Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Zojuist een bestelling gedaan, wat is de kans dat dit morgen nog bezorgd wordt?

Bedankt voor je bestelling Wouter. Wat Sayer zegt klopt. Normaal gesproken heb je het een dag later binnen. Via de track en trace mail kun je precies zien wat het pakket zich bevindt.:)

Waarom hebben jullie eigenlijk de armblaster voor de biceps van eigen merk uit de accessoires gehaald? Heb 't nog steeds en werkt goed.

Laatst bewerkt:
Ik dacht ik kijk dan even of hij vandaag nog komt, maar ik heb verder geen T&T mail gehad. Is hij dan nog niet verzonden?

• #2.084
Waarom hebben jullie eigenlijk de armblaster voor de biceps van eigen merk uit de accessoires gehaald? Heb 't nog steeds en werkt goed.

Goed om te horen ButchMcDick. We bekijken weer de mogelijkheden om hem weer in productie te nemen.;)

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 22:33 ----------

Ik dacht ik kijk dan even of hij vandaag nog komt, maar ik heb verder geen T&T mail gehad. Is hij dan nog niet verzonden?

Check even je spambox s.v.p., daar willen de track en trace mailtjes van PostNL nog wel eens terecht komen.
Anders stuur gerust een mailtje met je naam naar info@sportfood.nl, kijk ik het persoonlijk even na.:)

Haha arnold zijn supps, mooi! :thumbs:

• #2.088
Haha arnold zijn supps, mooi! :thumbs:

Zeker, met een beetje geluk zijn ze morgen binnen. Bestellen kan nu al! Ben benieuwd waar Arnold na al die jaren voor het eerst zijn naam aan heeft durven verbinden. Het zou toch wel redelijk spul moeten zijn zou je denken want voor het geld hoeft hij het niet te doen!:D

Zeker, met een beetje geluk zijn ze morgen binnen. Bestellen kan nu al! Ben benieuwd waar Arnold na al die jaren voor het eerst zijn naam aan heeft durven verbinden. Het zou toch wel redelijk spul moeten zijn zou je denken want voor het geld hoeft hij het niet te doen!:D
Klopt, eens kijken of er wat tussenzit :D

• #2.090
  • #2.097
Laatst bewerkt:
Geweldige reclame voor de Flexcup in jullie nieuwsbrief ook! :D

Ikzelf ben ook aanwezig op de Sportfood-stand :cool:

• #2.100
Status
Niet open voor verdere reacties.