Fitness Seller

Squat 250 KG!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Heyz,

Waa wat me vanavond is overkomen niet normaal!
250 KG Squat gedaan!!! Ik wist niet wat me overkwam. het was maar 1 rep maar toch :D Ik vind zelf heel veel ik weet niet of die nu peule schil voor de rest is :S Het was wel een 90 graden squat dus niet full want dat had ik nooit gehaald! :D Maar ohhh die mensen al die koppen allemaal zo :eek:

Ik zat echt op het moment van de 90 graden positsie. Ik pushen en pushen kwam echt vet langzaam omhoog. En toen knapte ergewoon iets ik werd kwaad jongen. Me benen trilde al helemaal die ader op me voorhoofd was zo dik als me tuinslang . Ik gilde niet normaal mensen over de hele gym keken en ineens weet ik veel waar die facking kracht vandaan kwam ging ik omhoog :D Baaammm ! Ik stond rechtop en gelijk dat ding achter me geflikkerd. Ongelooflijke harde knal en daarna was het muis stil. NIemand maar dan ook niemand!" Zelfs ik zelf niet had dit verwacht. Ik hijgte en pufte nog wat uit Maar ik had het gewooon fakcing gedaan!!!!! :D Ik zakte door me benen en bleef ff op de grond zitten want duizelig was ik zeker. En mannetje van 1.78! Mensen keken me nog steeds aan en ik lachte langzaam door me gehijg heen. Wel leuk dat die anabole kikkers er ook waren waar ik vorige keer over verteld had. Zo niet moet je me artikel : The only naturel left eens lezen . haha wel aardig dat ik nog een aplause kreeg. Ik was dood.. niet normaal.. Maar toch.. Ik had het geflikt :D zonder welke middel dan ook .. Me benen trillen nog steeds .. zal morgen wel incasseren ... Maar in me hart voel ik me voldaan.. Wat een Kick! wat een gevoel! echt master.. Dit is echt het mooiste wat me is overkomen! al die koppen prachtig.. Wens me succes voor morgen jongens! zal wel ff duren voordat ik weer kan lopen :D Oh ja en God als je dit leest! bedankt voor dat engeltje op me rug haha volgende keer zet je hem maar naast me dan is het wat lichter allemaal :p Ik ga slapen.. Ik vind wel mooi geweest...

haha, klasse pik

t*ring doe ik je niet naar hopen dat het vaker lukt

• Topic Starter Topic Starter
He voorlopig denk ik niet aan vaker. Ik hoop dat me benen er morgen niet af gehaald moeten worden in ziekenhuis :D hahah

ja je moet wel even naar de dokter gaan want dit is niet normaal hoor :D

ben je alleen in squaten zo sterk of overal in???

vooreen eigenlijk zat altijd rond 180 daar te kloten. En waarom je me niet gelooft is jouw probleem niet de mijne :D Ik ben niet zo triest om dingen te gaan verzinnen. Sta achter me of zeg verder niks als je niet gelooft. Dan is deze topic niet voor jouw. Bankdrukken staat op 110 1 rep. ehm verder is me grootste zwakte toch eigenlijk Decline Bench. daar heb ik eigenlijk grootste moeite mee zit ik op 50 kilo maar dan 6 keer

Ryu zei:
vooreen eigenlijk zat altijd rond 180 daar te kloten. En waarom je me niet gelooft is jouw probleem niet de mijne :D Ik ben niet zo triest om dingen te gaan verzinnen. Sta achter me of zeg verder niks als je niet gelooft. Dan is deze topic niet voor jouw. Bankdrukken staat op 110 1 rep. ehm verder is me grootste zwakte toch eigenlijk Decline Bench. daar heb ik eigenlijk grootste moeite mee zit ik op 50 kilo maar dan 6 keer

klasse man...

echt klasse super ryu !

krijg je een pos karma voor...

Laat die spuitkameraden van je wat zien !

du je benkt met moeite 110 kg, maar je krijgt 250kg boven in de squat?

en deadlift?

vind het ook bizar veel maar ik denk niet dat ryu hier op het board al 1 leugen heeft geplaatst!

ik ben dus bereid hem op z'n woord te geloven...

:)

Damn Ryu, ik neem aan dat je hier geen bullshit verhalen neer hangt, dus wil ik je wat respect tonen: RESPECT BRO! :)

Maaruh, 17 jaar, wat zijn je stats? Ik vind 250 kg ook wel erg veel, weet je zeker dat het geen Lbs was? :) Ennuh, pleur jij die stang na het squatten zomaar achterover op de grond??!! Zoiets zou ik in mijn gym echt niet hoeven proberen want dan gaat hij door de grond!

Anyways, goed gedaan, ga zo door!

@spike : Deadlift doe ik nooit. Kijk geloof of niet maar ik weet zelf wat ik gister gedaan heb. En dat is geen bull shit.

@bart : Thanks

@Rob G : Tuurlijk geen lbs :P verder ben ik maar een kleine shit hoop van 71 kilo en 1.78 lang daarom was het echt freaky dat nog lukte ook. He als jij eindelijk recht op staat heb jij niet zijn om te wachten op je spotters. En wij hebben zo mat liggen wat de klap van de gewichten altijd grotendeels opvangt

Ryu zei:
@Rob G : Tuurlijk geen lbs :P verder ben ik maar een kleine shit hoop van 71 kilo en 1.78 lang daarom was het echt freaky dat nog lukte ook. He als jij eindelijk recht op staat heb jij niet zijn om te wachten op je spotters. En wij hebben zo mat liggen wat de klap van de gewichten altijd grotendeels opvangt

Nou dude, dan heb jij damn krachtige pootjes daar! Ik heb dezelfde stats als jij, en ik kan max 6*100 kg full squat maken. Ga zo door!!!

ja kapote pootjes. Kan niet eens normaal meer schijten alles doet zeer :D Maar denk dat grotendeels ook door de Muay Thai komt dat het lukte

71 kilo en 1.78 lang t*ring dan vind ik het echt knap met zon lichaamsgewicht

er zijn verschillende factoren waardoor ik jou eigenlijk niet, of heel moeilijk geloof...

1) een hele tijd klooien op 180kg en opeens 70kg (!!!) méér squatten
2) 250kg squatten maar niet deadliften
3) nog niet zo lang trainen, slechts 71kg en 250kg squatten?
4) misschien had het wel gekund, want je zegt zelf dat het een halve squat was. en dan nog.
5) 17 jaar en 250kg squatten? hoe erg zit je aan de roids man?

sorry, ik heb al véél gezien in powerlifting, ik heb al 't een en 't ander meegemaakt, maar mij maak je dit niet wijs. tenzij je me een videootje toont van jou die 230kg squat, dan ben ik misschien bereid je te geloven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven