XXL Nutrition

Spuiten zonder reden

@Caterpillar29 : wat voor jou mooi is hoeft voor een ander niet mooi te zijn.

Het is heel simpel: iemand heeft een bepaald fysiek voor ogen en in heel veel gevallen is dat niet te bereiken zonder AAS. Vervolgens bepaalt iemand voor zichzelf of de risico's het waard zijn. Dit hoeven mensen niet te verantwoorden, en zeker niet tegenover een gebruikersnaampje op internet

@Caterpillar29 : wat voor jou mooi is hoeft voor een ander niet mooi te zijn.

Het is heel simpel: iemand heeft een bepaald fysiek voor ogen en in heel veel gevallen is dat niet te bereiken zonder AAS. Vervolgens bepaalt iemand voor zichzelf of de risico's het waard zijn. Dit hoeven mensen niet te verantwoorden, en zeker niet tegenover een gebruikersnaampje op internet
Maar de grap is dat velen dat ook niet kunnen bereiken met AAS. Dat terzijde, die persoon kan inderdaad zelf bepalen of het voor hem het waard is, maar dat wil niet zeggen dat het logisch is. Als AAS gebruik verantwoord zou zijn, dan zouden de dokters ze uitdelen aan iedereen die een mooi lijf wilt hebben. En ze hoeven het niet te verantwoorden aan mij, boeit mij ook helemaal niks wie er wel of niet wat gebruikt.

Ik ben ook helemaal niet tegen AAS gebruik, ik ben van mening dat mensen die gebruiken met redenen die niet opwegen tegen de nadelen (ik wil er goed uitzien vs. hormonale disbalans, mogelijke fysieke en psychische bijwerkingen tijdens en na de kuur, etc.) kansloos onzeker zijn over zichzelf. Een zelfverzekerd persoon heeft dat namelijk niet.

@Caterpillar29
Weet jij wel wat je zegt? Alcohol is een harddrug en kan dan weer wel volgens jou?
Rare manier van bepalen wat wel en niet kan heb jij.
+daarbij mensen die geen mooi lichaam meer willen zijn 9/10 zo pokke lelijk dat ze de hoop hebben opgegeven. Iedereen wilt er goed uitzien. Anders koop je toch ook geen mooie kleren en trek je gewoon een vuilzak aan?

+1

Ik ga trouwens verder niet meer in op berichten in dit topic.
Ik heb mijn mening geuit en die valt niet te veranderen. Ik had niet verwacht dat ik zoveel gevoelige snaren zou raken.

Wat als de natuur je heeft geschapen met de behoefte om AAS te gebruiken?
Had de natuur mij maar wat groter geschapen.

:fuu::fa:
In Nederland krijg je een pot eiwitten als je wint. Telt dat ook? ;-)
giphy.gif

Staat er inderdaad niet letterlijk dat je gegarandeerd last krijgt, maar besef dit is een bijsluiter van AAS uit de apo en is waarschijnlijk gebaseerd op redelijke lage doseringen in vergelijking met wat kuurders gebruiken. Daarnaast gebruiken sommigen ook ondergronds spul waarvan je niet zeker weet hoe zuiver het allemaal is en er kans is op contaminatie, wat ook kan leiden tot ongewenste bijwerkingen.

Hoe bedoel je mijn opmerking is raar? Welke andere functie heeft " een esthetisch lichaam" hebben naast alle geldverdien- en sportcompetitie redenen?

Ga korfballen man.

Hoi, ik ben Piet.
Ik sport net een maand (niet zo serieus), heb niet zoveel verstand van dieten, zie er niet uit.
Ik wil er uitzien als Frank Zane en daarom anabolen gebruiken :army:

(its never gonna happen)

Vs.

Hoi ik ben Peter,

Ik sport al een aantal jaar en heb mij verdiept in trainen en dieten. Ik heb al mooie resultaten bereikt en heb de ambitie om verder te komen en mijn plateaus te doorbreken.
Helaas ben ik niet gezegend met een grote spieren, anabolen zijn voor mij een hulpmiddel om het beste uit mezelf te halen om zo verder te komen in mijn sport. Daarnaast wil ik mijn lichaam gebruiken voor; modelwerk/ sportcompetitie/ bodybuilding / PL/Strongman / Crossfit competitie.
Ik ben daarnaast Personal trainer en wil anderen motiveren door als een rolmodel te dienen met mijn lichaam.

See the difference?

Maar de grap is dat velen dat ook niet kunnen bereiken met AAS. Dat terzijde, die persoon kan inderdaad zelf bepalen of het voor hem het waard is, maar dat wil niet zeggen dat het logisch is. Als AAS gebruik verantwoord zou zijn, dan zouden de dokters ze uitdelen aan iedereen die een mooi lijf wilt hebben. En ze hoeven het niet te verantwoorden aan mij, boeit mij ook helemaal niks wie er wel of niet wat gebruikt.

Ik ben ook helemaal niet tegen AAS gebruik, ik ben van mening dat mensen die gebruiken met redenen die niet opwegen tegen de nadelen (ik wil er goed uitzien vs. hormonale disbalans, mogelijke fysieke en psychische bijwerkingen tijdens en na de kuur, etc.) kansloos onzeker zijn over zichzelf. Een zelfverzekerd persoon heeft dat namelijk niet.

Ik ben het voor een gedeelte met je eens. Mensen zouden zeker niet te snel met AAS moeten starten. Eerst jarenlang goed trainen en goed op je eten letten heeft in mijn ogen de voorkeur. Maar stel dat persoon X na stel, 8 jaar trainen geen spat meer voorruit komt? een verantwoordelijke doses AAS zou dan niet kunnen? Ik heb het niet over mega doseringen.

