XXL Nutrition

spannende broeken...

wat een kul zeg, er zijn genoeg broeken te koop.

Je moet alleen ff wat beter zoeken, en tja jij wil trainen en dikke poten krijgen.

Kijk eens bij de duurdere merken zoals Armani, RL, D en G en sommige modellen Replay hebben ook goede broeken. Koop er alleen wel een goed riem bij want daar ontkom je niet aan

Of koop knappe pantalons heb je iig nergens last van en het is een stuk sTvoller.

Ik sluit me aan bij bur, met 61 of 66cm benen geen broeken kunnen vinden:roflol:

ke*ker, had er gister ook last van. Ik stap een winkel binnen, geen enkele broek past, behalve de broeken die dan vervolgens rondom je pens echt veel te groot zijn, als oma-broeken zowat. :o

Ik dacht dat dit topic over latex of leren broeken zou gaan :o

Anyway, gewoon 1-2 maten in de taille te breed kopen en aansnoeren met een riem. Zo kom je bij 1.82 nog zeker tot 65-70 cm omtrek zonder problemen. Squatkont... dat is veel lastiger dan dikke benen! Die verdoet werkelijk elk model.

wat een topictitel:P

Ik dacht dat dit topic over latex of leren broeken zou gaan :o

Anyway, gewoon 1-2 maten in de taille te breed kopen en aansnoeren met een riem. Zo kom je bij 1.82 nog zeker tot 65-70 cm omtrek zonder problemen. Squatkont... dat is veel lastiger dan dikke benen! Die verdoet werkelijk elk model.
:rolleyes: .... indeed

De goede oude Levis , steeds een passens moddel te vinden

ik scheur er altijd door aan binnenste van mn dijen omdat ik vaak moet fietsen met jeans aan :( Na 3 maand is zo'n broek meestal om zeep.

Als we nou met zn allen es joggingsbroeken begonnen dragen, dan zou dit nog wel eens een nieuwe mode kunnen worden!

ik scheur er altijd door aan binnenste van mn dijen omdat ik vaak moet fietsen met jeans aan :( Na 3 maand is zo'n broek meestal om zeep.

Als we nou met zn allen es joggingsbroeken begonnen dragen, dan zou dit nog wel eens een nieuwe mode kunnen worden!

Als het maar geen australians, cavello's of wat dan ook is.
Dan maar de hardcore Adidas:D

tommy hilfiger helaas :(

De goede oude Levis , steeds een passens moddel te vinden

Levi's?!?! Fakkin hell, dat zijn zo'n beetje de strakste broeken die er te vinden zijn???
Ik red me gelukkig nog met G-star Elwood, al moet ik wel de riem goed aansnoeren.
Hebben ze geen broeken die je van bovenaf aan moet trekken? Oh nee, da's nog breder. :shut:

Kostuumsbroeken zouden normaal gezien toch veel losser moeten zitten dan gewone jeans. Misschien moet je dat eens proberen. Bij mij is er toch wel degelijk een verschil.

De topictitel is echt zo gay als maar kan:D

slaat nergens op topicstarter, 61 cm bij 182!
Ik heb zo'n beetje dezelfde afmeting en nergens problemen mee hoor!
diesel, g-star, replay, levis geen probleem...

let op met te spannende broeken-----uiterst slecht voor de zaadproductie!!

Verkapte-ik-heb-bijna-70-cm-benen-post en ik vind ook nog gewoon broeken. Wel met de nodige moeite, maar het is best te doen.

Beetje zoeken en je vind wel de juiste broeken wel, en ouders:rolleyes:

Terug
Naar boven