Fitness Seller

Sportschool voor gewichtheffen

volkan

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m81
Massa
88kg
Zijn er in Nederland überhaupt scholen waar je kunt trainen op gebied van powerlifting, olympisch liften etc. Ik woon in Utrecht, maar hier kan ik helemaal niks vinden!

Het verbaast me dat je over vechtsporten kunt beoefenen in groepsverband met een coach, maar niet op gebied van krachttraining. Je kan zelfs tegenwoordig in diverse regio's crosstrainen!

Ik hoor graag!

Atlas nijmegen

• Topic Starter Topic Starter
Ook toevallig iets in Midden-Nederland?

Haefland Sport - Limburg(helaas voor jou)

Amsterdam. Bij Tom Bruijnen of het USC.

Bij mij kun je ook je gang gaan tegenwoordig, vooral op pl gebied. Elke zaterdag komt er een groep uit Utrecht hierheen. (RawPowerBaarn)

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij kun je ook je gang gaan tegenwoordig, vooral op pl gebied. Elke zaterdag komt er een groep uit Utrecht hierheen. (RawPowerBaarn)

Je zit in Baarn? Is goed te doen vanuit Utrecht. Hoe gaat dat? Kan ik gewoon een keer langs komen?

Ik neem aan dat dit je website is: [Link niet meer beschikbaar]
Ziet er strak uit! Nu train ik zelf 2 jaar en heb net ontdekt dat powerliften echt mijn ding is. Zijn er ook mensen een beetje op mijn niveau? Wat is de maandelijkse bijdrage? Kan dit niet op je website vinden. Ik hoor graag van je. Ik ben ook per email te benaderen via DBB forum...

Terug
Naar boven