Ik wist niet dat je in @msterd@m met euros kon betalen..... sind wanneer ligt dit in Europa??![]()
Ben jij de leukste thuis ofzo?
dit topic is done trouwens... thnx voor alle reacties
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist niet dat je in @msterd@m met euros kon betalen..... sind wanneer ligt dit in Europa??![]()
In buurt van station Zuid heb je ook zo'n grote sportschool. Weer de naam even niet.
Daar train ik.. maar de DB's gaan maar tot 30kg daar.
een grapje zeker? je hebt niet eens genoeg losse gewichten om fatsoenlijk te kunnen deadliften
een grapje zeker? je hebt niet eens genoeg losse gewichten om fatsoenlijk te kunnen deadliften
30 kg is meer dan genoeg om voor jou 8 setjes te curlen 3x per week btw![]()
krachtstats
full SQ: 5x90
DL: 1x180
BE: 5x80
totaal: 350 lol

Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Maar ik heb ook niet zoveel plates als jij nodig.

Ik ben graag de enige legende in de zaal. En eigenlijk heb ik het daar wel naar mn zin.. genoeg plates, genoeg 'machines'.. de db's gaan niet zo zwaar maar die gebruik ik toch niet zo heel vaak. En daarnaast heb je ook nog de gewichthefzaal met 2 squatstands + een shitload aan gewichten waar je mee kan gooien en smijten. Ik zou maar al te graag door beesten zoals jij worden gemotiveerd tijdens het trainen, maar helaas.