XXL Nutrition

Spuiten en Slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

pinhead.gif

Zal je baas leuk vinden :roflol: En dat onherkenbaar in beeld is ook een joke.

Als het is zoals in deze reportage, dan zou ik het niet doen. Weet precies wie die 'Peter' is en waar hij woont :roflol:

Wat is er dan positief aan ? Als mensen zeggen puur om de boel wat minder erg over te laten komen dat aas maar 10% is dan is het een leugenaar. Dus misschien dan nu eens tijd voor de werkelijkheid. Al zullen er dan een hoop zeuren dat bb negatief belicht word

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 01:17 ----------

Nee ze mogen best een programma maken maar dan wel realistisch. En geen overdreven gedoe en ook eens laten zien dat die mensen gewone mensen zijn met een baan etc gezin eventueel. De hoeveelheden aas mag van mij best neergezet worden zoals ze zijn dan word er iig niet over gelogen

Denk je nu echt dat een programma zoals spuiten en slikken geïnteresseerd is in het leven van een bodybuilder. Ze willen alleen maar zien hoe jij een spuit in je kont zet. Het is een sensatie programma. Mensen hebben nu eenmaal een mening over het gebruik van AAS en dat verander je gewoon niet. En zeker niet met zon programma. Het beste voor bodybuilding is dat er zo min mogelijk over gesproken word.

Denk je nu echt dat een programma zoals spuiten en slikken geïnteresseerd is in het leven van een bodybuilder. Ze willen alleen maar zien hoe jij een spuit in je kont zet. Het is een sensatie programma. Mensen hebben nu eenmaal een mening over het gebruik van AAS en dat verander je gewoon niet. En zeker niet met zon programma. Het beste voor bodybuilding is dat er zo min mogelijk over gesproken word.

Ik denk dat het tijd is dat bb eens uit de schaduw stapt en laat zien wat er nodig is om het te doen het afzien het eten alles. Je kunt niet cheaten Je kunt geen maaltijden fake je kunt geen trainingen fake etc

Ik denk dat het tijd is dat bb eens uit de schaduw stapt en laat zien wat er nodig is om het te doen het afzien het eten alles. Je kunt niet cheaten Je kunt geen maaltijden fake je kunt geen trainingen fake etc

Ja maar het is een utopie om te denken dat het ooit uit de schaduw komt, zolang de pro's over AAS gebruik blijven zwijgen. Het is echt 1 van de meeste hypocriete sporten op aarde wat dat betreft.

dat willen de fatties die elke avond lui op de bank met een zak chips zitten niet zien. Voor hun is het een hele geruststelling om te denken dat bodybuilders alleen maar AAS gebruiken en verder niets doen. Je zou maar eens met je dikke reet van de bank af moeten komen en iets doen waar je moe van word.

ik wil wel meedoen ma dn co-up met jesse ( fckng srs)

dat willen de fatties die elke avond lui op de bank met een zak chips zitten niet zien. Voor hun is het een hele geruststelling om te denken dat bodybuilders alleen maar AAS gebruiken en verder niets doen. Je zou maar eens met je dikke reet van de bank af moeten komen en iets doen waar je moe van word.

Ja dat klopt ik zelf zou mijn benen uit mijn lijf trainen. Zodat ik zeker weet dat ook de fatties zullen zien dat er echt wel meer bij komt kijken dan aas. Bb is 24 uur 7 dagen lang en niet 5min injecteren en klaar. Want juist door in de schaduw te blijven blijft die vinger hangen het word tijd dat dat af is. En sponsors moeten ook niet zeuren dat mensen het zouden weten want of ze het weten of ze beschuldigen je is hetzelfde. Aas is als de bal bij voetbal pak de bal weg en het spel is niks meer aan ;)

Ja dat klopt ik zelf zou mijn benen uit mijn lijf trainen. Zodat ik zeker weet dat ook de fatties zullen zien dat er echt wel meer bij komt kijken dan aas. Bb is 24 uur 7 dagen lang en niet 5min injecteren en klaar. Want juist door in de schaduw te blijven blijft die vinger hangen het word tijd dat dat af is. En sponsors moeten ook niet zeuren dat mensen het zouden weten want of ze het weten of ze beschuldigen je is hetzelfde. Aas is als de bal bij voetbal pak de bal weg en het spel is niks meer aan ;)
Laat Mister10 het niet lezen. :bang:

Ik doe alleen mee als Jesse mij inject terwijl ik een full nude glutespread voor de camera doe. En andersom natuurlijk. Dan pak ik met 1 hand ferm je linker buttcheek en de ander penetreer ik met de furie van tienduizend Griekse goden.

Ze zijn bij voetbal anders niet met steeds grotere ballen gaan spelen

Totaal nietszeggende en überslechte vergelijking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven