Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Superbedankt andy! Karmaa on the way! Zal het eens even bekijken, filmpjes komen vanavond denk ik..

• #1.762
Bedankt Lor! Doe mijn best, ik begin vrijdag weer met 50 Kilo, en ga dan weer opbouwen, want dit werkt zo niet.. vanaf de 50 en dan telkens 2,5 erbij moet kunnen..

Ik vind dat je nog steeds teveel gebruik maakt van momentum, snelheid. Je veert op en dan halverwege val je bijna stil.

Hoe wijd zet je je voeten trouwens? Niet te zien op jouw filmpje.

Vergelijk eens jouw techniek met dit:

http://www.youtube.com/watch?v=-A1WKfW1y5M

Nette training hoor Spank! Gingen de MP en DL wel gewoon lekker?

• #1.765
Thanx Michiel en Mino, Jaaa! Die gingen wel degelijk.. Proberen de 40 Kilo Maandag, ben benieuwd, deze ging wel pittig..

Nette training Spank, de discussie over wel of niet plankje bij de squats heb ik eigenlijk geen mening over, zoals Hum al zei zijn er ook wel pro's die het doen. Ik gebruik het zelf niet, maar als je voelt dat je beter evenwicht hebt met verhoging, why not?

lekker bezig spank en goed vreten!

• #1.768
Laatst bewerkt:
Vlotte oefeningen, alleen denk ik die deadlift. Je strekt je knieeen te snel waardoor je in het 2de deel je rug helemaal moet rechttrekken.
Ik denk dat het beter is als je het eerste deel tot juist boven de knieeen je rug nog niet van hoek veranderd mag zijn. En dan pas rechtkomt.

Ik denk dat je je heupspieren niet gebruikt hier, aangezien bij het 1ste gedeelte van de lift zij er voor moeten zorgen dat je rug niet van hoek veranderd, en enkel je knieen moeten dan rechtkomen, bij het 2de deel gaan je knieen nog het laatste gedeelte rechtkomen, simultaan met je heup en rug om dan tegelijk allemaal te locken.

http://www.youtube.com/watch?v=IH81N2yd1S4&feature=related

Je gaat al wat beter met die squat, maar je moet ECHT nog wat rustiger zakken. Lijkt ook dat hoe zwaarder het wordt, des te sneller je gaat zakken (en als je sneller zakt, wordt het omhoog komen ook zwaarder). Daarnaast vind ik dat je best wel iets dieper kan, want dit zijn geen fullsquats ;)

Bij de MP kan je best nog wel een hoek in je knieen houden, verder netjes, al laat je de barbell wel erg diep zakken volgens mij

Bij de deadlift moet je nog iets minder horizontaal komen met je rug, maar gaat zeker de goeie kant op! Hou vooral die spanning op je post delts ;)

• #1.771
k*t k*t k*t,

Gister lekkere training gehad, ik denk VROEG naar bed Lekker slapen..
Heb ik bijna geen moment geslapen..

Is nu de training vrijwel voor niks geweest?

k*t k*t k*t,

:D Nee hoor ... door je voeding etc krijg je ook groei. Van wat slaap te missen
ga je heus niet krimpen ;)

lol spanksta ik vind je persoonlijk erg gedreven bro dat is goed!
Kijk uit voor jezelf dat je hiermee niet doorslaat..........

• #1.774
hehe, vanavond een dikke slaappil, vandaag toch rustdag!

Dit wordt echt een obsessie bij je.
Probeer je rust te vinden.
Op den duur ben je depressief als je zo door gaat.
Je bent alleen maar bezig met je traintechnieken, je houdt je veel te veel met je voeding bezig, je zegt dat je een buikje krijgt etc etc.
Relax man, maak het jezelf toch niet zo moeilijk ;)

je bent een echte filmster aan het worden spank

k*t k*t k*t,

je denkt veel te veel na, bb is geen exacte wetenschap dat als je niet minstens 8 uur slaapt al je werk voor niets is geweest, of als je is 1 of 2 maaltijden mist dat je niet meer gaat groeien

k*t k*t k*t,

Dat heb ik altijd als ik te laat ga trainen: dan kom ik laat thuis, dan moet ik even wat eten, even wat lezen...en dan ben ik over de vermoeidheid heen en kan ik niet meer slapen :(
Maar ach, dan haal je het de volgende dag wel in.

Geen zorgen maken Spank, ik slaap zelf ook elke nacht slecht en als ik een uurtje of 4 een vaste slaap heb dan mag ik lachen. Geeft niet teveel problemen. Slaappillen zijn niet echt de oplossing denk ik want op de duur kan je niet meer slapen zonder. Ik heb jaren geleden eens een periode gehad van veel stress en ik nam ze ook, elke morgen werd ik wakker als een zombie en de rest van de dag droeg ik het mee. Beter wat minder uren, maar dan een natuurlijke slaap, dan meer met een slaappil denk ik.

Dit wordt echt een obsessie bij je.
Probeer je rust te vinden.
Op den duur ben je depressief als je zo door gaat.
Je bent alleen maar bezig met je traintechnieken, je houdt je veel te veel met je voeding bezig, je zegt dat je een buikje krijgt etc etc.
Relax man, maak het jezelf toch niet zo moeilijk ;)

idd spankie , koekie hier heeft een punt , je bent pas 19 man kom op

Terug
Naar boven