Fitness Seller

Spuiten zonder reden

Ik denk dat de gemiddelde bber die kuurt wel wat ongezonder dan gemiddeld leeft. :o Hebt het dan over nogal risicozoekend gedrag en ze zitten net zo goed aan andere snoepjes en al wat god maar verboden heeft.

De enkeling die puur bioliogisch paleo eet en z'n bloedwaardes in de gaten houd etc etc kun je misschien een punt over hebben, maar...

Left ventricle hypertrophy? Schade aan sertoli cellen? Ik weet niet hoe gegarandeerd significant dat is maar kuurtjes hebben gewoon nadelige effecten die je niet kunt voorkomen.

Sowieso toch gedoe met hemoglobine, bloeddruk, cholesterol, leverwaardes, etc. Wat ongezonder is dan af en toe een hapje en drankje denk ik?
kan natuurlijk twee kanten op, zou twee kuurtjes op een jaar echt zoveel schade aanbrengen waar je later last van gaat krijgen?

kan natuurlijk twee kanten op, zou twee kuurtjes op een jaar echt zoveel schade aanbrengen waar je later last van gaat krijgen?
Als je er later nog bent. Ik weet de juiste nuance en afweging van de huidige data niet zo, @Galen vast wel en heeft er ook een goed boek over geschreven.

Just saying dat we eerlijk kunnen zijn dat gezond kuren niet bestaat (?) en je eigenlijk afweegt of het er goddelijk uitzien een procentje of wat kans op acuut of later hartfalen waard is.

Je kunt risico's minimaliseren maar de effecten neem je niet weg en wie weet ben je er niet meer voor het is herstelt. Maar dan lig je er wel buff bij.

Just saying dat we eerlijk kunnen zijn dat gezond kuren niet bestaat (?) en je eigenlijk afweegt of het er goddelijk uitzien een procentje of wat kans op acuut of later hartfalen waard is.
Ik denk dat nog de meest correcte stelling is.

Als je er later nog bent. Ik weet de juiste nuance en afweging van de huidige data niet zo, @Galen vast wel en heeft er ook een goed boek over geschreven.

Je kunt risico's minimaliseren maar de effecten neem je niet weg en wie weet ben je er niet meer voor het is herstelt. Maar dan lig je er wel buff bij.
Als je lijk maar mooi is.

Je hebt wel gelijk, alleen vraag ik het me af hoe schadelijk een kuur is in vergelijking met 10+ jaar roken of elk weekend minimaal 10 glazen alcohol.

Je hebt wel gelijk, alleen vraag ik het me af hoe schadelijk een kuur is in vergelijking met 10+ jaar roken of elk weekend minimaal 10 glazen alcohol.
Hangt er ook veel van af aan welke aandoeningen je gevoelig bent denk ik.

Een kuur bestaat niet. Als je kuurt, doe je dat regelmatig gedurende een paar jaren of ga je blasten en cruisen en dat is voor elk hart schadelijk.

• Like
Waarderingen: 040B
Mening: Lekker zelf weten, hoop alleen dat men niet alleen aan de korte termijn denkt en de gezondheid in de gaten houd. Moet je imo ook doen zonder aas gebruik maar dat terzijde.

Ik heb een bloedhekel aan van die mongooltjes die op een BODYBUILDINGFORUM (!!!) met hun meninkjes komen over de zin en onzin van anabolengebruik etc.

Wtf doe je op dit forum en al helemaal in de sectie die bestemd is om anabolen(gebruik) te bespreken. Junkies onder elkaar dus. Als je bang bent voor naalden of gewoon houdt van p**mels in je reet blijf hier dan gewoon weg

Meanwhile begin ik maandag mijn nieuwe cycle

Waarom zou je hier niet mogen komen als je graag p**mels in je reet krijgt?

Ik heb een bloedhekel aan van die mongooltjes die op een BODYBUILDINGFORUM (!!!) met hun meninkjes komen over de zin en onzin van anabolengebruik etc.

Wtf doe je op dit forum en al helemaal in de sectie die bestemd is om anabolen(gebruik) te bespreken. Junkies onder elkaar dus. Als je bang bent voor naalden of gewoon houdt van p**mels in je reet blijf hier dan gewoon weg

Meanwhile begin ik maandag mijn nieuwe cycle

Dus op een wielrenforum zou men het massaal over verborgen motortjes moeten hebben?

Ga die nadelen/bijwerkingen maar lekker zelf opzoeken, als je dat niet weet dan snap ik niet waarom je hier op in gaat.
Alcohol drinken kan 1 of 2 biertjes zijn op een vrijdagavond. Daar gaat je lichaam niet zoveel schade van oplopen.
Wekenlang hormonen injecteren heeft grotere gevolgen, omdat het frequenter is.
En dat alleen uit onzekerheid, vind ik kansloos.

Tuurlijk, je hebt er bij die alleen roken tijdens het uitgaan. Maar als je kijkt naar de gemiddelde roker die een paar pakjes per dag rookt, jarenlang, dan is roken ook wel een hele slechte :p

Een paar pakjes per dag is het erg extreem!

Terug
Naar boven