@Bert hoelang trainde jij al serieus in het krachthok?

Hoi, ik ben Piet.
Ik sport net een maand (niet zo serieus), heb niet zoveel verstand van dieten, zie er niet uit.
Ik wil er uitzien als Frank Zane en daarom anabolen gebruiken :army:

(its never gonna happen)

Vs.

Hoi ik ben Peter,

Ik sport al een aantal jaar en heb mij verdiept in trainen en dieten. Ik heb al mooie resultaten bereikt en heb de ambitie om verder te komen en mijn plateaus te doorbreken.
Helaas ben ik niet gezegend met een grote spieren, anabolen zijn voor mij een hulpmiddel om het beste uit mezelf te halen om zo verder te komen in mijn sport. Daarnaast wil ik mijn lichaam gebruiken voor; modelwerk/ sportcompetitie/ bodybuilding / PL/Strongman / Crossfit competitie.
Ik ben daarnaast Personal trainer en wil anderen motiveren door als een rolmodel te dienen met mijn lichaam.

See the difference?
Hallo, ik ben catarpiller en ik ben een flapdrol met veel aannames en dring mijn mening op

Of

Hallo, ik ben catarpiller en ik geef genuanceerd mijn mening

See the difference?

Ik ben het voor een gedeelte met je eens. Mensen zouden zeker niet te snel met AAS moeten starten. Eerst jarenlang goed trainen en goed op je eten letten heeft in mijn ogen de voorkeur. Maar stel dat persoon X na stel, 8 jaar trainen geen spat meer voorruit komt? een verantwoordelijke doses AAS zou dan niet kunnen? Ik heb het niet over mega doseringen.
Als je al 8 jaar traint, zit je voor mij in de categorie serieuse sporter en dat vind ik een heel ander verhaal.

Hallo, ik ben catarpiller en ik ben een flapdrol met veel aannames en dring mijn mening op

Of

Hallo, ik ben catarpiller en ik geef genuanceerd mijn mening

See the difference?
Het was heet, ik had honger en ik had het inderdaad genuanceerder kunnen brengen, zodat ik geen tedere zieltjes raak.

Als je al 8 jaar traint, zit je voor mij in de categorie serieuse sporter en dat vind ik een heel ander verhaal.

Het was heet, ik had honger en ik had het inderdaad genuanceerder kunnen brengen, zodat ik geen tedere zieltjes raak.
Ik denkt dat vooral jou bikkelhard zieltje is geraakt ;)

Mensen drinken ook alcohol omdat het hun goed laat voelen, mensen roken om dezelfde reden, gebruiken drugs om deze reden, zitten allemaal risico’s aan verbonden hoezo is AAS dan kansloos?

Denk dat de gemiddelde bber die af en toe een kuur doet gezonder leeft en is dan het gros van de rest
Ik denk dat de gemiddelde bber die kuurt wel wat ongezonder dan gemiddeld leeft. :o Hebt het dan over nogal risicozoekend gedrag en ze zitten net zo goed aan andere snoepjes en al wat god maar verboden heeft.

De enkeling die puur bioliogisch paleo eet en z'n bloedwaardes in de gaten houd etc etc kun je misschien een punt over hebben, maar...

Wat zijn de gegarandeerde nadelige effecten van AAS?
Left ventricle hypertrophy? Schade aan sertoli cellen? Ik weet niet hoe gegarandeerd significant dat is maar kuurtjes hebben gewoon nadelige effecten die je niet kunt voorkomen.

Sowieso toch gedoe met hemoglobine, bloeddruk, cholesterol, leverwaardes, etc. Wat ongezonder is dan af en toe een hapje en drankje denk ik?

Ik vind het trouwens een lastige overweging, ondanks de nadelen is het toch erg aantrekkelijk.

Voor mij zelf is het maar om net dat kleine verschil voorbij wat naturel bij single digit vet% behouden kan worden, net wat vollere spieren mooier gevormd en lekkerder trainen eigenlijk.

Niks geen wedstrijd ambities en vind 99% van de kuur resultaten zelfs helemaal niet mooi. Moet er ook de perfecte esthetische aanleg voor hebben anders ben je imho beter af gewoon natty te blijven.

Ik heb een bloedhekel aan van die mongooltjes die op een BODYBUILDINGFORUM (!!!) met hun meninkjes komen over de zin en onzin van anabolengebruik etc.

Wtf doe je op dit forum en al helemaal in de sectie die bestemd is om anabolen(gebruik) te bespreken. Junkies onder elkaar dus. Als je bang bent voor naalden of gewoon houdt van p**mels in je reet blijf hier dan gewoon weg

Meanwhile begin ik maandag mijn nieuwe cycle

Ik word liever gehaat voor mijn mening, dan dat ik een schaap ben zonder eigen mening.

Whouw..... Alsof ik iemand zou haten op een forum om een mening... Als ik al een emotie bij jou zou hebben dan is het medelijden omdat je zo in het leven staat.
Ik wens jou en al je meningen het beste toe!

Ik heb een bloedhekel aan van die mongooltjes die op een BODYBUILDINGFORUM (!!!) met hun meninkjes komen over de zin en onzin van anabolengebruik etc.

Wtf doe je op dit forum en al helemaal in de sectie die bestemd is om anabolen(gebruik) te bespreken. Junkies onder elkaar dus. Als je bang bent voor naalden of gewoon houdt van p**mels in je reet blijf hier dan gewoon weg

Meanwhile begin ik maandag mijn nieuwe cycle

niks komt in mijn reet, dingen in je reet krijgen is jullie afdeling xD

Terug
Naar boven