Fitness Seller

Spieren verzuren extreem snel

Bezoekers in dit topic

Soze

Novice
Lid geworden
15 aug 2012
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Sinds enkele weken heb ik last van zeer heftige verzuring van mijn spieren wat extreem snel optreed. Als eerste dacht ik dat ik meer rust nodig had en ben van 6x per week terug gegaan naar 4x per week trainen. Aangezien de klachten niet weg gingen heb ik mezelf een week volledige rust gegeven. Na deze week wee rustig aan begonnen en nog steeds treed de verzuring extreem snel op. Het doet ook echt branderig zeer.

Ik eet verder heel gezond en gevarieerd met voldoende vitamines en mineralen.

Iemand ervaring hiermee? En nog beter iemand een oplossing?
 
Post je trainingsschema en voedingsschema eens.
 
Magnesium, kalium, vit. b, taurine en caffeine. Succes.
 
Persoonlijk denk ik dat het niet aan mijn voeding en trainingen ligt. Ik train namelijk al z'n 8 jaar en nooit ergens last van gehad. Hieronder mijn voedings- en trainingsschema's die ik al meerdere keren met succes gedaan heb, zonder klachten!


MIJN VOEDINGSSCHEMA:

160 gram joylent sport
1 appel
1 xxl multivit
1 xxl vitamine c-1000
1 xxl mag & cal
------------------------------
1 banaan
3 snee volkoren
50 gram kipfile
------------------------------
240 gram kwark
80 ml Melk (halfvol)
40 gram Whey
Omega 3/6/9 capsule
------------------------------
3 snee volkoren
30 gram rosbief
20 gram pindakaas
1 appel
------------------------------
60 gram rijst zilvervlies
150 gram kipfile
140 gram groenten mix
10 ml olijfolie
-------------------------------
ALLEEN OP TRAININGSDAGEN
Advanced Post Workout shake van xxl
Omega 3/6/9 capsule
-------------------------------
1 snee volkoren
1 blik tonijn
beetje curry of ketchup
20 gram amandelen
--------------------------
XXL Night Protien

MIJN TRAININGSSCHEMA:
Op het moment ben ik dit schema aan het volgen maar dat wissel ik ook wel na enkele weken weer af.


Maandag: Benen, kuiten en schouders
  1. Squats