, daarom squat ik zo weinig.. niks aan te doen..
Mijn BP is daarentegen wel goed op pijl, dat is bijna BW, wat best aardig is..
Ik kan het niet meer volgen hoor, je benen lopen achter en dus squat je weinig. Dan moet je juist méér squaten!

NEEEEEEEH! In Nederland betekent dat dat je Weinig KILOS Squat!![]()