AndroidHealthClinic

Spuiten en Slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff wat veel zeg.

Nja dan is het wel duidelijk dus, kun je wel van 10.000 uitgaan voor 10 weken.
Iemand zei hier 10.000 euro aan coke voor lindsay lohan. In 10 weken dus. Dat betekend dat ze elke dag bijna 3 gram naar binnen werkte.

Knap :p

maar ze leeft nog.

Toch heeft Spuiten en Slikken dan een hoop te betalen, als ze de kuur willen betalen..

Van 3 gram per dag ga je niet dood. Gezond is het zeker niet voor je.

Pfff wat veel zeg.

Nja dan is het wel duidelijk dus, kun je wel van 10.000 uitgaan voor 10 weken.
Iemand zei hier 10.000 euro aan coke voor lindsay lohan. In 10 weken dus. Dat betekend dat ze elke dag bijna 3 gram naar binnen werkte.

Knap :p

maar ze leeft nog.

Toch heeft Spuiten en Slikken dan een hoop te betalen, als ze de kuur willen betalen..

3 gram pd kan makkelijk, beetje basen ben je er zo

Kan iemand dan antwoord geven: wat kost een kuur voor een pro?..

Prijzen mogen niet besproken worden comform de forumregels :eyes:

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 11:42 ----------

kun je beter per 10 weken bekijken anders is het niet te doen.

rough schatting: de prijs die wij zouden moeten betalen voor hetzelfde

80ml test=3200euro
60ml deca= 2400euro
10 potjes dianabol= 450 euro.
en dan moet je de rest van de meuk er nog bij optellen.

hun betalen natuurlijk wel Veeeeul minder als ons.

reported:roflol:

Spuiten en slikken is een achterlijk k*t programma. Ik hoop dat niemand zo dom is om hier aan mee te doen. Door dit soort programma's komt bodybuilding alleen maar in een slecht daglicht te staan. Laat bodybuilding met rust. Het gaat niemand wat aan of iemand AAS gebruikt of niet. Ga eens een keer een normaal televisie programma maken, iets op een wat hoger niveau.

Spuiten en slikken is een achterlijk k*t programma. Ik hoop dat niemand zo dom is om hier aan mee te doen. Door dit soort programma's komt bodybuilding alleen maar in een slecht daglicht te staan. Laat bodybuilding met rust. Het gaat niemand wat aan of iemand AAS gebruikt of niet. Ga eens een keer een normaal televisie programma maken, iets op een wat hoger niveau.

100x dit, er gaat weer alleen negatief over aas gedaan worden en de positieve effecten zullen totaal worden genegeerd.

Ja te laat ik doe al mee

100x dit, er gaat weer alleen negatief over aas gedaan worden en de positieve effecten zullen totaal worden genegeerd.

Wat is er dan positief aan ? Als mensen zeggen puur om de boel wat minder erg over te laten komen dat aas maar 10% is dan is het een leugenaar. Dus misschien dan nu eens tijd voor de werkelijkheid. Al zullen er dan een hoop zeuren dat bb negatief belicht word

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 01:17 ----------

Nee ze mogen best een programma maken maar dan wel realistisch. En geen overdreven gedoe en ook eens laten zien dat die mensen gewone mensen zijn met een baan etc gezin eventueel. De hoeveelheden aas mag van mij best neergezet worden zoals ze zijn dan word er iig niet over gelogen

@newinthegame; ''hun betalen natuurlijk wel Veeeeul minder als ons''. Hun en als????

Ben je net ingeburgerd ofzo joh? Ga gvd is ff terug naar de bassischool. Dit is gewoon niet om aan te zien.

Godver, jesse is in.

Met je kop op TV zeggen dat je juiced. Top idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven