AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Je bent goed bezig Spank, de controle over de gewichten is er nu maar nog net dat beetje meer explosiviteit en alles is zo goed als perfect.

Laatst bewerkt:
Je bent een stuk beter bezig als zeg een maandje geleden. Ik zie goede vooruitgang in zowel je eigen gewicht als de gebruikte gewichten.
Goed bezig.:D

Wel grappig dat 'Drop it like it's hot' afspeelt terwijl je squat. Maar in ieder geval, gewoon verhogen die gewicht en niet bang zijn dat je faalt of dat het te moeilijk word. Hoe hoger je gaat hoe minder je het voelt. (vanwege de low-reps)

Gewoon eerst de techniek goed krijgen en dan langzaam verhogen inderdaad ;)

Belachelijke muziek in je gym.

Daar maakt niemand gains op.

Kom op met die trainingen heh :D

Ziet er goed uit Spank, lekker bezig:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.810
Kleine Update!

*Bedankt allen
*Zal het doorgeven in de sportschool
*Ik maak zo afspraak met dokter over slaapprobleem (Slaap al weken 4 uur per nacht)
* Ik gooi gewoon weer 60 kilo op de squat vanmiddag!

Kleine Update!
*Bedankt allen
*Zal het doorgeven in de sportschool
*Ik maak zo afspraak met dokter over slaapprobleem (Slaap al weken 4 uur per nacht)
* Ik gooi gewoon weer 60 kilo op de squat vanmiddag!
ik heb de oplossing voor het slapen spankie; door het harde trainen gaat je testspiegel als een raket omhoog. Daarom moet spankie een vriendinnetje nemen die hij helemaal uit elkaar kan trekken voor het slapen gaan.:D Nee zonder dollen ik denk dat het met je psychische mindset te maken heeft. Je bent te obsessief bezig met trainen/eten etc. Laat het los en leer ontspannen. Train hard en eet goed maar maak je er minder druk om. Dan ga je ook wat rustiger slapen. Spank zoals je bezig bent ga je 100% groeien. Je moet alleen wat geduld hebben bro. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd..........

Gebruik je een pre/workout product?

Waar blijven die trainingen hier zeg?

ik heb de oplossing voor het slapen spankie; door het harde trainen gaat je testspiegel als een raket omhoog. Daarom moet spankie een vriendinnetje nemen die hij helemaal uit elkaar kan trekken voor het slapen gaan.:D

Je lacht er mee, maar de t*ring wat loop ik geil de laatste weken nu ik terug hard train, niet normaal hoor. :eek: En dan krijg je dat mooie lenteweer erbij, tough...

ik heb de oplossing voor het slapen spankie; door het harde trainen gaat je testspiegel als een raket omhoog. Daarom moet spankie een vriendinnetje nemen die hij helemaal uit elkaar kan trekken voor het slapen gaan.:D Nee zonder dollen ik denk dat het met je psychische mindset te maken heeft. Je bent te obsessief bezig met trainen/eten etc. Laat het los en leer ontspannen. Train hard en eet goed maar maak je er minder druk om. Dan ga je ook wat rustiger slapen. Spank zoals je bezig bent ga je 100% groeien. Je moet alleen wat geduld hebben bro. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd..........

+1

Learn to relax Spank

• #1.816
I know, moet ik zekers doen!

Pre WO is gewone maaltijd met macaroni en ei
Post WO is 20 Dextrose 20 Whey
Halfuurtje later brinta met melk en stuk kip/vis

1 x per week verplicht yoga voor jou Spank! :D Wierrookje, het geluid van biddende monniken, regendruppels en allerhande vage oosterse plingel-instrumenten, ademhalings- en ontspanningstechnieken en leegmaken dat hoofd ;)
Vind dat je verder goed bezig bent!!!

Ohw oke ik dacht als je iets met caffeine neemt kan dat het zijn (is het bij mij ook)

Hij is gewoon teveel bezig met piekeren, 'doe ik het wel goed?' 'Kan ik met een ander programma niet meer vooruitgang maken?' enzovoort, daar komt dan nog eens bij dat hij als de dood is om een beetje vet aan te zetten.
Tja zo is sport niet meer gezond hoor, zo kan je er zelfs onderdoor gaan en zo ontgoocheld worden dat je alles opgeeft.
Hij moet gewoon rustig tegen de zaken aankijken en zijn voeding niet zo strikt houden, want ook dat is voor hem een problematisch punt.

• #1.820
Training Maandag 23 Maart + Filmpje van Squat/MP/DL
Schema A

Training best tevreden over, Jammer van de MP, hij ging erg zwaard de sets ervoor, echt echt zwaar, haalde amper de 5e rep (Zie filmpje strax) De squat ga ik weer opbouwen vanaf hier, ik kwam erachter dat ik erg NARROW stond bij de vorige uitvoeringen.. daarom viel ik sneller om als ik naar achter leunde, de DL ging wel, al benk niet helemaal tevreden over de uitvoering!

FILMPJES KOMEN IN DE JONGE AVOND!!

10 Minuten Crosstrainer
170 Kcals Lichter..

# Compounds #:

* Squat (+0,0)
- 10 * BB
- 8 * 40

- 5 * 5 * 60

* MP (+2,5)
- 12 * BB
- 8 * 30

- 4 * 5 * 40
- 1 * 4 * 40 (Laatste REP FAIL!! )

* DL (+5.0)
- 8 * 40
- 8 * 60

- 3 * 5 * 85

* Wide Grip PullDown
- 10 * 40
- 8 * 50
- 6 * 55

* T-Bar Rows
- 10 * 20
- 8 * 30
- 8 * 30 --> 8 * 20 ---> 10 * 10
Dropset

* Chest/Tricep Dips
2 * 6 * BW + 10 Kilo
1 * 5 * BW + 10 Kilo

Trainingstijd: 65 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 2 Volkorenbrood / 55 Gram Makreel
Lunch: 75 Gram Volkoren Macaroni / 100 Gram Sperziebonen / 180 Gram ei [Onbereid]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 75 Gram Tilapia [Onbereid]
Diner: 200/250 Gram Aardappel / 250 Gram Bloemkool / Rookworst of Kipfilet / 200 Gram Volle Yoghurt
Avond: 450 Gram Kwark / 35 Gram NotenMix /

Kcal: Rond de 2800

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven