TWiM87
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m79
Bedankt
.@ SpankSta
Techniek gaat er steeds beter uitzien!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Belachelijke muziek in je gym.
Daar maakt niemand gains op.
ik heb de oplossing voor het slapen spankie; door het harde trainen gaat je testspiegel als een raket omhoog. Daarom moet spankie een vriendinnetje nemen die hij helemaal uit elkaar kan trekken voor het slapen gaan.Kleine Update!
*Bedankt allen
*Zal het doorgeven in de sportschool
*Ik maak zo afspraak met dokter over slaapprobleem (Slaap al weken 4 uur per nacht)
* Ik gooi gewoon weer 60 kilo op de squat vanmiddag!
Nee zonder dollen ik denk dat het met je psychische mindset te maken heeft. Je bent te obsessief bezig met trainen/eten etc. Laat het los en leer ontspannen. Train hard en eet goed maar maak je er minder druk om. Dan ga je ook wat rustiger slapen. Spank zoals je bezig bent ga je 100% groeien. Je moet alleen wat geduld hebben bro. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd..........ik heb de oplossing voor het slapen spankie; door het harde trainen gaat je testspiegel als een raket omhoog. Daarom moet spankie een vriendinnetje nemen die hij helemaal uit elkaar kan trekken voor het slapen gaan.![]()
En dan krijg je dat mooie lenteweer erbij, tough...ik heb de oplossing voor het slapen spankie; door het harde trainen gaat je testspiegel als een raket omhoog. Daarom moet spankie een vriendinnetje nemen die hij helemaal uit elkaar kan trekken voor het slapen gaan.Nee zonder dollen ik denk dat het met je psychische mindset te maken heeft. Je bent te obsessief bezig met trainen/eten etc. Laat het los en leer ontspannen. Train hard en eet goed maar maak je er minder druk om. Dan ga je ook wat rustiger slapen. Spank zoals je bezig bent ga je 100% groeien. Je moet alleen wat geduld hebben bro. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd..........