XXL Nutrition

Squat 250 KG!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja leuk ja Dandy



Ecto! Je kan het bij mij bestellen.

Is wel illegaal ja!

Kopen?
 
Kijk een tevreden klant op me avatar :D
 
Wow heeft Arnie het ook gebruikt? Hoeveel kost het? Heeft het bijwerkingen en ja ik wil het kopen [Abeelding niet meer beschikbaar] geef! [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Leuk verhaal, maar als dat waar is dan had je alang competitie kunnen doen. En ik zie niet in waarom je dat dan nog niet gedaan hebt.
Dus ik vrees dat ik Spike's sceptische kant moet kiezen.

Alshet echt klopt: mooie prestatie.

ps: trainer op je 17 de? Je hebt geen echte ervaring, gaat nog naar school enz... vraag me af hoe dat kan???

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
 
en ik wil niet blijven zeuren, maareeh

17? dus je bent nog in school, en voor fitnesstrainer te zijn moet je een opleiding gevolgd hebben, en daarvoor moet je een attest hebben dat je het middelbaar onderwijs hebt gevolgd. dit impliceert dat je meerderjarig moet zijn om uberhaupt met de opleiding te beginnnen!

en verder toont een aantal van jouw threads dat je echt niet veel kaas hebt gegeten van zowel trainingschema's opstellen als van voeding. getuige deze thread http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=7720

en het is trouwens de EERSTE keer waar ik zie dat je je zo uitspreekt over je benen. en TOEVALLIG post JIJ dat in het powerlifting gedeelte, waar je weet dat er heel ervaren zijn die jouw met een zeeer kritisch oog zullen bekijken.

en 3,5 keer je lichaams gewicht, zelfs voor een halve squat, heb je NIET bij tieners van 70kg. toppowerlifters kunnen dit, mensen met veel ervaring.

trouwens, je zegt dat je sinds je twaalfde traint, maar je zei toch dat je altijd oppastte en niet te zwaar ging trainen. dus in feite ben je pas 1 of 2 jaar echt serieus zwaar beginnen trainen. en na zo'n korte periode 250kg? nou jongen, ik mag jou nu Ed Coan de Tweede noemen.

sorry, hoe langer ik erover nadenk, hoe minder geloofwaardig je overkomt.

je verhaal klinkt trouwens 'te mooi om waar te zijn'. je geeft geen achtergrond, en je hebt een halve blad volgetypt (opsmuk heet dat) om 1 zinnetje te zeggen. opeens lees ik daar dan je in de benedenpositie zat van een squat.
 
Spike zei:
en ik wil niet blijven zeuren, maareeh

17? dus je bent nog in school, en voor fitnesstrainer te zijn moet je een opleiding gevolgd hebben, en daarvoor moet je een attest hebben dat je het middelbaar onderwijs hebt gevolgd. dit impliceert dat je meerderjarig moet zijn om uberhaupt met de opleiding te beginnnen!

Bij Fitness First hoef je geen opleiding te volgen voor fitnesstrainer, je bent eerst motivator en je krijgt intern een opleiding voor instructeur. Je word daar aangenomen op je vaardigheden en ook als je 17 jaar bent mits je er niet te jong uitziet. ;)

geloof je me niet mail dan maar naar netherlands@fitnessfirst.com of
bel ff :

Fitness First Alkmaar Tel 072-502 44 44
Fitness First Amsterdam Tel 020-53 00 340
Fitness First Bergen op Zoom Tel 0164-21 00 00
Fitness First Den Haag Tel 070-36 99 100
Fitness First Delft Tel 015-285 31 31
Fitness First Eindhoven Tel 040-21 31 500
Fitness First Groningen Tel 050-59 33 310
Fitness First Kerkrade Tel 045-543 20 11
Fitness First Purmerend Tel 0299-480 180
Fitness First Roosendaal Tel 0165-53 55 48
Fitness First Vught Tel 073-68 47 350

voor de belgen:

