MuscleMeat

spier gescheurd :(

gewoon spierpijn:)

jah idd klinkt als spierpijn, kan ook gruwelijk pijn doen, van het dumbbellroeien heb k 3dagen ongelofelijke pijn in mijn biceps gehad

Spierpijn zal het niet zijn, dat gebeurt niet acuut tijdens het trainen. Misschien een verkeerde beweging gemaakt, iets verrekt. Toen ik mijn borstspier scheurde wist ik direct dat het gescheurd was, omdat ik dat ook hoorde. Zou even langs de huisarts gaan, al heb ik zelf niet zoveel vertrouwen in huisartsen. Als het morgen blauw wordt, direct richting ziekenhuis.

Verder mag er trouwens gewoon on-topic gereageerd worden in dit topic.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
ik ga in iedergeval neit naar de dokter mijn moeder vindt het niet nodig is vast alleen maar spierpijn zegt ze

spierpijn heb je niet opeens tijdens de training, waarschijnlijk iets verrekt of verkrampt (Wat bleef zitten).

als je na een week nog geen afname van de "pijn" merkt dan naar de dokter, als het al begint weg te trekken gewoon thuis blijven. beetje rekken enzo

.

Laatst bewerkt:
als je arm pijn doet gewoon niet belasten, simpel, als jij boodschappen kan doen met 1 arm ga je dat doen :P als je moeder zegt dat je niet moet zeuren moet je wat meer voor je zelf opkomen :P

en nee, wel naar school natuurlijk , maar niet naar de dokter bededoelde ik met thuis bliijven

.

Laatst bewerkt:
ja wat nou doorzeuren, je bent toch een vent ofniet

Wat heb jij voor drill sergeant moeder.. ;)

.

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij af waarom je thuis wilt blijven omdat je een spierscheurtje hebt. Als het er ook echt een is.
Dat je geen boodschappen draagt met je pijnlijke arm lijkt me evident, maar van school weg blijven, hoeft niet. Denk je dat iedereen met een pijntje aan de spier thuis blijft zitten jammeren.
Geef je spier wat rust en doe voor de rest alles wat je vroeger deed.

.

Laatst bewerkt:
Lekkere moeder heb jij dat je met zo veel pijn niet naar de dokter mag.
Bij spierscheuring heb je vaak een behoorlijke blauwe plek in de buurt van de scheur.Als je die niet hebt kan het ook verekt zijn. Spontane ontsteking kan zelfs ook nog.
Zou zowiezo toch naar de dokter gaan (met of zonder moeder)
Eventueel kan je vast paracetamol of Ibuprofen (onstekingsremmer) slikken tegen de pijn

.

Laatst bewerkt:
kan een ontsteking zijn
Heb ik ook eens gehad in mijn schouder
Er knakte iets in mijn schouder en 's-avonds kon ik mijn arm al niet meer optillen

nogmaals ---- Ga naar de dokter

Terug
Naar boven