XXL Nutrition

sportschoolabonnementen in de coronacrisis

Die ketens zijn idd weinig klantvriendelijk.

Ik werd trouwens van de week gebeld door de sportschool. Ik had alleen niet opgenomen, want ik heb mijn geluid en vibratie altijd uit staan en zag het dus pas later. Hij had de voicemail ingesproken met het verzoek of ik hem ging terugbellen. Overigens ook zeer onprofessioneel met mijn voornaam en je/jij. Niet dat ik daar op mijn leeftijd (halverwege 20) zoveel waarde aan hecht, maar ik ken de beller niet en ik ben de afgelopen paar jaar dat ik lid ben nog nooit gebeld door de gym. Dan is meneer en u wel zo professioneel.
En ik kan ook wel raden waar het over gaat: of ik niet toch wil doorbetalen. Daarom bellen ze ook. Veel mensen zijn dan bang om 'nee' te zeggen. Deze jongen echter niet. Maar ik ga zeker niet terugbellen. Dat ze maar een keer werken voor hun geld :p

Kijk maar naar cardio afdelingen in de sportschool, daar kan je geen afstand van elkaar nemen, in ieder geval geen anderhalve meter.
Daarbij is 1.5 meter tussen sportende personen waarschijnlijk ontoereikend omdat het met veel meer kracht geademd wordt en dus aerosolen verder verspreiden

Onzin, mensen in de sportschool zitten juist dicht opelkaar, ik snap best dat jij graag wilt sporten, maar zodra we alles opgengooien gaat het weer beginnen.
Kijk maar naar cardio afdelingen in de sportschool, daar kan je geen afstand van elkaar nemen, in ieder geval geen anderhalve meter.

Sportscholen blijven hoogwaarschijnlijk nog zeker 1 maand of 2 maanden dicht als het niet langer is en hetzelfde geldt voor Horeca.
In winkels kan je prima anderhalve meter afstand nemen als je een winkelkarretje hebt.

Voor Horeca is het inderdaad onmogelijk om anderhalve meter afstand te nemen als je daar gaat eten met 20+ man.

Ik sta in een winkel as we speak, mensen houden geen 1.5 meter, totaal niet zelfs.

Als jij met sporten net zo dicht bij mensen komt als mensen nu doen in de winkel ben je echt heel creepy bezig en krijg je waarschijnlijk 3x per training een dumbell tegen je hoofd.

Gewoon cardio apparaten om en om dicht gooien en een deurbeleid, kan prima. Ook schoonmaken na het gebruik verplicht maken is echt niet onmogelijk.

Restaurants zou je ook kunnen beginnen met om en om tafels dicht en alleen op reservering.

Als je horeca en gyms nog 2 maanden dicht houdt hebben we een economische ramp.

ik denk dat ik toch blij mag zijn met een sportschool waar ik ;

a )gratis mag trainen

b) zonder problemen trainingsmateriaal mocht lenen

helaas in het weekend wel gebonden aan Basic Fit

Ik sta in een winkel as we speak, mensen houden geen 1.5 meter, totaal niet zelfs.

Als jij met sporten net zo dicht bij mensen komt als mensen nu doen in de winkel ben je echt heel creepy bezig en krijg je waarschijnlijk 3x per training een dumbell tegen je hoofd.

Gewoon cardio apparaten om en om dicht gooien en een deurbeleid, kan prima. Ook schoonmaken na het gebruik verplicht maken is echt niet onmogelijk.

Restaurants zou je ook kunnen beginnen met om en om tafels dicht en alleen op reservering.

Wie doet er nou cardio in de sportschool. Echt waar.

Ik denk dat we nog al een economische ramp hebben :(

Schoonmaken na gebruik is wel onmogelijk om dat te handhaven voor alle personen in de sportschool.
Voordat alle sportscholen dichtgingen hield niemand die afstand van anderhalve meter of maakte schoon nadat ze het apparaat hadden gebruikt.
Als mensen geen anderhalve meter afstand houden in de winkel en en jij ziet dat kan je er wat van zeggen, maar goed iedereen heeft daar zijn eigen mening over.

Schoonmaken na gebruik is wel onmogelijk om dat te handhaven voor alle personen in de sportschool.
Voordat alle sportscholen dichtgingen hield niemand die afstand van anderhalve meter of maakte schoon nadat ze het apparaat hadden gebruikt.
Als mensen geen anderhalve meter afstand houden in de winkel en en jij ziet dat kan je er wat van zeggen, maar goed iedereen heeft daar zijn eigen mening over.

Dan moet je die mensen de toegang ontzeggen.

• Like
Waarderingen: BB_
Met welke maatregelen zou jij met een veilig gevoel gaan trainen? Ik denk dat er gewoon goede afspraken over gemaakt kunnen worden. Zeg maar winkelstijl.
Ik heb geen onveilig gevoel ervaren en zal dat ook zonder maatregelen niet hebben. Ik train nu ook, maar de maatregelen houd ik vooral aan om kwetsbaren te beschermen en uit te dragen dat ik hier uitvoering aan geef, niet voor mijn eigen veiligheid.

Onzin, mensen in de sportschool zitten juist dicht opelkaar, ik snap best dat jij graag wilt sporten, maar zodra we alles opgengooien gaat het weer beginnen.

Sportscholen blijven hoogwaarschijnlijk nog zeker 1 maand of 2 maanden dicht als het niet langer is en hetzelfde geldt voor Horeca.
In winkels kan je prima anderhalve meter afstand nemen als je een winkelkarretje hebt.

Voor Horeca is het inderdaad onmogelijk om anderhalve meter afstand te nemen als je daar gaat eten met 20+ man.
Ik vind het in de gym gemakkelijker dan in de supermarkt.

1.5m :o

Dat wordt met mondkapjes trainen boys

Mogen gyms nu trouwens nog wel 1-op-1 PT trainingen geven?

Terug
Naar boven