Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Ik denk dat hem daar het verschil zit, hoewel het natuurlijk ook overlappend is met kracht. Meer massa = meer kracht en omgekeerd. Ik denk dat jij gewoon enorm voorstander bent van Milos Sarcev, die TUT echt ongelooflijk hard benadrukt. Ik ben er ook voorstander van, wanneer ik deload, dan doe ik men MP en men Squat volgens TUT, kwestie van intensiteit te veranderen en toch dezelfde reps.
Mijn mening? Als je voornamelijke doel stijgen in gewichten is (powerlifting) dan lock je hem, gaat vlotter gaan.
Ik weet nog niet eens wat TUT is (wat is dat trouwens?) en de naam Milos Sarcev heb ik wel eens horen vernoemen maar ik weet van zijn manier van trainen niets. Neen ik geloof gewoon in supersnel trainen met continuous tension en die manier kiezen waarmee je het meeste gewicht kan verplaatsen. Bij de military is dat voor mij bijvoorbeeld voor het hoofd en stoppen voor de ellebogen zich strekken. Dat is voor mij de beste manier om zowel kracht als massa te ontwikkelen op de doeltreffendste manier.

.