AndroidHealthClinic

sporter mijdt douche sportlocatie

Haha, ik douch 1 maal per week. Zolang je zorgt dat je oksels/gezicht/haar/geslachtsdelen enz iedere dag gewassen zijn vind ik het niet nodig om iedere dag te douchen. Als ik klaar ben met trainen wil ik daar zo snel mogelijk buiten zijn, laat staan dat ik me nog zou douchen. Ik vind het overigens getuigen van exhibitionistische uitingen als je daar in je fl**ker in de kleedkamer zit rond te lopen. Is ook beschamend voor andere mensen en gewoon ongepast vind ik.

1. ik vind je ene viespeuk, 's nachts zweet je namelijk ook.

2. douchen is respect hebben voor je lichaam, een zwerver maalt daar niet om.

3. naakt geboren? vanwaar dan die schaamte?
(kleedkamers zijn meestal toegangelijk voor 1 coïtuse, en niet van buitenaf zichtbaar, dus wat is je punt?)
;)

(kleedkamers zijn meestal toegangelijk voor 1 coïtuse, en niet van buitenaf zichtbaar, dus wat is je punt?)
;)

akkoord met je
na iedere training stink ik als een beest en een goede douche is steeds verfrissend
nadien verse kleren en alles klaar

;)

Zolang ik niet stink of mijn vel er niet vuil uitziet vind ik mezelf niet vies. Van dat beetje zweet kom je echt niet vuil (behalve onder je oksels dan), naar het schijnt worden vrouwen er zelfs door aangetrokken (oerinstinct), ben echter de naam vergeten van die stoffen die je produceert. Ik zeg er wel bij dat ik me elke dag was aan de waterbak (oksels enz..)

Ik vind juist dat ik respect heb voor m'n lichaam door niet te douchen, of niet meer dan 2x maal per week. Elke dag douchen is gewoon niet gezond!! Of wel dat je je iedere keer insmeert met bodymilk.

Ja, je bent naakt geboren, maar daar kan je niets aan doen, men heeft niet voor niets kleren uitgevonden, is gewoon geen zicht anders. Ik vind het gewoon ongepast dat iedereen daar naakt rondloopt, je hebt immers altijd de neiging om te kijken waar je niet mag naar kijken -> wekt spanning op enz... De mens is nog altijd een gevoelswezen, als je daar in je fl**ker rondloopt zonder schaamte heb je naar mijn mening weinig gevoel.

Nog iemand drogredenen te posten, er zijn er vast nog wel te vinden ;)

Zolang ik niet stink of mijn vel er niet vuil uitziet vind ik mezelf niet vies. Van dat beetje zweet kom je echt niet vuil (behalve onder je oksels dan), naar het schijnt worden vrouwen er zelfs door aangetrokken (oerinstinct), ben echter de naam vergeten van die stoffen die je produceert. Ik zeg er wel bij dat ik me elke dag was aan de waterbak (oksels enz..)

vrouwen worden aangetrokken tot piklucht, niet door die flauwe oude zweetlucht onder de armpjes :D
mijn vader doucht soms 1 x in de 2/3 weken, hij is echt een stinkende smeerlap, zal hem vertellen dat er toch nog iemand op internet is die respect voor hem heeft :roflol:

Bleh, ik kan me dat echt niet voorstellen, zo weinig douchen. :s

vrouwen worden aangetrokken tot piklucht, niet door die flauwe oude zweetlucht onder de armpjes :D
mijn vader doucht soms 1 x in de 2/3 weken, hij is echt een stinkende smeerlap, zal hem vertellen dat er toch nog iemand op internet is die respect voor hem heeft :roflol:

:roflol:, ik voel me echt niet vuil ofzo, ik ben gewoon geen vuil type :D Ik was me altijd als ik ergens heen heenmoet (behalve naar de fitness of naar mjin grootouders, of naar de winkel..) Ik kan me niet voorstellen dat ik iedere dag onder de douche zou staan, ik zou me wss afvragen wat ik aan het doen ben. Toen ik deze winter soms om de 3 dagen in bad ging (en me niet waste, gewoon laten weken), vond ik het eigenlijk al te veel van het goede.

in mijn sportclub zijn er aparte douchecabines waar je kunt douchen en een ruimte hebt om je af te drogen
dan naar de kleedkamer (gescheiden mannen en vrouwen)
waar zit het probleem ????

geen last vanm douche op sportschool gaat bestl.
lekker saunatje ervoor nog effe

;)

Mooie reden naakt geboren, alsof je met kleren aan geboren zou kunnen worden ..
Anyhow toegankelijk voor 1 coïtuse is eerder een reden om het niet te doen lijkt me.

