MuscleMeat

sporter mijdt douche sportlocatie

jakkes, vuilaard!

het is niet omdat jij je eigen geur niet reukt, dat anderen het niet ruiken hoor!
je eigen adem ruik je namelijk ook niet, maar die kan ook behoorlijk stinken.
versta je mijn punt.

Ik krijg het er echt van als ik smorgens in de lift sta met iemand die naar het zweet ruikt. echt walgelijk is dat!

zelf al stink ik niet, een douche neem ik elke dag!

maar blijkbaar lopen er wel meer van die stinkaards rond zoals jij!

Ik spuit elke ochtend voldoende deodorant zodat ik niet stink. :D

kijk jij naar andere derde beens ???? aanleg tot GAY ofwel om te vergelijken ???
wij zijn toch allemaal hetzelfde
zou bij jou veel gekijks hebben ben "strak besneden"

van die 350 posts die jij hebt gemaakt, is daar 1 post van geweest waarin je niet vermeldt hebt dat je "strak besneden" bent ? :gay: :roflol:

Wou je mij vertellen dat je echt 1 keer of 2 keer in de week douched? Dat is wel nasty.

Iedereen zijn eigen ding, maar mensen zullen je niet 1,2,3 vertellen dat je stinkt, wat je zelf vaak niet ruikt.

Over dat laatste heb je wel gelijk, ik vind het ranzig om kleine derde beentjes met bossen schaamhaar te zien als ik de kleedkamer in loop, en ik zal daar dus ook nooit gaan douchen.

Ik vind 1 of 2 keer per week juist normaal. Tevaak wassen is ongezond. 1 of 2x per dag vind ik pas abnormaal!! Hebben jullie allemaal een smetvrees ofzo. :rolleyes:

Zolang er niemand tegen me zegt dat ik stink ga ik me ook niet meer gaan wassen. En zolang ik mezelf niet te smerig vind zeker niet.

Ik vind 1 of 2 keer per week juist normaal. Tevaak wassen is ongezond. 1 of 2x per dag vind ik pas abnormaal!! Hebben jullie allemaal een smetvrees ofzo. :rolleyes:

Zolang er niemand tegen me zegt dat ik stink ga ik me ook niet meer gaan wassen. En zolang ik mezelf niet te smerig vind zeker niet.

En hoe zit dat dan met je haren wassen? ook maar 1 á 2 keer per week? En heb je eigenlijk een vaste vriendin?

effe serieus douche jij nou echt 2 keer of 1 keer in de week.en met trainen zweet je zoiezo hoevaak doe je dat wel niet ?

En hoe zit dat dan met je haren wassen? ook maar 1 á 2 keer per week? En heb je eigenlijk een vaste vriendin?

Haren was ik 1 maal om de 2,3 dagen. Nu niet meer, maar als ik een vriendin had douchte ik me elke keer voor ik naar haar ging, vind ik ook niet meer dan normaal (omdat je er dan verzorgd enz.. wil uitzien). Ik vind mezelf gewoon niet zo vlug vuil. Misschien ben ik gewoon te leeg om me te wassen, want als er iets is wat ik haat, is het wel mij wassen.

effe serieus douche jij nou echt 2 keer of 1 keer in de week.en met trainen zweet je zoiezo hoevaak doe je dat wel niet ?

Ik zweet me elke training tepletter (is er net een sauna), maar heb nog nooit de behoefte had om te douchen :D De ochtend erna was ik m'n oksels enz aan de lavabo, ik heb gewoon geen zin om elke keer in die douche te stappen en me helemaal af te drogen.

voos ventje :)

Ik zweet me elke training tepletter (is er net een sauna), maar heb nog nooit de behoefte had om te douchen :D De ochtend erna was ik m'n oksels enz aan de lavabo, ik heb gewoon geen zin om elke keer in die douche te stappen en me helemaal af te drogen.
jij bent echt erg man :D (zeker geen partner)

Terug
Naar boven