MuscleMeat

Spieren snel moe

Ja dat is dus elke dag verschillend, maar ik weet wel zeker dat het elke dag minimaal 2500+. soms zijn er dagen dat ik misschien net 2500 haal en soms ook 3500+. Ligt maar aan de dag.
Ik denk dat je er goed aan doet om dat eens bij te houden. Is gedoe, maar wel hele waardevolle info voor jezelf. Het zou menselijk zijn als je je eigen eten overschat. En grote kans dat je de dag na die 3500+ je trainingen veel beter gaan

Je klinkt een beetje zoals mijn broer vroeger, die moest ook veel eten om aan te komen. Hij kwam uiteindelijk geleidelijk aan op 3500 kcal per dag :o

Kom je niet aan? Hoger in kcal. Bijhouden is makkelijker om dat te bereiken natuurlijk, wellicht met een App (zoals FatSecret of MyFitnessPal)

Gewoon goed eten en start met stevig ontbijt a 150g havermout of brinta en 1 liter volle melk. na trainen drink je pak chocomelk leeg en voor het slapen gaan een bak kwark met beker slagroom gemengd.

ik weeg 65 kg. Ik weet ook zeker dat ik minimaal 110 gram Eiwit per dag eet, meestal tussen de 110-150
110 is minder dan wat ik als vrouw eet 😅

Maar denk dat in jouw geval je hoeveelheid eiwit niet eens het belangrijkste is. Als jij te weinig energie hebt, zou ik eerst je koolhydraten ophogen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je er goed aan doet om dat eens bij te houden. Is gedoe, maar wel hele waardevolle info voor jezelf. Het zou menselijk zijn als je je eigen eten overschat. En grote kans dat je de dag na die 3500+ je trainingen veel beter gaan
Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag sws boven de 3000 gegeten, veel McDonald’s En KFC, maar ook gezonde dingen. En eerlijk gezegd toen ik gister ging trainen was ik veel minder sterk. Ik kon 22 kg db press maar voor 8 herhalingen met moeite, terwijl ik normaal 24 kg voor 9 deed. ik wil niet een grote bodybuilder worden ofzo, maar Ik wel wat meer spieren hebben en vooral ook wat sterker, als ik de 30 kg kan db pressen voor reps ben ik al erg tevreden.

Gewoon goed eten en start met stevig ontbijt a 150g havermout of brinta en 1 liter volle melk. na trainen drink je pak chocomelk leeg en voor het slapen gaan een bak kwark met beker slagroom gemengd.
Ik eet volle yoghurt 500 gram met honing= 750+ calorierien en een banaan en melk. Is al boven de 1000 meteen

110 is minder dan wat ik als vrouw eet 😅

Maar denk dat in jouw geval je hoeveelheid eiwit niet eens het belangrijkste is. Als jij te weinig energie hebt, zou ik eerst je koolhydraten ophogen.
Ja koolhydraten en vetten is geen probleem. Alleen 110 gram is toch prima voor iemand van 65 kg 😂

Dus stel m’n flat db bench is 10 reps tot falen, dan moet ik eigenlijk dus 7 reps doen voor 2-3 sets
Is een goede richtlijn inderdaad.

Als beginner en eigenlijk in het algemeen is 5 (en zelfs meer) in reserve genoeg om maximale gains te maken. (ook volgens diegene uit dat filmpje)

Dus dan kun je bijvoorbeeld met sets van 5 reps beginnen, er elke week een rep (op de eerste set) bij doen, tot je die 10RM bereikt. Dan een kilotje zwaarder gaan en het het hele proces herhalen tot een nieuw 10 rep PR. Enzovoorts tot je huge en sterk bent.

Zijn veel variaties van te verzinnen maar je kunt er gerust op zijn dat je bij 5 reps in reserve al prima traint, en daar kun je veel meer totaal werk mee doen wat voor velen veel meer gains en progressie geeft. In tegenstelling tot 1-2 setjes naar failure, op zijn, en vastlopen.

Is een goede richtlijn inderdaad.

Als beginner en eigenlijk in het algemeen is 5 (en zelfs meer) in reserve genoeg om maximale gains te maken. (ook volgens diegene uit dat filmpje)

Dus dan kun je bijvoorbeeld met sets van 5 reps beginnen, er elke week een rep (op de eerste set) bij doen, tot je die 10RM bereikt. Dan een kilotje zwaarder gaan en het het hele proces herhalen tot een nieuw 10 rep PR. Enzovoorts tot je huge en sterk bent.

Zijn veel variaties van te verzinnen maar je kunt er gerust op zijn dat je bij 5 reps in reserve al prima traint, en daar kun je veel meer totaal werk mee doen wat voor velen veel meer gains en progressie geeft. In tegenstelling tot 1-2 setjes naar failure, op zijn, en vastlopen.
Oke dankjewel, ik zal het zo even voor een maand doen en kijken of ik meer progressie zie

Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag sws boven de 3000 gegeten, veel McDonald’s En KFC, maar ook gezonde dingen. En eerlijk gezegd toen ik gister ging trainen was ik veel minder sterk. Ik kon 22 kg db press maar voor 8 herhalingen met moeite, terwijl ik normaal 24 kg voor 9 deed. ik wil niet een grote bodybuilder worden ofzo, maar Ik wel wat meer spieren hebben en vooral ook wat sterker, als ik de 30 kg kan db pressen voor reps ben ik al erg tevreden.
Tjah, meten is weten. Maar zelf weten :)

Train je ook benen of doe je aan voetbal?
Nee ik zit Niet meer op voetbal, maar laat maar eerst is ff grote kracht verschillen zien, ik benchte 60 toen ik begon, 3 maanden later 67.5. Als ik Ron de 80 kg bench dan kunnen benen er nu ook wel bij. Upper body is nu gewoon miin prioriteit

Als je wil groeien eet je meer. Dan kijk je naar je lichaamslengte 1.82m. Dan eet je min 160g eiwit per dag.
Ik denk 3500 gwn Max is, ik heb ook niet zo’n groot eet vermogen. Eerlijk gezegd heb ik al een keer mk677 gekocht, maar heb daar niks van gemerkt dus waarschijnlijk van een nep merk gehaald.

Terug
Naar boven