XXL Nutrition

sporter mijdt douche sportlocatie

Nee hoor, je betaalt normaalgezien toch echt per hoeveelheid (zou anders wel leuk zijn). Tenzij je huurcontract zo in elkaar zit dat water een vast bedrag is.

Oh, dat is hier dan anders. Ik betaal waterbelasting, een vast bedrag per kwartaal.

Nogmaals de vraag: hier betaal je een vast bedrag per kwartaal (in A'dam tenminste), is dat in België anders?

Ik betaal ook een bedrag per kwartaal. Maar aan het eind van het jaar gaan ze boel opmeten om te zien wat je werkelijk hebt verbruikt. Als je meer hebt verbruikt dan je betaald hebt krijg je gewoon een afrekening dat je bij moet betalen. heb je minder verbruikt krijg je weer wat terug.

Toch wel duidelijk weer dat er geen gratis douche kan nemen.

Sportschool: vies, kans op voetschimmel. (voor sommige een aanslag op hetero coïtusualiteit heheh :D), extra gedoe.
Thuis: kosten water.

Er zijn nog gebieden waar je waterverbruik niet opgemeten kan worden en je een vast bedrag betaal (gemiddelde verbruik per aansluiting binnen bv een complex) doordat er slechts één centrale watermeter is over bijvoorbeeld 20 apartementen. Ze zijn er echter wel mee bezig om ieder huishouden in Nederland te voorzien van een watermeter zodat iedereen gewoon een gepaste rekening krijgt.

maybe wilt ie thuis doushen , boeien laat hem lekker...

om eerlijk te zijn doush ik 13x in de week... sochtends thuis / savonds sportschool

• Topic Starter Topic Starter
:d

Er zijn nog gebieden waar je waterverbruik niet opgemeten kan worden en je een vast bedrag betaal (gemiddelde verbruik per aansluiting binnen bv een complex) doordat er slechts één centrale watermeter is over bijvoorbeeld 20 apartementen. Ze zijn er echter wel mee bezig om ieder huishouden in Nederland te voorzien van een watermeter zodat iedereen gewoon een gepaste rekening krijgt.

Ja, zoiets ving ik op ergens in dit topic... Dat wordt dan dus waarschijnlijk weer minder douchen enzo.. K*trekeningen. :S

Inderdaad :roflol:

Heb me de ziekte in gelachen hoe serieus sommigen er over door kunnen blijven gaan, en ook om een paar geniale opmerkingen natuurlijk.
Welkom in de wereld van discussieforums, waar elk onderwerp weleens aan bod komt. Beter dat dan het forum volspammen met zinloze onzin natuurlijk :)
Misschien zijn er nu een paar mensen die jaarlijks geld gaan besparen en dan heeft het toch wat opgebracht.

Echte mannen laten zich niet leiden door die flauwekul en kiezen gewoon de goedkoopste en meest praktische oplossing.
Je haalt me de woorden uit de mond!

Thuis douchen:
1. Ik betaal een vast bedrag
2. Thuis vind ik het meest praktisch

Einde discussie ;)

ik heb vanmiddag rond 1 uur getraind, en nu nog steeds niet gedouched :D

Ik vind het juist gay om bewust NIET te douchen in de gym. Bedenk maar eens wat zo'n verwijfde homo zou doen, die gaat ook niet in de mannendouches want voelt zich er niet zijn gemak, net als een vrouw. Echte mannen laten zich niet leiden door die flauwekul en kiezen gewoon de goedkoopste en meest praktische oplossing.

Idd iedereen die niet durft te douchen in de gym is gewoon GAY. Het is ook nog eens lekker goedkoop scheelt thuis weer liters water en energie om het water warm te maken.
En als je moet pissen onder de douche dan kan je het ook gewoon laten lopen.

Oh ja was ik nog vergeten, de opwarming door de boiler, kost ook aanzienlijk wat in deze tijden van hoge energieprijzen. Maar goed als mensen graag met geld smijten is dat hun goed recht.

Idd iedereen die niet durft te douchen in de gym is gewoon GAY. Het is ook nog eens lekker goedkoop scheelt thuis weer liters water en energie om het water warm te maken.
En als je moet pissen onder de douche dan kan je het ook gewoon laten lopen.

Gewoon laten lopen... xD,
yup dan douche ik echt wel liever thuis.. en eerlijk gezegd douche ik meestal niet , verwissel wel kleren als ik thuiskom maar mijn zweet is absoluut geurloos.. zelfs na meerdere keren, dagen(uit eenmalige ondervinding.. lol ).
En ik zweet dan ook nog eens nauwelijks (niet onder armen etc, enkel in haar en soms lichtjes op rug).

Dus bij mij blijft het even goedkoop hoor.. en eigenlijk vind ik in je zwembroek douchen een grotere prestatie dan zonder , want wordt zowieso meer bekeken = stoerder.. rofl.

Maar zo belangrijk is het nu ook weer niet, begrijp enkel niet dat mensen er zo prat op gaan in de gym te douchen..

Als je niet onder het zweet hangt na de training vraag ik me af wat je dan gedaan hebt???

Ik zweet altijd enorm beperkt, wel vrijhard in het aangezicht , nauwelijks op het lichaam...
Zit in de familie, vader tained ook en heeft hetzelfde hehe.

niet je porien dichtpolijsten met axe, en lekker katoen tragen.

maybe wilt ie thuis doushen , boeien laat hem lekker...

om eerlijk te zijn doush ik 13x in de week... sochtends thuis / savonds sportschool

Haha, ik douch 1 maal per week. Zolang je zorgt dat je oksels/gezicht/haar/geslachtsdelen enz iedere dag gewassen zijn vind ik het niet nodig om iedere dag te douchen. Als ik klaar ben met trainen wil ik daar zo snel mogelijk buiten zijn, laat staan dat ik me nog zou douchen. Ik vind het overigens getuigen van exhibitionistische uitingen als je daar in je fl**ker in de kleedkamer zit rond te lopen. Is ook beschamend voor andere mensen en gewoon ongepast vind ik.

Terug
Naar boven