Ter info ik douche me elke dag minstens 1 keer ,soms ook nog eens voor het slapen gaan..dus ik val niet echt onder de rasechte viespeuken lol xD.

Ik vind juist dat ik respect heb voor m'n lichaam door niet te douchen, of niet meer dan 2x maal per week. Elke dag douchen is gewoon niet gezond!! Of wel dat je je iedere keer insmeert met bodymilk.

Ja, je bent naakt geboren, maar daar kan je niets aan doen, men heeft niet voor niets kleren uitgevonden, is gewoon geen zicht anders. Ik vind het gewoon ongepast dat iedereen daar naakt rondloopt, je hebt immers altijd de neiging om te kijken waar je niet mag naar kijken -> wekt spanning op enz... De mens is nog altijd een gevoelswezen, als je daar in je fl**ker rondloopt zonder schaamte heb je naar mijn mening weinig gevoel.

jakkes, vuilaard!

het is niet omdat jij je eigen geur niet reukt, dat anderen het niet ruiken hoor!
je eigen adem ruik je namelijk ook niet, maar die kan ook behoorlijk stinken.
versta je mijn punt.

Ik krijg het er echt van als ik smorgens in de lift sta met iemand die naar het zweet ruikt. echt walgelijk is dat!

zelf al stink ik niet, een douche neem ik elke dag!

maar blijkbaar lopen er wel meer van die stinkaards rond zoals jij!

smeerkezen

Wou je mij vertellen dat je echt 1 keer of 2 keer in de week douched? Dat is wel nasty.

Iedereen zijn eigen ding, maar mensen zullen je niet 1,2,3 vertellen dat je stinkt, wat je zelf vaak niet ruikt.

Over dat laatste heb je wel gelijk, ik vind het ranzig om kleine derde beentjes met bossen schaamhaar te zien als ik de kleedkamer in loop, en ik zal daar dus ook nooit gaan douchen.

whahaha ik douche wel elke dag man.
soms wel 2 keer als ik gesport heb namelijk.
en douche niet in de sportschool.
omdat als ik thuis ben ga douche en gelijk me huispakkie aan trek.
vind ikw eer frisser dan dta je gaat douche en were met de kleding vertrek waar je mee aankwam.

en 1 of 2 x in de week douche ieder zijn ding.
maar kom niet bij mij in de buurt :D

Wou je mij vertellen dat je echt 1 keer of 2 keer in de week douched? Dat is wel nasty.

Iedereen zijn eigen ding, maar mensen zullen je niet 1,2,3 vertellen dat je stinkt, wat je zelf vaak niet ruikt.

Over dat laatste heb je wel gelijk, ik vind het ranzig om kleine derde beentjes met bossen schaamhaar te zien als ik de kleedkamer in loop, en ik zal daar dus ook nooit gaan douchen.

kijk jij naar andere derde beens ???? aanleg tot GAY ofwel om te vergelijken ???
wij zijn toch allemaal hetzelfde
zou bij jou veel gekijks hebben ben "strak besneden"

jij douched zeker ook niet na het trainen

nee ik doelde op dat haar op je lul lol.

Ik douche me elke ochtend en altijd direct na training. Ik doe meestal assistance / lichte oefeningen op het einde van men training dus nazweten doe ik niet. Als ik me een dag niet douche voel ik me zelfs zonder te zweten gewoon smerig. Moet er gewoon niet van weten. En ja festivals enzo vind ik maar irritant vanwege die reden :p maar das maar 2-3x per jaar.

Oh en dat van naar elkaar zitten kijken ... ik ga echt niet naar een andere zen lul zitten kijken, gewoon je aankleden en je bent weg. Kleedkamer is een kleedkamer geen cafetaria. Je gaat de douche in met een handdoek om je middel en je gaat de douche terug uit met een handdoek om je. Hohohoh gay zeg

@ my gym is het gewoon te ranzig precies wat gift from god zegt, je loopt daar van alles op.

Terug
Naar boven