AndroidHealthClinic

spier gescheurd :(

Lol, vrouwmens kijkt ernaar en ze ziet zo 123 dat je spier gescheurd hebt :roflol:

Ga maar naar een sportarts ofzo en ga niet af van een oestrogeenbom.

:roflol: Ga inderdaad maar eens eerst aar sportarts. Smeer desnoods eerst al wat flexigel en neem een pijnstiller.
Tuurlijk kan je daar nog mee naar school, zo makkelijk kom je daar niet vanaf ;)

Denk eerder dat je ontsteking hebt, mooi k*t man sterkte met herstel.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ik zou even afwachten hoe het morgenochtend aanvoelt, als het echt een spierscheuring is zal je er nog flink last van hebben ---> dan naar huisarts gaan.

Vast een verrekt spiertje ofzo, als er iets gescheurd was zat je nu niet achter de pc.

als je spier gescheurd zou zijn dan hadden ze je echt wel naar huis laten gaan.

denk blessure heb ik ook eens gehad aan mijn linker quad d8 scheurtje erin maar als die warm was geen prob als je er mee bewogen heb voor een tijdje hoe voelt het dan?

ja maar alleen toe nik het zei zieden ze ja dat kan vast niet dat geloof ik neit enzo dus ik zag het aanomen dat het niet mocht en eh ik typ hele tijd met rechts :P want linker schouder doet pijn enarm ook beetje

Een gespierde scheur is ook niet leuk hoor.
Sterkte jongen

ik denk dat je gewoon last van spierpijn hebt ;)

.

Laatst bewerkt:
Jongen ga lekker naar de dokter dat is echt veel beter.
Wij kunnen hier wel van alles roepen maar een dokter ziet het pas echt goed.
Het zou een gescheurd spiertje kunnen zijn, of een verekking of .....?.
Of je hebt gewoon ontzettend spierpijn.
neem het zekere voor het onzekere en ga (nog voor het weekend) naar de dokter
Sterkte ermee

.

Laatst bewerkt:
op mijn school gingen we vandaag fitnessen dus met al die body buidlers apparaten alleen ik kreeg toen vreselijke pijn in mijn linker schouder de gym juf zei je hebt je spier gescheurd wat kan i kdaar tegen doen want elek keer als ik mijn arm beweeg doet het zowat pijn :( en zal i kwel naar school gaan enzo want ik hoef mijn arm alleen al te bewegen en het doet meestal al pijn

Ik heb hetzelfde aan mijn schouder doch achterkant.
Schouder en borst trainen zit er de komende 6 weken niet in.
3 x daags Voltaren smeren of Luiflex sprayen en schouder laten rusten.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk verrekt of zwaar overbelast.. Is hij afgescheurd dan ziet hij binnen no-time helemaal blauw/paars/rood...

Terug
Naar boven