AndroidHealthClinic

Spierpijn

Marc100

Competitive Bodybuilder
Waardering
239
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Beste dbb´ers,
IK heb laatst voor het eerst mijn liezen getraind op een bepaald apparaat.
Nou heb ik na 5 dagen nog steeds spierpijn.
Normaal gesproken heb ik nooit spierpijn behalve als ik erg slecht slaap.
Mijn vraag is hoelang dit maximaal zou kunnen duren en wat ik er ondertussen aan kan doen?

Groetjes marc

Is de lies een spier?

Wat gebeurde toen je voor het eerst je biceps trainde?

Ik gok op overbelasting of niet eerst goed een warming-up gedaan.

meer b&f whey drinken, dat helpt tegen spierpijn groet

Waarschijnlijk omdat je die oefening nooit eerder heb gedaan.
Ik heb dat ook weleens gedaan in een andere gym om te proberen. Die oefening dat je je knieën naar binnen duwt, is ook voor je liezen.
De eerste 3 dagen kon ik niet eens normaal lopen, de 5e dag voelde ik het nog steeds. Gewoon erge spierpijn dacht ik.

• Topic Starter Topic Starter
Waarschijnlijk omdat je die oefening nooit eerder heb gedaan.
Ik heb dat ook weleens gedaan in een andere gym om te proberen. Die oefening dat je je knieën naar binnen duwt, is ook voor je liezen.
De eerste 3 dagen kon ik niet eens normaal lopen, de 5e dag voelde ik het nog steeds. Gewoon erge spierpijn dacht ik.

jaa het gaat precies om die machine nja ik wacht het wel af:p

Laatst bewerkt:
en de spierpijn is gone

Je bedoelt de adductoren denk ik. Als je deze nog nooit getraind hebt kan je zelfs tot 2 weken last houden.
Het is een ondersteunende spiergroep en als je via een machina deze geïsoleerd traint dan kan je best last hebben.
De spier is opzich best sterk en dus kan je prima gewichten ermee pakken. Maar de spierpijn kan heftig zijn hahaha

Je bedoelt de adductoren denk ik. Als je deze nog nooit getraind hebt kan je zelfs tot 2 weken last houden.
Het is een ondersteunende spiergroep en als je via een machina deze geïsoleerd traint dan kan je best last hebben.
De spier is opzich best sterk en dus kan je prima gewichten ermee pakken. Maar de spierpijn kan heftig zijn hahaha

klopt die bedoel ik het ging ook prima op maximaal gewicht:D

Terug
Naar boven