Fitness Seller

Sportcentrum TU/e

ClintL

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m65
Massa
142kg
Vetpercentage
26%
Iemand ervaringen met de fitnessruimte in het sportcentrum van de TU Eindhoven? Ga er volgend jaar studeren en denk dat ik me zo'n sportkaart aanschaf. Voor 80 euro eenmaal het hele jaar door tientallen sporten kunnen beoefenen klinkt goed. Maar ik vroeg me wel af hoe het daar zat met de fitness apparatuur, of er wel voldoende apparaten zijn. Toevallig iemand hier die er wel eens geweest is?

Ik train daar alweer een jaar of 5 en ik werk er ook nog een avond per week.

Wat we hebben is flink veel schijven, platform, Powerrack, benches etc. Deadlift blokken, foam rollers, kettle bells enz Apparatuur is allemaal van hammerstrength/life fitness. Dumbells tot 44kg. Enz enz

We missen alleen een fatsoenlijke lat pull down en een leg press.

Je moet wel authorisatie hebben, maar dat is zo geregeld als je een beetje fatsoenlijk kan trainen.

Laat maar weten als je meer wil weten.

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt goed, bij m'n huidige 'gym' hebben we niet eens een squat rack aangezien het meer een fitness zaal is voor recreatieve gebruikers. Begint nu toch wel te irriteren na een jaar. Dumbells tot 44kg is ook lang genoeg, hier gaan ze niet hoger dan 36 en ik ben nog relatief tot de rest hier een botje, op dit moment is 30kg nog flink genoeg voor mij.

Ik train daar alweer een jaar of 5 en ik werk er ook nog een avond per week.

Wat we hebben is flink veel schijven, platform, Powerrack, benches etc. Deadlift blokken, foam rollers, kettle bells enz Apparatuur is allemaal van hammerstrength/life fitness. Dumbells tot 44kg. Enz enz

We missen alleen een fatsoenlijke lat pull down en een leg press.

Je moet wel authorisatie hebben, maar dat is zo geregeld als je een beetje fatsoenlijk kan trainen.

Laat maar weten als je meer wil weten.

Hoe zit het met begeleiding? Mijn squat en deadlift kunnen veel beter en ik kan daar zeker wat hulp bij gebruiken. In mijn huidige sportschool ben ik één van de weinige die squat en deadlift. En als er al één gaat squatten kan ik zelfs zien dat de techniek niet goed is..

Hoe zit het met begeleiding? Mijn squat en deadlift kunnen veel beter en ik kan daar zeker wat hulp bij gebruiken. In mijn huidige sportschool ben ik één van de weinige die squat en deadlift. En als er al één gaat squatten kan ik zelfs zien dat de techniek niet goed is..

Train er nu ook al even en er zijn meer dan genoeg serieuze lui die je kunnen helpen. Ook een aantal goede begeleiders. En de rest wat Matthieu zegt.
Grootste nadeel voor mij is de drukte 's avonds.

Terug
Naar boven