Fitness Seller

sportluchtfilter/ air intake

Luchtpomp:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dits een grapje hoop ik?

Typisch jaloers mannetje ben jij.

OT: Zelf heb ik een K&N 57i kit op me auto. Dat is een open filter, makkelijk zelf te monteren. Zijn ook via internet te verkrijgen. Apexi, BMC, Green, zijn ook goede filters.

Zorg wel dat ie koude lucht krijgt.
Wat voor auto heb je ?

Ja, je hebt helemaal gelijk.

Ik ben stink maar dan ook echt stinkjaloers op een fabrieksauto met alleen een brullende uitlaat eronder, daar hozzel je tenminste de chicks mee.

Ofniet dan, PjanoozManiac?!

Iemand vraagt voor een filter en meteen komen de afzeikerds om de hoek kijken om hun post count wat op te krikken. Ga inhoudelijk op de ts zijn vraag in of post gewoon niets. Ontoppic`Heb zelf een vervangings filter van green, geluid en pk winst is nihil maar je motor loopt gewoon wat netter. Openlucht moet je alleen aan beginnen als je ook echt voor een goede koude lucht toevoer zorgt doormiddel van een aanzuigbuis vanuit je grill naar je filter. google even op pipercross venom etc.

Laatst bewerkt:
Iemand vraagt voor een filter en meteen komen de afzeikerds om de hoek kijken om hun post count wat op te krikken. Ga inhoudelijk op de ts zijn vraag in of post gewoon niets. Ontoppic`Heb zelf een vervangings filter van green, geluid en pk winst is nihil maar je motor loopt gewoon wat netter. Openlucht moet je alleen aan beginnen als je ook echt voor een goede koude lucht toevoer zorgt doormiddel van een aanzuigbuis vanuit je grill naar je filter. google even op pipercross venom etc.

Nou geen geluid ik heb ook een green stuff open filter op mijn alfa 145 1.8 16 v ts en die brult toch behoorlijk maar verder nog wel mooi geluid.

Ja, je hebt helemaal gelijk.

Ik ben stink maar dan ook echt stinkjaloers op een fabrieksauto met alleen een brullende uitlaat eronder, daar hozzel je tenminste de chicks mee.

Ofniet dan, PjanoozManiac?!

T gaat toch helemaal niet om chicks hosselen. Of om stoer te doen tegenover anderen. Als iemand het nou leuk vind en er een kick van krijgt als hij kan genieten van het mooie geluid uit zijn auto. Tsja dan ben je toch niet gelijk gay ofwel soms ?

Je hebt gewoon geen verstand van auto's en je gaat gewoon onzin dingen zeggen.
TS vraagt gewoon waar ie een mooi filter kan kopen. Kom jij gelijk aanzetten met t verhaal dat t belachelijk is.

Hoe kom je bij het idee dat ik geen verstand van auto's heb dan?

En dat 'mooie geluid' uit je auto slaat gewoon helemaal nergens op als je nog voor de rest een standaard fabrieksauto hebt, geeft een beetje het idee dat je te arm bent om een fatsoenlijke bumperkit oid te kopen en daarom maar een luchtfilter koopt van 60 euro zodat er tenminste wel een dik geluid uit je standaard karretje komt.:rolleyes:

Hoe kom je bij het idee dat ik geen verstand van auto's heb dan?

En dat 'mooie geluid' uit je auto slaat gewoon helemaal nergens op als je nog voor de rest een standaard fabrieksauto hebt, geeft een beetje het idee dat je te arm bent om een fatsoenlijke bumperkit oid te kopen en daarom maar een luchtfilter koopt van 60 euro zodat er tenminste wel een dik geluid uit je standaard karretje komt.:rolleyes:

Met een beetje vlotte 16 klepper ken je al een aardig geluid krijgen dmv van een ander filter.
Bumperkit is leuk, maar tis maar net waar je zelf van houdt. Ik ben meer van het plezier van de rij eigenschappen van de auto.

Maar goed, leuk dat je ook verstand van auto's hebt. Nog iets gemeen dan.

Koffiefilter+%28Melitta%29.jpg

Laatst bewerkt:
Maak een mengsel van vloebare zuurstof en methanol. En je hebt geen eens een luchtfilter/toevoer meer nodig:clap: en heel wat pk´s (voor zolang die het uithoud)

Laatst bewerkt:
Ik heb volgens mij gewone sportluchtfilter, en daar is ook niks mis mee..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heel pakje!

beter laat je de filter zitten die erop zit sportfilter heb je idd niet veel aan zonder turbotje.. en je hebt dadelijk een hoop stof in je motor

Met een andere air intake (airbox) kan je wel degelijk meer vermogen uit je auto persen.
Ik ga maandag weer op de Test bank bij Beek Auto Racing.
De upgrade's waren.

1. Grotere intercooler.
2. Bastuck Cat Back systeem.
3. Soft ware aanpassing.

Totaal 242Pk 330Nm

Na het plaatsen van de Airbox

251Pk 345Nm

Dus bij turbo motoren heeft het vele voordelen.

Terug
Naar boven