bedankt dat je mijn verhaal onderbouwt met je eigen praktijkervaring;
Dat was gericht op Dressed zijn "dat kan niet de goede manier zijn"
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt dat je mijn verhaal onderbouwt met je eigen praktijkervaring;
.Dan is het net als met de DL, Wel of niet stilleggen? Een BB in mijn gym zegt dat je hem niet moet stilleggen maar druk erop moet houden, dus onderaan en dangelijk doornaar boven..
?Dan is het net als met de DL, Wel of niet stilleggen? Een BB in mijn gym zegt dat je hem niet moet stilleggen maar druk erop moet houden, dus onderaan en dangelijk doornaar boven..
Goede opleiding man
Fysiologie lijkt me ook geen opleiding trouwens.

http://startingstrength.wikia.com/wiki/Mark_Rippetoe
lees dit maar eens door wijsneus en check die foto nog eens en maak dan een foto van je gezicht want dat gaat waarschijnlijk zo
maar ik geef toe hij is meer powerlifting, dan is die lockout goed, voor max stress wil je natuurlijk geen lange lockout, maar het ging mij om die bar, achter je hoofd of niet, ik vind dat laatste wel goed en beter voor me onderrug.
Ik zie alleen maar dat hij een level 3 coach is, whatever that may be. Niet dat hij fysiologie en weet ik veel wat nog meer heeft gestudeerd.
Maar ik geloof best dat hij er verstand van heeft hoor, ik heb hem nog niet op een fout kunnen betrappen. Maar het was gewoon grappig dat jij zei dat hij iets gestudeerd heeft, terwijl je zelf niet wist wat dat was, that's just funny.
Een BB? /discussieDan is het net als met de DL, Wel of niet stilleggen? Een BB in mijn gym zegt dat je hem niet moet stilleggen maar druk erop moet houden, dus onderaan en dangelijk doornaar boven..
3XL zegt dat? /discussie3XL vindt load belangrijker dan TUT. 3XL is baas.
Maar dat is een andere discussie dan dit.
Een BB? /discussie
3XL zegt dat? /discussie
Gewoon beseffen dat de DL bij powerlifting draait om zoveel mogelijk gewicht te pullen. En puur concentrisch te trainen ook.
Een van de grote principes moet steeds continous tension zijn, voortdurende spanning op de spieren houden en niet locken. Deze principes vaagt de heer Rippetoe aan zijn laars blijkbaar, wie zijn principes wil volgen moet dat maar doen natuurlijk, iedereen is daar vrij in. Maar ik...neen hoor 'not in a million years'.

denk dat 90% van het forum dit niet toepast. als je echt continious tension wil hebben danmag je bij de MP nog niet eens met de stang boven je hoofd komen.
zoals ik al zei, dit is powerlifting, en ik train als ik zwaar ga toch liever met lockout dan met continious stress. Ik squat nooit met continious stress en me poten groeien als een gek. Voor ieder anders mijnheer DB![]()
Een van de grote principes moet steeds continous tension zijn, voortdurende spanning op de spieren houden en niet locken. Deze principes vaagt de heer Rippetoe aan zijn laars blijkbaar, wie zijn principes wil volgen moet dat maar doen natuurlijk, iedereen is daar vrij in. Maar ik...neen hoor 'not in a million years'.
Marcj zegt dat Coleman verkeerd traint, hoe is hij dan Mr Olympia geworden als ik vragen mag? Alleen de juice doet het hem niet hoor, om op het hoogste schavotje te komen moet ALLES kloppen anders red je het niet. Een teken van de hele groten in elke sport is dat ze soms zaken doen zoals het NIET in het boekje staat, dit maakt hun speciaal en zorgt ervoor dat ze de anderen achter hen laten. Coleman is Coleman omdat hij eigenzinnig zijn eigen weg volgt, moest hij dat niet gedaan hebben dan zou hij nooit zo geen successen hebben kunnen behalen.

Te ver achter het hoofd, Rippetoe of niet, wat kan mij deze man schelen, je moet eens naar zijn lijf kijken hij zou beter zelf serieus trainen ipv slechte trainingsraad te geven. Rippetoe is in mijn ogen een charlatan.
Dan is het net als met de DL, Wel of niet stilleggen? Een BB in mijn gym zegt dat je hem niet moet stilleggen maar druk erop moet houden, dus onderaan en dangelijk doornaar boven..
Ik denk dat hem daar het verschil zit, hoewel het natuurlijk ook overlappend is met kracht. Meer massa = meer kracht en omgekeerd. Ik denk dat jij gewoon enorm voorstander bent van Milos Sarcev, die TUT echt ongelooflijk hard benadrukt. Ik ben er ook voorstander van, wanneer ik deload, dan doe ik men MP en men Squat volgens TUT, kwestie van intensiteit te veranderen en toch dezelfde reps.Ik kom inderdaad maar net boven het hoofd in de overhead, kwestie van het continous tension principe te hanteren, ik geloof er niets van dat 90 % van dit forum niet volgens dit principe werkt want het is één van de belangrijkste principes als het over massatraining gaat.

Dan istie niet alleen!Haha.
Mark Rippetoe heeft ziek gelift, lijkt me niet reeel om hem te gaan bashen.
Het is alleen geen mannetje die in een string het podium op wilt.