MuscleMeat

sporten en blowen

barrywarry

Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
65kg
Vetpercentage
12%
Goedendag,

Ik gebruik nu 2 jaar medicinale cannabis, heeft dat ernstige gevolgen van de spiergroei en/of conditie?
ik weet dat roken slecht is, maar is het ook zo slecht voor je spiergroei?
Ik ben nou sinds kort weer sireus aan het trainen. moet ik nu meer doen om zelfde resultaat te halen??

bij voorbaat dank

Ik heb geen problemen met spiergroei, maar de hoeveelheid dat ik blow is ook vrij beperkt. Hoeveel blow je? En hoe blow je - vaporizer/joint/waterpijp?

Niks mis mee , maar dit wordt de een tegen de ander , wacht maar , thread Nr119.......
EDIT beetje kort door de bocht reply van mij.

Maar ik heb rond me 20st ook als een debiel gerookt en toen was ik in beteren shape dan ooit...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
2 per dag , 2 uur nadat ik wakker ben, en een uur na het avond eten. dus rond een uur of 09.00 en uur of 18.30. en ik rook gewoon in chloorvrije rijstenvloei, dus gewoon joint.

2 per dag , 2 uur nadat ik wakker ben, en een uur na het avond eten. dus rond een uur of 09.00 en uur of 18.30. en ik rook gewoon in chloorvrije rijstenvloei, dus gewoon joint.

Met tabak of zonder? Ook al is het met tabak dan nog zal het weinig veranderen (toch beter zonder), zolang je maar de motivatie hebt om te trainen is het geen probleem.

waar gebruik je medicinale cannabis voor?

Medicinaal hmm?

Nee haha, sommige zeggen zelfs dat ze PR's hebben behaald na het blowen. Als je maar uitkijkt voor de vreetkick :)

iets roken is gewoon altijd slecht, maarja ik kan soms ook niet zonder een jointje ;)
Zorgt voor ontsteking in je lichaam en slecht zuurstoftransport naar je spieren en vernauwing van de bloedvaten, waardoor er veel kans is dat er spieren worden afgebroken. Dit zullen de meeste wel al geweten hebben hoop ik :D

medicinaal .. i Lolled..
Stats: M 20j 1m76 65kg 12%

eten en voeding lijkt mij, of genoeg roken dat je vreetkix krijgt en dan gaan eten...het is jouw feestje

LOL medicinaal op jou leeftijd. velen zullen jaloers zijn

iets roken is gewoon altijd slecht, maarja ik kan soms ook niet zonder een jointje ;)
Zorgt voor ontsteking in je lichaam en slecht zuurstoftransport naar je spieren en vernauwing van de bloedvaten, waardoor er veel kans is dat er spieren worden afgebroken. Dit zullen de meeste wel al geweten hebben hoop ik :D

Hangt er van af als je gevaporized blowen ook ziet als roken.

Ik denk dat je alleen moet uitkijken voor de vreetkick en verder zie ik niet echt verschil met normaal roken behalve dat het slecht voor je psyche kan zijn:rolleyes:

Terug
Naar boven