XXL Nutrition

spannende broeken...

Als de taille ook al niet past, zou ik toch serieus even gaan cutten mensen ;)

koop gewoon een broek die past?
beetje baggy.. je weet wel

gewoon "loose" modellen aanschaffen welke 3-4 maten te groot zijn om je middel! Hugo boss orange label heeft ook zo'n model! top

Heel erg k*t inderdaad. En als ik er 1 kan vinden moet ik deze rond mijn middel extra aansnoeren en in laten korten. Ecto kleren.

Tja, met 72,5 cm en een nog grotere squatkont is het een hel.

Die maten zijn er wel, maar m'n taille is ook niet zo breed.

Vrouwen vinden het dan wel weer spannend als jeans strak sluiten rondom je quads en glutes.

gewoon de grotere maten van gstar, replay, chasin e.d. die zijn er voor de dikkere breezahs, maar als BBer haal je er ook profijt uit. (buitendie veel te losse taille waardoor je met een kontzak rondloopt)

heb ook nog maar 2 broeken over. had er 3 maar uit een scheurde ik laatst toen ik de trap op liep, nam wel 2 treden tegelijk maar toch ??? 1 van de 2 gaat nu ook serieus strak zitten

Minder squatten

doe een rok aan fart!
ik kan ook niet meer in de broeken van 2j geleden. Tja eruit gegroeid é, je blijft niet met de figuur van een 12jarige rondlopen!

Je bent 21? je weet zelf wel wat goed voor je is en anders haal je de tonijn en kwark gewoon zelf :p

Jack & Jones daar heb ik ook al eens een broek gekocht die wel goed was voor de brede benen( niet dat mijne ZO breed waren).

Ik draag altijd trainingsbroeken. Rekt lekker mee en je kunt er vrij in bewegen.

heb precies hetzelfde..ik pas ook helemaal niets!
vorige week heb ik nieuwe broeken gekocht... heb wel 35 verschillende aangehad.

ik draag loose rag van nudie..drie maten te groot bij mn middel, maar dan kan ik mn benen erin kwijt!
tja..we doen het allemaal zelf!

Je kunt ook een legging aan doen :roflol:

Sorry hoor maar met 61 centimeter draag je wel heel strakke broeken als dat al niet meer gaat.

kleren en niet goed passen is iets waar wij mee zullen moeten leren leven vind zelf bepaalde italiaanse merken prachtig maar tja eeuh kleine k*titalianen dus

Terug
Naar boven