Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Zonde dat je er geen goed gevoel bij had.
Ik vind die MP niet best goed hoor, doe je hem zittend of staand eigenlijk?

Wat bedoel je hiermee trouwens;

Dropset
* DL (+5.0)
2 * 6 * BW + 10 Kilo
1 * 5 * BW + 10 Kilo

Zijn dat wide grip pull ups ofzo?

Waarom doe jij die 8 reps met die 40kg bij de MP?
Je opwarmingsreps bij de deadlift zijn ook nogal aan de hoge kant.

Ik zou je opwarming in het algemeen anders aanpakken:

3-4 opwarmingssetjes.
((Je huidige gewicht) - (20 kg))/(aantal opwarmingssetjes) = je gewichtssprongen vanaf de barbell naar je werkset.

Dus stel dat je 100kg squat en je doet 4 opwarmingssetjes:
(100 - 20)/4 = 20

Je opwarming is dan:

5x20kg, 5x40kg,5x60kg,5x80kg

Trouwens, je mag je MP gewoon verhogen hoor de volgende keer. 1 rep missen is niet zo erg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.823
Zonde dat je er geen goed gevoel bij had.
Ik vind die MP niet best goed hoor, doe je hem zittend of staand eigenlijk?

Wat bedoel je hiermee trouwens;

Dropset
* DL (+5.0)
2 * 6 * BW + 10 Kilo
1 * 5 * BW + 10 Kilo

Zijn dat wide grip pull ups ofzo?

Sorry Lor, had er nog wat fouten instaan, ook het beginbabbeltje! SORRYYYYY!!

Ik doe de MP Staand Tegenwoordig, probeer de voeten zo dicht mogelijk naast elkaar te plaatsen..

Ik moet zeggen dat de laatste reps wel mijn rug licht geforceerd hebben.

Waarom doe jij die 8 reps met die 40kg bij de MP?
Je opwarmingsreps bij de deadlift zijn ook nogal aan de hoge kant.

Ik zou je opwarming in het algemeen anders aanpakken:

3-4 opwarmingssetjes.
((Je huidige gewicht) - (20 kg))/(aantal opwarmingssetjes) = je gewichtssprongen vanaf de barbell naar je werkset.

Dus stel dat je 100kg squat en je doet 4 opwarmingssetjes:
(100 - 20)/4 = 20

Je opwarming is dan:

5x20kg, 5x40kg,5x60kg,5x80kg

Trouwens, je mag je MP gewoon verhogen hoor de volgende keer. 1 rep missen is niet zo erg.

Oke bedankt, Ik voel het fijner als ik 8 reps WU heb, dan trekt het lekker in je benen, goed gevoel!

Die MP Verhoog ik niet, had heel erg veel moeite steeds met de 5e rep (Zie filmpje strax)

Gaat toch goed Henk, helemaal geen slechte military. Ik zou de voeten toch een beetje uit elkaar doen, de military strict uitvoeren zoals hij voorgeschreven wordt geeft geen meerwaarde.
Je moet voelen hoe je hem het lekkerste doet.

Ja maar, waarom warm jij op met je werkset gewicht? Of is dat een typfout?
Je moet ook wat meer durven verhogen, als je training lukt (of het nu zwaar aan voelt of niet), VERHOOG!
Die beginnergains moet je gebruiken :).

Alhoewel 40kg MP al behoorlijk is, maar ik heb het dan vooral op je squat.

Anders gewone press proberen ipv MP, dan sta je wat stabieler.

• #1.826
Gaat toch goed Henk, helemaal geen slechte military. Ik zou de voeten toch een beetje uit elkaar doen, de military strict uitvoeren zoals hij voorgeschreven wordt geeft geen meerwaarde.
Je moet voelen hoe je hem het lekkerste doet.

Bedankt, Ik heb mijn voeten een paar CM uit elkaar.. zal volgende keer eens vogelen wat het lekkerst voeld! Was dit geen overtraining? Ik was wel kapot en in totaal 75 Minuten bezig ofzo..

