Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Ik ben het wel een beetje met DB eens..
Overgens lopen mijn benen achter, daarom squat ik zo weinig.. niks aan te doen..
Mijn BP is daarentegen wel goed op pijl, dat is bijna BW, wat best aardig is..

Dat heeft niks met Belgie te maken Spankie kereltje van me.
Toen ik het las dacht ik hetzelfde als Dressed.......
Misschien ben ik ook een beetje Belg dan;)

Goede training keep up the good work!

+ 1

Hahaha, dien Dressed éh?! :roflol:
Steeds maar weer opnieuw uitleggen hoe het moet, en die domme 'Ollanders maar dwars het steeds anders doen! :D
I'm with You Dressed, maar die jonge gasten vinden het gewoon te simpel!
Compounds, basisoefeningen, en zwaar!
Zeker voor een jongen als Spank. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
:eek:Of ik ben een beetje turks :rolleyes:

Goh, ik vind dat ik meer vooruitga op 5x5 dan op langere reps, ieder zijn keuze natuurlijk!

Doe die plank onder je voeten weg en je kan verder naar achter...
Nog een tip: zet je MP3 aan makker, die muziek is niet om aan te horen, laat staan om op te trainen :D

Nog altijd iets te weinig hip drive en je bar beweegt niet in een mooie rechte lijn (je moet je rug dus wat rechter houden en minder voorover leunen).

Maar film eens je hele lichaam, 't is nogal moeilijk om je zo te beoordelen.

Waarom gebruik je nog zo'n plankie, Spankie?
Heb het in het begin ook gedaan maar het slaat eigenlijk nergens op imo :p

Is dat nou Andre Hazes wat gedraaid wordt?

Dat zou namelijk echt te ver gaan.

Mijn BP is daarentegen wel goed op pijl, dat is bijna BW, wat best aardig is..

Man je benchpresst ongeveer evenveel als je squat en bijna evenveel als je deadlift. Dat is wel echt bedroevend :grinny:

edit: en luister nou eens naar de tips die je overal krijgt over je squat: ZAK NOU EENS RUSTIG EN GECONTROLEERD

bij de bench gewoon terug in gewicht Spank

Die muziek :roflol:

Spank, de filmster!

Je zakt hard vind ik...
Maar dat is misschien persoonlijk...
Als jij maar het idee hebt dat je hem helemaal onder controle hebt, dan komt het goed.
Als je straks zwaar(der) gaat kniebuigen, zak je vanzelf wel wat voorzichtiger, anders vliegen de pezen je rond de oren! :D
Je ziet ook dat je door de peesspanning onderin de beweging makkelijk omhoog komt, en dan ineens stilvalt halverwege.
Gewoon vol blijven houden Spank! :thumb:

En zo lang je met een plankje blijft kniebuigen, zul je jebenen nooit zo vertikaal krijgen als sommigen hier graag zien...
Een plankje is geen schande hoor!
Sommige mensen buigen zo gewoon wat makkelijker/beter, maar als ik jou waszou ik hem toch eens proberen zonder.

Ik heb al zat foto's gezien van bijv. Tom Platz die staat te kniebuigen met een plankje onder zijn hielen, dus je bent in goed gezelschap.
Voor bodybuilding is het geen prob, voor powerlifting een no go!
Massa bouwen is voor jou een eerste vereiste, en dus is het belangrijkste dat je blijft kniebuign, hoe dan ook! :cool:

Respect voor je volharding Spank! :thumb:

Ik heb je log niet zo goed gevolgd dus ik weet niet of je veel bruikbaars vindt in men post maar ik geef toch maar even men advies:
- waarom squat je 5x5 ipv 3x5, wat IMO beter lijkt (je squat nog op beginnerniveau) (ik ook hoor)
- het lijkt op het filmpje of je benen nog meer uit elkaar kunnen, zo krijg je beter de kans om gecontroleerd te zakken en je ad/abductors ook te laten werken
- probeer ook rekening te houden met de zgn. 'muscle-mind-connectivity'. Echt krachtzetten met je quads en hams ipv dat gewicht naar boven te krijgen. Bij mijn squat zorgde dat wel voor een verhoging (ik deed men laatste deload op 3x5x90kg), ondanks het onnozel klinkt.

- ik las 'ik squat weinig' ook fout zoals DB ;)

Maar je bent wel goed bezig vind ik, vind je dat zelf niet dan?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.758
Training Woensdag 18 Maart + Filmpjes van Squat/DL/MP

Schema A

10 Minuten Crosstrainer
160 Kcals Lichter..

# Compounds #:

* Squat (+ 0,0) Volgende keer nog een keer.. Beter oefenen nog!

- 8 * BB
- 8 * 40

- 3 * 5 * 60
- 3 * 5 * 50

* Military Press (+2,5)

- 10 * BB
- 10 * BB

- 5 * 5 * 37,5

* DL (+5)

- 10 * 40
- 8 * 60

- 3 * 5 * 80

Trainingstijd: 65 Minuten

Voeding van vandaag:

Ontbijt: 20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Tussendoor: 2 Volkorenbrood / 55 Gram Haring
Lunch: 75 Gram VolkorenMacaroni [Onbereid] / 160 Gram Ei [Onbereid]
/ 100 Gram SperzieBonen / 20 Gram Tomatenpuree
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
Na PWO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 50 Gram RunderRookvlees
Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 125 Gram Rundergehakt [Onbereid] / 200 Gram Volle Yoghurt
Avond: 450 Gram Kwark / 35 Gram NotenMix

Kcal: Rond de 2800

Laatst bewerkt:
Nix Bijzonders maar post hem toch maar even

(Ik weet ik doe hem fout maar verder naar achter kan gewoon niet)

Squat 5*5*60 Kilo

http://www.youtube.com/watch?v=OTVoR-mPLhQ

Ik vind dat je negatieve nu een stuk beter gaat Spank. Je zakt gecontroleerder en rustiger, en daarmee maak je je set een heel stuk effectiever. Mooie set. Netjes. Kan misschien nog een klein tikke langzamer, maar als je meer gewicht op de bar hebt ga je dat automatisch doen zoals Hummer ook al uitlegde.

Ik zou voortaan dat plankje weghalen. Ik ben sowieso niet echt fan van een verhoging omdat het onnatuurlijker is.

Keep it up beest in wording.

Oja, geweldige achtergrond muziek hahahaha!

Terug
Naar boven