Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en by myn rechter arm is het boven myn borst wel wat dikker dan by myn linker en eh hoe wil ik naar de dokter gaan zonder fiets of bus of tram of wat dan ook
en by myn rechter arm is het boven myn borst wel wat dikker dan by myn linker en eh hoe wil ik naar de dokter gaan zonder fiets of bus of tram of wat dan ook

overeden worden auto of wat dan ook ik flip hier ik wordt compleet gek daarvan

als hij zegt dat ze biceps aan een kant bovenaan bij ze borst dikker is........dan is ze spier gescheurd
ik zou mij part lopend naar de dokter gaan
als wat ik zeg nergens op slaat.... ik heb het topic niet egt gelezen![]()

me tschool praten dat si ook al k*t school ik mocht vna hun ook al neit nara huis ik kan slecht schrijven niemand kan het lezen geen ene leraar zegt er iets over en toen myn meoder zei als ik 1 telefoontje kryg heb ik gewoon schijt eraan en blijf je maar lkkr op school dan heb ik egt het gevoel ze haat me en ze geeft neit om me zoiets wil ej toch nier horen vna je meoder of wel nou ik in iedergeval niet