- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typisch jaloers mannetje ben jij.
OT: Zelf heb ik een K&N 57i kit op me auto. Dat is een open filter, makkelijk zelf te monteren. Zijn ook via internet te verkrijgen. Apexi, BMC, Green, zijn ook goede filters.
Zorg wel dat ie koude lucht krijgt.
Wat voor auto heb je ?
Iemand vraagt voor een filter en meteen komen de afzeikerds om de hoek kijken om hun post count wat op te krikken. Ga inhoudelijk op de ts zijn vraag in of post gewoon niets. Ontoppic`Heb zelf een vervangings filter van green, geluid en pk winst is nihil maar je motor loopt gewoon wat netter. Openlucht moet je alleen aan beginnen als je ook echt voor een goede koude lucht toevoer zorgt doormiddel van een aanzuigbuis vanuit je grill naar je filter. google even op pipercross venom etc.
Ja, je hebt helemaal gelijk.
Ik ben stink maar dan ook echt stinkjaloers op een fabrieksauto met alleen een brullende uitlaat eronder, daar hozzel je tenminste de chicks mee.
Ofniet dan, PjanoozManiac?!

Hoe kom je bij het idee dat ik geen verstand van auto's heb dan?
En dat 'mooie geluid' uit je auto slaat gewoon helemaal nergens op als je nog voor de rest een standaard fabrieksauto hebt, geeft een beetje het idee dat je te arm bent om een fatsoenlijke bumperkit oid te kopen en daarom maar een luchtfilter koopt van 60 euro zodat er tenminste wel een dik geluid uit je standaard karretje komt.![]()
Nou geen geluid ik heb ook een green stuff open filter op mijn alfa 145 1.8 16 v ts en die brult toch behoorlijk maar verder nog wel mooi geluid.
Zolang je u'm niet in het water zet niet , Dildo!
Ik heb het dan ook over een inleg vervanginsfilter, open lucht hoor je idd wel.