XXL Nutrition

Spuiten en Slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar het is een utopie om te denken dat het ooit uit de schaduw komt, zolang de pro's over AAS gebruik blijven zwijgen. Het is echt 1 van de meeste hypocriete sporten op aarde wat dat betreft.

In BB wordt er gewoon over gezwegen. Bij alle andere sporten wordt het zwaar ontkend, terwijl het daar ook veel gebeurt. Sporters die over andere sporters klagen dat ze gebruiken terwijl ze het zelf ook doen.

In BB wordt er gewoon over gezwegen. Bij alle andere sporten wordt het zwaar ontkend, terwijl het daar ook veel gebeurt. Sporters die over andere sporters klagen dat ze gebruiken terwijl ze het zelf ook doen.

True

Ach over 20 jaar komt weer uit wat voor peptiden ze deze tijd gebruikt hebben

True

Ach over 20 jaar komt weer uit wat voor peptiden ze deze tijd gebruikt hebben

Als ze dan nog leven. Ronnie Coleman ziet er overigens nog best goed uit voor zijn leeftijd. Denk dat hij nu alleen nog een onderhoudsdosis test neemt, alleen die HGH gut ziet er niet uit

ronnie-coleman1.jpg

Meest schadelijke wat bodybuilders doen is dat kloten met grote hoeveelheden insuline en groeihormonen waardoor er velen diabetes hebben en een vergroot hart

Ronnie vind ik er nou echt niet uitzien op de laatste paar foto's die ik heb gezien. Zo ook de foto die hier gepost wordt, misschien dat ik gewoon de verkeerde foto's tegenkom.

ik wou net zeggen ..... schrok gewoon van die foto

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 19:24 ----------

armen lijken wel mini

Moet mentaal idd behoorlijk k*t zijn als je zo krimpt na zo groot te zijn geweest :eek:

kleine kick, is er al meer bekend over wie en wat? :)

Kuren op kosten van de staat :roflol:

Welkom in nederland

BNN achteraf aansprakelijk stellen voor de gelede schade door opgelopen verslaving en andere lichamelijke en psychische schade EN misbruik van publieke middelen zoals het financieren van AAS duidelijk is, dat is pas LOL.

BNN achteraf aansprakelijk stellen voor de gelede schade door opgelopen verslaving en andere lichamelijke en psychische schade EN misbruik van publieke middelen zoals het financieren van AAS duidelijk is, dat is pas LOL.

Wat dacht je van een contract wat alles afdekt, hier zal ongetwijfeld over nagedacht zijn. :rolleyes:

Het wordt nu uitgezonden haha

Zoals gewoonlijk weer een erg korte en bevooroordeelde docu, jammer

Laatst bewerkt:
is het nu jesse?

Helaas toch geen goed item. Totaal niet ingegaan op wat er allemaal bij komt kijken etc.

Mijn god zeg....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven