Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en ze zijn verantwoordelijk voor de productie van de testosteron.
, snel groei van lengte en gewicht, brede schouders, schaamhaar, brede borstkas, haar op borst, haar op benen, harde stem...
Dus niet nken/masturberen = meer testosteron = meer spiergroeiOp school heb ik geleerd dat de testosteron (bij de mannen) geproduceerd wordt door tekstielen. Daar wordt ook sperma geproduceerd. De sperma wordt geproduceerd in vaatjes/buisje (hoe noem je dat). Tussen die aders staan andere vezels (dit is geen juiste naam) en ze zijn verantwoordelijk voor de productie van de testosteron.
Wat doet de testosteron volgens mijn school?
De vrouw lief hebben, snel groei van lengte en gewicht, brede schouders, schaamhaar, brede borstkas, haar op borst, haar op benen, harde stem...

Wat doet de testosteron volgens mijn school?
De vrouw lief hebben, snel groei van lengte en gewicht, brede schouders, schaamhaar, brede borstkas, haar op borst, haar op benen, harde stem...
.
Ik heb veel haar op mijn benen, maar de rest valt vies tegenDat zijn de hoofdfuncties. Zeg tegen de juffrouw dat mannen met veel haar op hun benen absoluut niet meer testosteron hebben dan anderen.

Wat zijn je argumenten?! Denk dat je al de rollen van de testo. opgesomd hebt ?!Wat een BULLSHIT.
..
Zeg tegen de juffrouw dat mannen met veel haar op hun benen absoluut niet meer testosteron hebben dan anderen.