MuscleMeat

spiermassa houden na kuur?

Bezoekers in dit topic

lieverd, vergeet je niet dat ook een deel van je gains en dus ook wat je verliest..vocht/vet is.

daarnaast is de stickstof retentie in je spiercel nooit wat het is tijdens je kuur waardoor je ten alle tijden platter oogt.

wanneer nakuur/voedsel/rust/training in orde zijn kun je veel behouden, echter moet je realistisch blijven en dus ook moeten accepteren dat je altijd wat in moet leveren.
 
lieverd, vergeet je niet dat ook een deel van je gains en dus ook wat je verliest..vocht/vet is.

daarnaast is de stickstof retentie in je spiercel nooit wat het is tijdens je kuur waardoor je ten alle tijden platter oogt.

wanneer nakuur/voedsel/rust/training in orde zijn kun je veel behouden, echter moet je realistisch blijven en dus ook moeten accepteren dat je altijd wat in moet leveren.[/QUOTja het accepteren zal ik moeten doen
maar dat is het probleem ik wil goed bijkomen
en elkes keer als ik dat probeer val ik trug af dat ik trug op mijn gewoon normaal gewicht ben
moet ik anders zwaarder kueren of hoe ? dat ik dan meer kg aan kom en dat ik dan trug 6 a 7 kg afval ??
thanks
mvg bigboss
 
6 / 7 kg per kuur pakken is in mijn ogen een goed resultaat. dan zou je daar toch wel 3 a 4 van over moeten kunnen houden als je alles goed doet.
 
je foto's zien er goed uit bro

waarom je zorgen maken over wat verdwenen vocht-kilo's.
misschien 1 of 2 kg spiermassa verlies, ma das toch geen ramp!

geloof me tis vooral vocht dat je weegschaal doet dalen ;)
 
Plaats effe je voedingsschema(hoe je ong elke dag eet) ter beoordeling.
Volgens mij ligt het aan je voedingsschemadie niet zo goed is, dat je weer wat massa verliest na je kuur.
 
ik train maandags borst
dinsdag rug en onderug
woensdag schouders en buik
donderdag biceps en triceps
vrijdag benen
zaterdag trug borst
zondag rust

ik ga altijd tot het uiterste en doe setjes van 10. 10. 8 en 6
voeding
neem alleen mijn eiwitten per dag
en bij het trainen neem ik x-pand
wat kan ik het beste doen voor het behouden vabn mijn kracht en massa
thx


vind je training ook niet optimaal, nu krijgen je armen 4 dagen lang achter elkaar belasting. zou de benen er tussen gooien. En een voedingsschemaaannemen, elke dag spaghetti ga je niet mee wegkomen..
 
ik vind 4 dagen per week meer als zat in de nakuur tijdens de kuur moet gewoon minstens 5 :D, tijdens de nakuur wanneer je in een dip zit zou ik 3 dagen per week gaan en als het kan meer als 10 uur per dag slapen en in je voedingsschema een paar kwarkies erin douwen of een extra blikken tonijn is altijd makkelijk 50 gr eiwit. voor de rest in de nakuur gewoon zwaar blijven trainen en imo niet boven de 8 reps gaan.

dat is mijn advies maar ieder weer zijn eigen lichaam en je kan alleen maar luisteren naar je eigen lichaam
 
Je zit véél te laag in eiwitten!Minstens 300 gr voor iemand met uw gewicht, zit zelf op 400[/QUOTEik


300 tot 400 :o
ja dat is een hoopje
ik drink smorgens 60 gr
smiddags 60 gr
en savonds 60 gr

hoe ga ik er nog iets bij krijgen :p

thx voor de reactie nog ;)
mvg bigboss

Ik bedoel niet je shakes maar je totale inname per dag, dus uit vis, kip, steak...je drinkt naar mijn mening veel te veel shakes op momenten dat je vaste voeding (is altijd beter!) nodig hebt!
 
Je neemt 3 maal per dag je eiwitten in. Eet je 3 keer per dag of 6 keer per dag? Als het het laatste is waarom neem je dan niet meer eiwitten en waarom verdeel je ze niet?
 
lieverd, vergeet je niet dat ook een deel van je gains en dus ook wat je verliest..vocht/vet is.

daarnaast is de stickstof retentie in je spiercel nooit wat het is tijdens je kuur waardoor je ten alle tijden platter oogt.

wanneer nakuur/voedsel/rust/training in orde zijn kun je veel behouden, echter moet je realistisch blijven en dus ook moeten accepteren dat je altijd wat in moet leveren.[/QUOTja het accepteren zal ik moeten doen
maar dat is het probleem ik wil goed bijkomen
en elkes keer als ik dat probeer val ik trug af dat ik trug op mijn gewoon normaal gewicht ben
moet ik anders zwaarder kueren of hoe ? dat ik dan meer kg aan kom en dat ik dan trug 6 a 7 kg afval ??
thanks
mvg bigboss


hoe ziet je PCT eruit bro? ( incl supps/ voeding/training)
 
Je neemt 3 maal per dag je eiwitten in. Eet je 3 keer per dag of 6 keer per dag? Als het het laatste is waarom neem je dan niet meer eiwitten en waarom verdeel je ze niet?

3 keer per dag
en dan 3 keer per dag shakes
 
PCT Post Cycle Therapy, of gewoon op zijn boerenfluitjes Nakuur
 
[ja zeker heb toen clomid ingenomen
 
Back
Naar boven