- Waardering
- 1.727
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sja, weet niet.. Stronglifts lijkt mij wat intensiever, het heeft hetzelfde idee!

Duhuh...Als je een keer geen 8 uur slaapt is dat echt niet erg,

)

Duhuh...
Spank,
Ik doe nog één poging...
Train een beetje meer "instinctief" jongen!
Ook Mark Rippetoe heeft geen systeem geschreven dat voor iedereen perfect is, net als dat Bill Star, en wie dan ook dat niet hebben gedaan!
Jouw doel is toch wat meer kracht te vergaren, en wat massa aan te zetten..?
Nou, dan heb je geluk, want dat gaat heel goed samen!
Kies je oefeningen, lees: BASISOEFENINGEN!!!!
En doe die zo zwaar als je kunt, tot positief spierfalen.
Dus je gaat zo ver als je op eigen kracht kan, geen geforceerde reps, geen negatieve reps, gewoon reps op eigen kracht.
Dressed doet het zo, ik doe het zo, en hele volksstammen doen het zo (als ze slim zijn...)
Je mag een reprange aanhouden van 1 tot 15 wat mij betreft, maar concentreer je op alles tussen 3 en 8 in jouw geval voor je zwaarste sets.
Je hoeft ook niet steeds hetzelfde te doen, er is afwisseling genoeg mogelijk om het een beetje interesant te houden, maar pak dumbbells, barbells, en kabels, en vergeet al die "oestrogeen aanmakende" machines voor de eerste tijd maar.
Die kun je gaan gebruiken als je "wat" verder bent met je massa bouwen!
En hou in Godsnaam op met stressen!!!
Dat schijnt enorm katabool te zijn of zo...
Spank, ga er tegenaan gast!![]()
Ik moet er nog niet aan denken om stronglifts te doen. Rippetoe 3x5 bevalt me echt prima. Elke training heb je haast wel PR's. 5x5 is meteen wel weer erg veel he Spank. Vooral omdat je niet echt goed omhoog komt op dit moment.Sja, weet niet.. Stronglifts lijkt mij wat intensiever, het heeft hetzelfde idee!
thanx allen voor de motivatie enzo..
Verhogen ga ik van hieruit weer doen ja! die 60 was een beroerde uitvoering, ik had echt wel moeite toen.. darom nu eerst lager gegaan.. Maandag proberen 5 * 5 * 55 en vanuit daar opbouwen..
De DL en MP gaan daarentegen wel erg goed.. BOR ook wat minder..
Ik heb erg veel LEG en HIP Drive bij deze oefeningen! Is dit erg?
Hey SpankSta,
Ik reageer niet zo vaak in je log maar lees het wel met enige regelmaat. Je traint harstikke goed man, bent lekker bezig, maar ik heb zelden iemand zo zien stressen om vanalles.
Je bent pas 19, denk gewoon alleen aan het trainen als je ook daadwerkelijk in de sportschool bent. Natuurlijk moet je gewoon een goed voedingsschema volgen en goed rusten, maar dat doe je ook. Dus hou gewoon op met stressen en de tijd die je niet doorbrengt in de sportschool zou ik als ik jou was gewoon proberen om het sporten wat 'los te laten' in je hoofd. Voor de duidelijkheid, ik bedoel dus NIET dat je niet op je eten moet letten ofzo, natuurlijk moet dat. Probeer alleen om niet 24 uur per dag met sport bezig te zijn in je hoofd.
Verder heb ik veel respect voor je gedrevenheid, maar zoals vele anderen in dit topic ook al zeggen, pas op dat je niet doorslaat. Op de lange termijn denk ik dat je het langer vol kan houden als je alles een beetje kan relativeren.
Als je een keer geen 8 uur slaapt is dat echt niet erg, leer het een beetje wat soepeler te zien allemaal! Waar veel mensen een gebrek aan gedrevenheid hebben heb jij het juist in overdosis haha.
Succes met trainen verder!