Fitness Seller

Spiermassa vergroten dus meer kcal eten dan je verbruikt aan energie?

@prestigio. Klinkt logisch

Na een week op 3100 kcal en nieuw trainingsschema voel en meet ik betere resultaten. Kg gaat uiteraard ook omhoog. Richting 90 kg. Buikomtrek is lager en biceps 1 cm meer omtrek.

Moeilijk te zeggen of het alleen spieren zijn. Zal wel beiden zijn als je topics zo leest.

Ga wel de kcal naar 3000 kcal zetten deze week.
Week daarachter waarschijnlijk naar 2900kcal.
En lichtjes schommelen met de verhoudingen.

Bij voorbeeld op trainingsdagen meer koolhydraten voor en na training. Ook whey voor de training en uiteraard ook nadien en goed eten nadien.

Andere dagen koolhydraten % en eiwit % ongeveer gelijk met 25 tot 30 % vet.

90 kilo voelt als zwaar aan. Het is eerder psychologisch ... Effe verwerken zeker ofwel cutten? Zien wel

Op 21%: cutten

ik eet elke fase op gevoel en kan bijna geen vet pakken
tijdens de bulk eet ik gewoon wat mijn maag maximaal aankan zonder me ongezond te voelen
en als ik op onderhoud ben eet ik minder maar zorg dat mijn maag steeds gevuld is en blijft...
Weet er eigl iemand wat het minst schadelijke is, vet proberen aanzetten met verzadigde vetzuren ofwel met korte suikers?

Krachtregel 5: Gooi je calorieën omhoog
Hier kun je gewoon niet omheen: je hebt elke dag genoeg calorieën nodig om je zware trainingen van energie te voorzien. Zolang je de voorgaande vier regels volgt zou je zo rond de 20 calorieën per pond lichaamsgewicht (rond de 44 calorieën per kilo), wat neerkomt op zo’n 4000 calorieën voor een man van 90 kg.

Bron: http://www.giantpt.com/voeding/spiermassa/eten-voor-kracht-en-massa-2

Wat denk je van dit antwoord?

Lucky basterd.
Maar ik kijk wel uit. Ik eet nu onder de 2.000 kcal en volgens hun moet ik 80 x 44 = 3.520 kcal naar binnen werken. :eek: Dat is bijna 2x zo veel.

Als je met zulke hoge kcal rekent heb je echt wel met ecto's te maken / snelle stofwisseling.

Lucky basterd.
Maar ik kijk wel uit. Ik eet nu onder de 2.000 kcal en volgens hun moet ik 80 x 44 = 3.520 kcal naar binnen werken. :eek: Dat is bijna 2x zo veel.

Als je met zulke hoge kcal rekent heb je echt wel met ecto's te maken / snelle stofwisseling.

Vind die berekening nou ook niet meteen je van het. Wel heel kort door de bocht om te zeggen dat je 40 kcal per kg lichaamsgewicht moet rekenen

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me ook wat veel voor de gemiddelde persoon

Lucky basterd.

Ectos bestaan niet.

Terug
Naar boven