- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Spike zei:en ik wil niet blijven zeuren, maareeh
17? dus je bent nog in school, en voor fitnesstrainer te zijn moet je een opleiding gevolgd hebben, en daarvoor moet je een attest hebben dat je het middelbaar onderwijs hebt gevolgd. dit impliceert dat je meerderjarig moet zijn om uberhaupt met de opleiding te beginnnen!
Maar goed je blijft toch door zeuren erover of je het blijkbaar wil of niet. Jij gelooft me niet klaar ok ? Maakt mij verder niks uit maar ik weet het nu wel . En wat te **** kan mij de ervaren schelen . ik wist al van begin dat ik ging posten dat de helft me toch niet zou geloven
Ik weet wat ik die dag heb gedaan. En de post heb ik gedaan om motivatie te geven aan andere members. Om verhalen te delen. Daar is dit forum toch voor? En nu heb je al zoveel keer lopen posten dat je niet geloofd. Dat weet ik nu wel. En die schema´s waren fout ja. Maar ik had geen ervaring met bb schema´s op te stellen. Klaar maar nu heb ik behulp van andere wel goed schema. Wat verwacht je soms dat ik als 17 jarige alles wist ofzo ik ben in opleiding. Dingen doe je nou eenmaal met vallen en opstaan. En dat verhaaltje wat ik zo volgens jouw heb getypt was gewoon om te vertellen hoe het voelde en hoe het ging dan gewoon een zin neer te zetten : Ik heb 250 kg gesquat. Ja toch? Maar goed jonge. Blijf je punten maar steeds herhalen. Like i care
Maar laat deze thread dan gewoon open voor de mensen die wel meer over willen weten. en jij weet helemaal niet hoe ik verder me benen in die tijd heb getraind. Zowel als met fitness, free fight en Muay Thai. Verder noem je me maar wat je blij maakt. 
ik heb het gedaan en daar ging het me om. En nu ben ik beetje zat allemaal dus sluit deze thread desnoods maar want zo is de helft van de reply´s weer verhaaltjes met je standpunten van het oh zo onmogelijke.Spike zei:en ik wil niet blijven zeuren, maareeh
17? dus je bent nog in school, en voor fitnesstrainer te zijn moet je een opleiding gevolgd hebben, en daarvoor moet je een attest hebben dat je het middelbaar onderwijs hebt gevolgd. dit impliceert dat je meerderjarig moet zijn om uberhaupt met de opleiding te beginnnen!
en verder toont een aantal van jouw threads dat je echt niet veel kaas hebt gegeten van zowel trainingschema's opstellen als van voeding. getuige deze thread http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=7720
en het is trouwens de EERSTE keer waar ik zie dat je je zo uitspreekt over je benen. en TOEVALLIG post JIJ dat in het powerlifting gedeelte, waar je weet dat er heel ervaren zijn die jouw met een zeeer kritisch oog zullen bekijken.
en 3,5 keer je lichaams gewicht, zelfs voor een halve squat, heb je NIET bij tieners van 70kg. toppowerlifters kunnen dit, mensen met veel ervaring.
trouwens, je zegt dat je sinds je twaalfde traint, maar je zei toch dat je altijd oppastte en niet te zwaar ging trainen. dus in feite ben je pas 1 of 2 jaar echt serieus zwaar beginnen trainen. en na zo'n korte periode 250kg? nou jongen, ik mag jou nu Ed Coan de Tweede noemen.
sorry, hoe langer ik erover nadenk, hoe minder geloofwaardig je overkomt.
je verhaal klinkt trouwens 'te mooi om waar te zijn'. je geeft geen achtergrond, en je hebt een halve blad volgetypt (opsmuk heet dat) om 1 zinnetje te zeggen. opeens lees ik daar dan je in de benedenpositie zat van een squat.
?? Omdat die toevallig aan wedstrijden meedoet? Ryu heeft zoals vele mensen die talent hebben en aanleg geen zin in wedstrijden. Waarom zouden ze? Het zijn vaak mensen die zichzelf moeten bewijzen, omdat ze het niet kunnen uitstaan dat anderen sterker zijn, die wedstrijden. Bij mij op de sportschool lopen er veel kerels met fantastische spieren rond, dat niveau ligt veeeeel hoger dan wat de meeste jongens hier met foto's posten en iedereen de hemel inprijst.
biceps_blitz zei:spike, laat je niet zo kennen joh... Ik geloof het best wel. Als hij al 180kg kan squatten voor 6 reps, dan moet die 250kg wel lukken voor 1 rep, en het was een halve squat.
En waarom zou die ed coan de absolute beste zijn?? Omdat die toevallig aan wedstrijden meedoet? Ryu heeft zoals vele mensen die talent hebben en aanleg geen zin in wedstrijden. Waarom zouden ze? Het zijn vaak mensen die zichzelf moeten bewijzen, omdat ze het niet kunnen uitstaan dat anderen sterker zijn, die wedstrijden. Bij mij op de sportschool lopen er veel kerels met fantastische spieren rond, dat niveau ligt veeeeel hoger dan wat de meeste jongens hier met foto's posten en iedereen de hemel inprijst.
(ik soms ook trouwes)Spike zei:Dus voor je ook zo'n uitspraken begint te doen, misschien best je tong een aantal keer in je mond draaien(ik soms ook trouwes)

breek me de bek niet open.. Toen die bij ons opende kon je 1 keer gratis komen trainen ofzo, nou wij erheen eigenlijk al voor de grap want het was overduidelijk dat het een supercommerciele gym was. Dumbbells maar tot 20kg, in totaal maar 120kg aan losse schijven, 1 bankdruk setup met 1 olympische halter. Wel misschien wel 50 verschillende apparaten, 30 loopbanden, 30 fietsen etc.biceps_blitz zei:Als hij al 180kg kan squatten voor 6 reps, dan moet die 250kg wel lukken voor 1 rep, en het was een halve squat.

Spike zei:over dat van eddie coan, zou ik maar zwijgen moest ik van jou zijn. je weet niet wie hij is, wat hij gedaan heeft, en wat hij doet. en omdat die wedstrijden zijn omdat ze zichzelf moeten bewijzen is niet waar. daar weet jij niet veel van. die wedstrijden zijn er om je eigen cijfers officieel derop te zetten. het zijn geen 'gym lifts' waar je uitvoering zuigt en de spotter 3/4 van het gewicht op zich neemt. op wedstrijden krijg je de kans om voor jezelf te zien hoe zwaar je kan gaan volgens de regels. dus voor je ook zo'n uitspraken begint te doen, misschien best je tong een aantal keer in je mond draaien(ik soms ook trouwes)