XXL Nutrition

Spuiten zonder reden

Hier een stukje uit de bijsluiter van testosteron. Omdat je het zo lief vraagt.
Ik zeg dat niet trouwens. Ik zei dat mensen die kuren alleen uit ijdelheid, onzeker en kansloos zijn.
4. MOGELIJKE BIJWERKINGEN Zoals elk geneesmiddel kan ook dit geneesmiddel bijwerkingen hebben, al krijgt niet iedereen daarmee te maken. Zeer vaak voorkomende bijwerkingen (komen voor bij meer dan 1 op de 10 gebruikers) zijn huidreacties op de aanbrengplaats zoals een brandend of prikkend gevoel, droogheid, uitslag, roodheid of jeuk. Dit zijn gewoonlijk lichte bijwerkingen van Tostran van voorbijgaande aard, maar als ze vervelend zijn of langer dan een paar dagen aanhouden, bespreek dit dan zo snel mogelijk met uw arts of apotheker. Vaak voorkomende bijwerkingen (komen voor bij 1 tot 10 op de 100 gebruikers) zijn: zwelling van handen of voeten, hoge bloeddruk, veranderingen in de prostaat (inclusief: verhoogde bloedwaarden van een eiwit dat prostaatspecifiek antigeen wordt genoemd en dat door de prostaat wordt aangemaakt), snellere groei van het lichaamshaar, grotere borstomvang, hoger aantal rode bloedcellen (in bloedmonsters gemeten). Stijging van het aantal rode bloedcellen, stijging van de hematocrietwaarde (het percentage rode bloedcellen in uw bloed) en stijging van de hoeveelheid hemoglobine (stof in de rode bloedcellen die zuurstof transporteert). Deze bijwerkingen kunnen worden vastgesteld door regelmatig bloedonderzoek. Andere bekende bijwerkingen die samenhangen met behandeling met testosteron zijn onder meer: kaalheid, overmatige talgafscheiding, acne, geelzucht (leverproblemen die soms in verband worden gebracht met een geelkleuring van de huid en van het wit van de ogen), afwijkende leverfunctietests, misselijkheid en veranderingen in het libido, vaker voorkomen van erecties, problemen bij het plassen, depressie, nervositeit, vijandigheid, gewichtstoename, spierkrampen of spierpijn, vocht vasthouden, gezwollen enkels, slaapapneu en in zeldzame gevallen pijnlijke en langdurige erecties. Bij hoge doses kan een daling in de spermaproductie en in de omvang van de testikels optreden. Langdurige toediening van testostero4. MOGELIJKE BIJWERKINGEN Zoals elk geneesmiddel kan ook dit geneesmiddel bijwerkingen hebben, al krijgt niet iedereen daarmee te maken. Zeer vaak voorkomende bijwerkingen (komen voor bij meer dan 1 op de 10 gebruikers) zijn huidreacties op de aanbrengplaats zoals een brandend of prikkend gevoel, droogheid, uitslag, roodheid of jeuk. Dit zijn gewoonlijk lichte bijwerkingen van Tostran van voorbijgaande aard, maar als ze vervelend zijn of langer dan een paar dagen aanhouden, bespreek dit dan zo snel mogelijk met uw arts of apotheker. Vaak voorkomende bijwerkingen (komen voor bij 1 tot 10 op de 100 gebruikers) zijn: zwelling van handen of voeten, hoge bloeddruk, veranderingen in de prostaat (inclusief: verhoogde bloedwaarden van een eiwit dat prostaatspecifiek antigeen wordt genoemd en dat door de prostaat wordt aangemaakt), snellere groei van het lichaamshaar, grotere borstomvang, hoger aantal rode bloedcellen (in bloedmonsters gemeten). Stijging van het aantal rode bloedcellen, stijging van de hematocrietwaarde (het percentage rode bloedcellen in uw bloed) en stijging van de hoeveelheid hemoglobine (stof in de rode bloedcellen die zuurstof transporteert). Deze bijwerkingen kunnen worden vastgesteld door regelmatig bloedonderzoek. Andere bekende bijwerkingen die samenhangen met behandeling met testosteron zijn onder meer: kaalheid, overmatige talgafscheiding, acne, geelzucht (leverproblemen die soms in verband worden gebracht met een geelkleuring van de huid en van het wit van de ogen), afwijkende leverfunctietests, misselijkheid en veranderingen in het libido, vaker voorkomen van erecties, problemen bij het plassen, depressie, nervositeit, vijandigheid, gewichtstoename, spierkrampen of spierpijn, vocht vasthouden, gezwollen enkels, slaapapneu en in zeldzame gevallen pijnlijke en langdurige erecties. Bij hoge doses kan een daling in de spermaproductie en in de omvang van de testikels optreden. Langdurige toediening van testostero

Haha 69 kilo

@Caterpillar29
Weet jij wel wat je zegt? Alcohol is een harddrug en kan dan weer wel volgens jou?
Rare manier van bepalen wat wel en niet kan heb jij.
+daarbij mensen die geen mooi lichaam meer willen zijn 9/10 zo pokke lelijk dat ze de hoop hebben opgegeven. Iedereen wilt er goed uitzien. Anders koop je toch ook geen mooie kleren en trek je gewoon een vuilzak aan?

Er staat hier nergens dat je gegarandeerd last krijgt ervan.

Vind je ijdelheid opmerking maar een beetje raar, dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat iemand op een vechtsport gaat omdat hij onzeker is of gepest wordt.

Staat er inderdaad niet letterlijk dat je gegarandeerd last krijgt, maar besef dit is een bijsluiter van AAS uit de apo en is waarschijnlijk gebaseerd op redelijke lage doseringen in vergelijking met wat kuurders gebruiken. Daarnaast gebruiken sommigen ook ondergronds spul waarvan je niet zeker weet hoe zuiver het allemaal is en er kans is op contaminatie, wat ook kan leiden tot ongewenste bijwerkingen.

Hoe bedoel je mijn opmerking is raar? Welke andere functie heeft " een esthetisch lichaam" hebben naast alle geldverdien- en sportcompetitie redenen?

Ik vind een mooi lichaam willen puur uit ijdelheid echt kansloos.
Als je een serieuse sporter bent, ambities hebt om model te worden of iets dan kan je het gebruik van AAS wellicht verantwoorden.
Dus iemand die zelf tevreden wil zijn over z'n lichaam is ijdelerderder dan iemand die daarvan ook bevestiging of erkenning wil van anderen?

Haha, ha?

@Caterpillar29
Weet jij wel wat je zegt? Alcohol is een harddrug en kan dan weer wel volgens jou?
+daarbij mensen die geen mooi lichaam meer willen zijn 9/10 zo pokke lelijk dat ze de hoop hebben opgegeven. Iedereen wilt er goed uitzien. Anders koop je toch ook geen mooie kleren en trek je gewoon een vuilzak aan?
Heh wat kraam jij nou weer uit?
:roflol:

Dus iemand die zelf tevreden wil zijn over z'n lichaam is ijdelerderder dan iemand die daarvan ook bevestiging of erkenning wil van anderen?
Tevreden zijn over je lichaam, hoeft niet te betekenen dat je AAS moet gebruiken. Het kan ook betekenen dat je jezelf moet leren accepteren zoals de natuur je heeft geschapen. :rolleyes:

Ik zeg ook niet dat andere mensen die geen AAS gebruiken, niet ijdel zijn ofzo.

Tevreden zijn over je lichaam, hoeft niet te betekenen dat je AAS moet gebruiken. Het kan ook betekenen dat je jezelf moet leren accepteren zoals de natuur je heeft geschapen. :rolleyes:

Wat als de natuur je heeft geschapen met de behoefte om AAS te gebruiken?

Ik had grote verwachtingen van de topic title, the disappointment is real. :(

Ik zei dat mensen die kuren alleen uit ijdelheid, onzeker en kansloos zijn.
Ik vind mensen die meningen zoals jou over andere mensen hebben die ze niet kennen, onzeker en kansloos zijn. Wie de f**k ben jij om te bepalen waarom mensen doen wat ze doen.
Of ben jij zo iemand die zo weinig te doen heeft in zijn eigen leven, dat je jezelf ook druk maakt om zwarte piet!

Als je jezelf zo moet accepteren zoals god je geschapen heeft dan hoef je ook niet naar de sportschool te gaan om aan je fysiek te werken (en als je die instelling hebt dan vraag ik me dus serieus af wat je op dit forum hier doet)

Zielig ventje ben jij. Zelf heb je vroeger problemen gehad met je extreme ondergewicht. En nu ga je andere hier belachelijk maken om gewicht?

Ik heb geen problemen gehad met mijn gewicht. Ik lach iedereen uit die eruitziet alsof die niet traint en wil afgegeven op aas.

Lees een bijsluiter van een dafalgan/aspirine en je neemt ook nooit meer een. :rolleyes:

Ik kom ook wel eens klaar na orale bevrediging door mijn vriendin. Dit heeft natuurlijk niets met het produceren van nageslacht te maken...

Is dat dan ook “spuiten zonder reden”?

@Caterpillar29
Er goed uitzien = AAS gebruiken, volgens jou? Slaat nergens op, je kan zonder AAS gebruik een realistisch mooi lichaam krijgen. En alcohol en AAS vergelijk vind ik appels en peren.

Wat als de natuur je heeft geschapen met de behoefte om AAS te gebruiken?
Het ging mensen die ontevreden zijn over hun lichaam. IMO kan je met wat je hebt gekregen ook een mooi lichaam krijgen door te sporten en dieten. Daar hoef je niet perse AAS voor te gebruiken.

Ik vind mensen die meningen zoals jou over andere mensen hebben die ze niet kennen, onzeker en kansloos zijn. Wie de f**k ben jij om te bepalen waarom mensen doen wat ze doen.
Of ben jij zo iemand die zo weinig te doen heeft in zijn eigen leven, dat je jezelf ook druk maakt om zwarte piet!
Ik word liever gehaat voor mijn mening, dan dat ik een schaap ben zonder eigen mening.

Behalve als je model of topsporter wil worden, natuurlijk.
Als je model wilt worden of als je serieus bent met sporten(ik zei nooit topsport) dan vind ik, dat AAS gebruik te verantwoorden is.
:scratch:
Als je niet serieus traint of een andere motivatie hebt dan "ik wil er goed uitzien", dan vind ik dat niet. Als je gewoon traint en dieet zonder AAS, kan je er toch ook gewoon goed uit zien? Misschien niet zoals een bodybuilder, maar bodybuilders zijn dan ook serieuse sporters ;)

Als je jezelf zo moet accepteren zoals god je geschapen heeft dan hoef je ook niet naar de sportschool te gaan om aan je fysiek te werken (en als je die instelling hebt dan vraag ik me dus serieus af wat je op dit forum hier doet)

Ik heb geen problemen gehad met mijn gewicht. Ik lach iedereen uit die eruitziet alsof die niet traint en wil afgegeven op aas.
hqdefault.jpg

Deze jongens zijn allemaal rond de 70kg.
Hoe kan jij nou zien aan mijn gewicht of ik er uit zie alsof ik train of niet?? (niet dat ik er zo uitzie, ik ben geen bodybuilder).
Daarnaast geef ik niks af op AAS, alleen op mensen die gebruiken uit pure ijdelheid, zonder verdere motivatie of redenen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven