MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Ik wel:p
Als je niet overstrekt is er imo geen probleem.

Natuurlijk, maar zou spank geen fout kunnen maken dat hij juist wel overstrekt?
Want je hebt natuurlijk 100 % gelijk, maar een fout is rap gemaakt. Maar ik krijg hier een beetje een deja vu gevoel van, hadden we het hier al eens niet over;)

Natuurlijk, maar zou spank geen fout kunnen maken dat hij juist wel overstrekt?
Want je hebt natuurlijk 100 % gelijk, maar een fout is rap gemaakt. Maar ik krijg hier een beetje een deja vu gevoel van, hadden we het hier al eens niet over;)

Haha klopt:D Maar ik denk dat overstrekken niet snel gebeurd. Daarom vind ik het advies om je benen niet volledig te strekken ook overbodig.
Gewoon strekken en ervoor zorgen dat je knieën niet in hyperextensie worden gedrukt, dan is er niks aan het handje:)

Tja en ik wil nu ook niet meer beginnen over het continuous tension principe, maar dat is dus een goede reden om niet te locken. Maar punt daarachter nu of we krijgen weer een ellenlange discussie ten koste van dit log.:D

Haha klopt:D Maar ik denk dat overstrekken niet snel gebeurd. Daarom vind ik het advies om je benen niet volledig te strekken ook overbodig.
Gewoon strekken en ervoor zorgen dat je knieën niet in hyperextensie worden gedrukt, dan is er niks aan het handje:)
Daar heb je gelijk in ja ;) maar veiligheidshalve strek ik niet omdat ik redelijk zwakke knieën heb/had :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.925
Pfieuw, net eventje de spiegel aangekeken, maar het fysiek is me ook niet gegeven! Een extra grote uitdaging dus!
Vet slaat ook beroerd op, namelijk op buik en rug!
Daarbij eet ik zo clean as een kanarie maar gaat het nu wel erg vlot met vet!

We blijven doorgaan!

Pfieuw, net eventje de spiegel aangekeken, maar het fysiek is me ook niet gegeven! Een extra grote uitdaging dus!
Vet slaat ook beroerd op, namelijk op buik en rug!
Daarbij eet ik zo clean as een kanarie maar gaat het nu wel erg vlot met vet!

We blijven doorgaan!

Pro-ana boy??

PLaats anders even een foto en dan kunnen wij wel bepalen of je veel vet hebt. Want om eerlijk te zeggen zie je er op je filmpjes erg skinny uit.

Ik denk toch ook dat het hem bij Spank meer in het hoofd zit hoor.

Pro-ana boy??

PLaats anders even een foto en dan kunnen wij wel bepalen of je veel vet hebt. Want om eerlijk te zeggen zie je er op je filmpjes erg skinny uit.

Ik denk toch ook dat het hem bij Spank meer in het hoofd zit hoor.
+1 Ik begin toch echt te twijvelen aan zijn geestelijke gesteldheid.
Hij is namelijk in mijn ogen obsessief bezig.

Spank ontspan je en relax train hard maar kan het ook loslaten!

• #1.930
yo kzal morgen wel eens pixx schieten van de beruchte pens.. Alleen van de buik, FullBody pas als ik 68 weeg (Dan 10 Kg Gegained)

Bij de squat vind ik dat je het laatste stuk alsnog te snel daalt. En probeer wat meer achteruit te zitten aan het begin, ipv door je knieen te gaan. Echt het gewicht lekker op je hielen

Zelfde met de bank: het gewicht dondert gewoon naar beneden. Helemaal met de laatste reps. Als je voelt dat je echt bijna gaat falen, laat het gewicht dan nog wat langzamer zakken. Bij mij worden de banken nou ook vrij zwaar. Als ik met alle macht de 7e pers, hem heeel rustig laat zakken, kan ik de 8e misschien nog wel makkelijker lijkt het wel. Als je hem snel laat zakken bouw je niet genoeg spanning op en wordt het VEEL zwaarder!

Verder vind ik die bor ronduit k*t. Je trekt veels teveel met je nek en je kijkt zelfs een paar keer naar beneden. gewoon lekker 1 positie proberen te kijken. Ook heb je vrij veel cheat bewegingen, vanaf het begin al. Ik probeer sinds een tijdje echt mn post delts en lats bij deze beweging te betrekken. Vooral het laatste stukje omhoog, dat je echt je lats verder omhoog trekt en delts aanspant. Voor mn gevoel gaat het sindsdien een stuk beter.

Ik snap Spank wel.
Ik ben nu pas 3,5 kilo aangekomen en het stoort me al. Vet gaat zitten
op buik en borst, het voelt gewoon niet goed aan.
Aan de andere kant: niet zeuren, des te beter resultaat ga je boeken!

• #1.933
Update-je

* Vandaag Rustdag
* Erg weinig doen
* Proberen goed te eten
* Rug laten rusten voor morgen MP en DL!!

Sja!, Ik begin nu ook een kleinn buikje te creeren, Je hebt gewoon aanleg dat het bij je buik opslaat, niksaan te doen.. bulken zonder vet is impossible..

Spanksta, dit zei je op mijn vraag van het vet aankomen :) Dussss maak je niet druk, vreet jezelf vol haal je doel en ga dan cutten.....

Zolang iemand schrik blijft hebben om een beetje vet aan te komen, zolang zal hij geen hoge toppen scheren.

jouw bomen zijn anders hoog genoeg, als Spank ooit zo sterk word dan zal hij blij mogen zijn.
Het is inderdaad misschien wat veel gevraagd voor iemand met een andere lichaamsbouw als de mijne...
Al is mijn lichaamsbouw ook niet de optimale voor deze sport.
Maar redelijk geschikt, dat wel.
Spank moet flink blijven trainen, en dan zul je eens zien wat iemand met die bouw nog kan bereiken!
Spank, ga er voo jongen! :thumb:

Wat een rommelig topic wordt het zeg, onoverzichtelijk... jammer.

ik vind het wel leerzaam anders, ik hoop dat Spank ook goed meeleest en zijn eigen conclusies trekt hij krijgt meer informatie dan wij toen we 19 waren.

Tja en ik wil nu ook niet meer beginnen over het continuous tension principe, maar dat is dus een goede reden om niet te locken. Maar punt daarachter nu of we krijgen weer een ellenlange discussie ten koste van dit log.:D

Ik ben ook niet echt fan van locken tijdens squat precies om die reden.
Alleen het is zo ****ing zwaar om net voor de lock weer te zakken :D, daarom squat bijna niemand op deze manier;

http://www.youtube.com/watch?v=CcEq0nGSZ_E

Wat Coleman daar doet met die front squats dat is het dus helemaal he, die korte onafgewerkte bewegingen geven hem zijn monsterbenen he. Dit principe zou iedereen moeten toepassen op elke compound vindt ik (ik doe het in elk geval).
Als bijvoorbeeld Spank een filmpje moest plaatsen waarin hij de squats zo doet dan wordt hij afgebrand, onterecht zie je eens te meer heel goed bij Coleman.

Terug
Naar boven