Ja maar, waarom warm jij op met je werkset gewicht? Of is dat een typfout?
Je moet ook wat meer durven verhogen, als je training lukt (of het nu zwaar aan voelt of niet), VERHOOG!
Die beginnergains moet je gebruiken :).

Alhoewel 40kg MP al behoorlijk is, maar ik heb het dan vooral op je squat.

Anders gewone press proberen ipv MP, dan sta je wat stabieler.

Haha sorry! Een typfoutje, het moet 30 Kilo zijn :rolleyes: ;)

Netjes hoor Spank. Die MP had ik ook bij de 40kg moeite mee. Daar lukt mij die 2,5kg verhogen ook niet meer.

Ik vind het verder een nette training :thumbs:

• #1.828
Netjes hoor Spank. Die MP had ik ook bij de 40kg moeite mee. Daar lukt mij die 2,5kg verhogen ook niet meer.

Ik vind het verder een nette training :thumbs:

Bedankt Cooler! Ik doe Vrijdag nog 1 maal de 40 Kilo, dan helemaal, zal volgende week Woensdag gaan verhogen!

Moet zeggen dat de training goed voelde! Flinke pijn in onderrug nu, toch iets te geforceerd de MP Uitgevoerd!

Tja overtraining, ik geloof in maximum een uur trainen, maar of een kwartiertje meer nu meteen overtraining is dat denk ik niet hoor.

MP van 40 is zeker netjes. Mij lukt dat niet met dat aantal reps hoor. Ik zou hem zelfs licht uit verhouding willen noemen, maar dat maakt niks uit natuurlijk.

Je eet minder zie ik? Waarom niet gewoon knallen tot mei met 3500 kcal?;)

Lekkere training verder.

• #1.832
MP van 40 is zeker netjes. Mij lukt dat niet met dat aantal reps hoor. Ik zou hem zelfs licht uit verhouding willen noemen, maar dat maakt niks uit natuurlijk.

MP op 40 is erg pittig, zal je strax ook zien op mijn filmpje!

Je eet minder zie ik? Waarom niet gewoon knallen tot mei met 3500 kcal?;)

Lekkere training verder.

Ja, het vet steeg erg snel! Doe het nu ietsjes rustiger aan, Ik eet nog dik boven onderhoud hoor! Ik weeg 64 bij 1.78, dus dit is wel een net aantal kcal, omdat er mensen van 80 zijn die 3200/3500 Kcals eten.. In de bulk!

MP op 40 is erg pittig, zal je strax ook zien op mijn filmpje!

Ja, het vet steeg erg snel! Doe het nu ietsjes rustiger aan, Ik eet nog dik boven onderhoud hoor! Ik weeg 64 bij 1.78, dus dit is wel een net aantal kcal, omdat er mensen van 80 zijn die 3200/3500 Kcals eten.. In de bulk!

Waar ging het vet zitten bij jou dan? Heupen? Benen? Want als ik je filmpjes zo zag, dacht ik te menen dat je nog wel zo'n 4/5kg vet kon hebben. Wanneer ga je er weer vol tegen aan dan(met eten) ? In September ?

• #1.834
Weet nogniet, ik eet gewoon totdat ik geen gewicht meer aankom en gooi er dan kcals bij.. Ik eet best veel hoor..

• #1.835
Hoe reken je de T-Bar Row? Met of zonder BB (20 Kilo) ??

Lekkere pr`s weer bro!
Heb je met je voeding zitten kloten eet je nou minder of ligt dat aan mij?

Vreten moet je......

Als je denkt die MP niet goed te doen; ik heb laatst filmpjes in dit dagboek gepost.. van mark rippetoe.

Niets bijgeleerd wat de MP betreft dus he, ellebogen locken en gewicht wordt te ver achter het hoofd gebracht. Het is soms als tegen een standbeeld praten he, jammer!

Terug
Naar boven