Fitness Seller

spier gescheurd :(

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
en by myn rechter arm is het boven myn borst wel wat dikker dan by myn linker en eh hoe wil ik naar de dokter gaan zonder fiets of bus of tram of wat dan ook

Wat wil je bereiken door hier zielig te komen doen??
Er scheelt iets in je arm/borst/schouder, zover ben je al...ga naar een ****ing dokter man of rot op.
Bel desnoods een ambulance, moeder zal dat moeten betalen...eens kijken of ze je niet stante pede naar een dokter brengt!!

.

Laatst bewerkt:
Kom, kom nu.

Gebruik eerst eens alinea's en een juiste spelling, dan begrijp ik het beter. Denk nog eens twee keer na voor je typt. Waarom zou je je later overrijden om zoiets doms.

Laat eens zien dat je ondanks je 14 jaar, volwassen kunt reageren. Het begint met een blessure en nu ga je al bijna zelfmood plegen :duh:

En je krijgt heus geen amputatie :roflol:

probeer eerst eens met ijs de plekken te koelen... 2 x per dag 15/20 minuten en onthoud: geen enkele pijn is eeuwig

overeden worden auto of wat dan ook ik flip hier ik wordt compleet gek daarvan

Dat zijn uitspraken die hier echter niet meer geapprecieerd worden.

Kin omhoog, borst vooruit en brush those shoulders off.
Het is bijna vakantie, man, relax.
Wat je scheur en amputatie van je lepra schouder betreft kan je in het ergste geval nog even naar het Rode kruis gaan, zij helpen je wel verder.

;)

Oja, goed links en rechts kijken als je oversteekt, he.

als hij zegt dat ze biceps aan een kant bovenaan bij ze borst dikker is........dan is ze spier gescheurd

ik zou mij part lopend naar de dokter gaan

als wat ik zeg nergens op slaat.... ik heb het topic niet egt gelezen:P:D

als hij zegt dat ze biceps aan een kant bovenaan bij ze borst dikker is........dan is ze spier gescheurd

ik zou mij part lopend naar de dokter gaan

als wat ik zeg nergens op slaat.... ik heb het topic niet egt gelezen:P:D

Zijn laatste post ging over het feit dat hij zich voor een auto ging gooien.

Maar dan komt de dokter wel naar hem ;)

.

Laatst bewerkt:
Ga gewoon naar de dokter en hou je rustig man :s

Je bent 14, je hebt nog een leven :) vrienden, vakantie, meisjes, wat wil je meer ?
Het zal binnenkort wel over zijn hoor!

weet je dan wat je doet: als je morgen op school bent laat je, je leraar naar je moeder bellen en die gaat even je moeder inpeperen dat je een zware blessure hebt en dat je naar je huisarts moet, ok?

.

Laatst bewerkt:
Zelfmoord plegen is zwak, kan je nog beter de bron van al je ergernis uitschakelen;) je bent 14 dus je zal meschien een paar jaartjes cel krijgen. Maar je bent er voor je 18e alweer uit optijd voor je rijbewijs te halen en in een golf te gaan patsen:D

Praat eens normaal kerel, laat zien dat 14 jarigen ook zelf iets kunnen oplossen en post je oplossing ;)

me tschool praten dat si ook al k*t school ik mocht vna hun ook al neit nara huis ik kan slecht schrijven niemand kan het lezen geen ene leraar zegt er iets over en toen myn meoder zei als ik 1 telefoontje kryg heb ik gewoon schijt eraan en blijf je maar lkkr op school dan heb ik egt het gevoel ze haat me en ze geeft neit om me zoiets wil ej toch nier horen vna je meoder of wel nou ik in iedergeval niet

Man, wat een depressieve praat. Het is vakantie. Ga eens een paar daagjes uit, drink je een paar keer lam, neuk een paar breezersluts op toilet...

En zoek hulp voor dat slecht schrijven van je, op je school zullen ze je wel willen helpen.

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit hele topic niet door gelezen, maar ben je er al mee naar de huisarts geweest?

Terug
Naar boven