AndroidHealthClinic

sportschool reviews

Little Junior

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Bij gebrek aan een passende rubriek plaats ik mijn vraag hier maar even...

Ik ben op zoek naar een sportschool waar uitrusting voor BB aanwezig is, bijv. voldoende assortiment aan losse gewichten, halters, powerrack e.d. Maar tegelijkertijd het liefst ook een school waar geen paupervolk komt, maar een normale/prettige/symphatieke sfeer. Ik neem dus voor lief dat ik een duurder abbonnement betaal voor alle cardio machines, beamers die RTL Boulevard uitzenden :rolleyes: enzo.

Mijn achtergrond: ik ben 34, en begon in 1989 te fitnessen/krachttrainen tot ongeveer 2000. Heb dus een pauze van 8 jaar. Ik wil weer beginnen / verder gaan ermee.

Ik heb al enkele afspraken om te gaan kijken bij wat centra, oa Fitness First Eindhoven, maar ik denk dat jullie zo een hoop info kunnen opdreunen waar ik (en anderen) het zoeken een stuk eenvoudiger maakt.

Groet,
L.J.

paupervolk vindt je tegenwoordig overal.
War kom je voor?
Ik kom binnen, ga trainen en ga weer weg. Geen tijd om me te ergeren of anderssinds energie te geven aan anderen.
Zolang er maar de juiste apparatuur staat die je nodig hebt voor je training en jou doel.

Succes, Johan

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie's en de link :thumbsup:

Ik wil weer massa/spieren opbouwen, dus voorlopig basis oefeningen halters en dumbels. Ik heb in de jaren 90 zowel in kleine "hardcore" zalen getrained als in de grote massa clubs die toen als paddestoelen uit de grond begonnen te schieten. Beiden hebben voor- en nadelen. Het komende jaar verwacht ik geen extreme gewichten te gaan gebruiken en wil (nog) niet naar een kleinere "hardcore" zaal. Maar een grotere met wat meer faciliteiten zoals sauna e.d. Maar er MOET voldoende basis spul aanwezig zijn om op te kunnen bouwen zonder snel te moeten gaan misgrijpen.

Na een jaar evalueer ik mijn doelstellingen, en kan dan altijd overstappen op een kleine op BB gerichte faciliteit.

Enige reacties van mensen die trainen in een groot centrum die massa-opbouw vriendelijk is in Brabant wordt zeer gewaardeerd! :)

Morgen ga ik eens kijken bij Fitness First in Eindhoven, of ze daar voldoende hebben liggen.

Terug
Naar boven