Passage Fitness Belgium
Zuiderlaan 4
900 Gent

Tel: 00329 222 8917
Email: info@passage.be
 
Laatst bewerkt:
Ik werd opgeleid bij de sportschool zelf. Als een stageaire . En gaf ook gewoon les. Deed 2 opleidingen als het waren tegelijk. En fitness A diploma´s zijn tegenwoordig al met cursussen hier te halen. En was dat voor shit over me benen . Dus als ik niks over me benen post is gelijk niet goed ofzo :D Maar goed je blijft toch door zeuren erover of je het blijkbaar wil of niet. Jij gelooft me niet klaar ok ? Maakt mij verder niks uit maar ik weet het nu wel . En wat te **** kan mij de ervaren schelen . ik wist al van begin dat ik ging posten dat de helft me toch niet zou geloven :D Ik weet wat ik die dag heb gedaan. En de post heb ik gedaan om motivatie te geven aan andere members. Om verhalen te delen. Daar is dit forum toch voor? En nu heb je al zoveel keer lopen posten dat je niet geloofd. Dat weet ik nu wel. En die schema´s waren fout ja. Maar ik had geen ervaring met bb schema´s op te stellen. Klaar maar nu heb ik behulp van andere wel goed schema. Wat verwacht je soms dat ik als 17 jarige alles wist ofzo ik ben in opleiding. Dingen doe je nou eenmaal met vallen en opstaan. En dat verhaaltje wat ik zo volgens jouw heb getypt was gewoon om te vertellen hoe het voelde en hoe het ging dan gewoon een zin neer te zetten : Ik heb 250 kg gesquat. Ja toch? Maar goed jonge. Blijf je punten maar steeds herhalen. Like i care :D Maar laat deze thread dan gewoon open voor de mensen die wel meer over willen weten. en jij weet helemaal niet hoe ik verder me benen in die tijd heb getraind. Zowel als met fitness, free fight en Muay Thai. Verder noem je me maar wat je blij maakt.

@admin : Competitie kan me niks schelen. Ik doe het voormezelf verder. Niet iedereen gaat voor dat soort dingen. Daarom geen competitie snappie? Ik wil het niet en boeid me niks :D

Of ik hier verder gewoon talent voor heb voor die squat of dat het mazzel was . I don´t care :D ik heb het gedaan en daar ging het me om. En nu ben ik beetje zat allemaal dus sluit deze thread desnoods maar want zo is de helft van de reply´s weer verhaaltjes met je standpunten van het oh zo onmogelijke.
 
Spike zei:
en ik wil niet blijven zeuren, maareeh

17? dus je bent nog in school, en voor fitnesstrainer te zijn moet je een opleiding gevolgd hebben, en daarvoor moet je een attest hebben dat je het middelbaar onderwijs hebt gevolgd. dit impliceert dat je meerderjarig moet zijn om uberhaupt met de opleiding te beginnnen!

en verder toont een aantal van jouw threads dat je echt niet veel kaas hebt gegeten van zowel trainingschema's opstellen als van voeding. getuige deze thread http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=7720

en het is trouwens de EERSTE keer waar ik zie dat je je zo uitspreekt over je benen. en TOEVALLIG post JIJ dat in het powerlifting gedeelte, waar je weet dat er heel ervaren zijn die jouw met een zeeer kritisch oog zullen bekijken.

en 3,5 keer je lichaams gewicht, zelfs voor een halve squat, heb je NIET bij tieners van 70kg. toppowerlifters kunnen dit, mensen met veel ervaring.

trouwens, je zegt dat je sinds je twaalfde traint, maar je zei toch dat je altijd oppastte en niet te zwaar ging trainen. dus in feite ben je pas 1 of 2 jaar echt serieus zwaar beginnen trainen. en na zo'n korte periode 250kg? nou jongen, ik mag jou nu Ed Coan de Tweede noemen.

sorry, hoe langer ik erover nadenk, hoe minder geloofwaardig je overkomt.

je verhaal klinkt trouwens 'te mooi om waar te zijn'. je geeft geen achtergrond, en je hebt een halve blad volgetypt (opsmuk heet dat) om 1 zinnetje te zeggen. opeens lees ik daar dan je in de benedenpositie zat van een squat.


spike, laat je niet zo kennen joh... Ik geloof het best wel. Als hij al 180kg kan squatten voor 6 reps, dan moet die 250kg wel lukken voor 1 rep, en het was een halve squat.

En waarom zou die ed coan de absolute beste zijn????? Omdat die toevallig aan wedstrijden meedoet? Ryu heeft zoals vele mensen die talent hebben en aanleg geen zin in wedstrijden. Waarom zouden ze? Het zijn vaak mensen die zichzelf moeten bewijzen, omdat ze het niet kunnen uitstaan dat anderen sterker zijn, die wedstrijden. Bij mij op de sportschool lopen er veel kerels met fantastische spieren rond, dat niveau ligt veeeeel hoger dan wat de meeste jongens hier met foto's posten en iedereen de hemel inprijst.
 
@ Ryu: ik twijfelde gewoon wat, beschouw het als compliment ;)

Wat die opleiding als instructeur aangaat, daar geloof ik je zeker want bijvoorbeeld bij Passage België kennen de instructeurs evenveel of minder van fitness als de leden zelf. Dus als je een beetje vlot bent met mensen kan dat niet moeilijk zijn. (Niet persoonlijk bedoeld hoor)
 
biceps_blitz zei:
spike, laat je niet zo kennen joh... Ik geloof het best wel. Als hij al 180kg kan squatten voor 6 reps, dan moet die 250kg wel lukken voor 1 rep, en het was een halve squat.

En waarom zou die ed coan de absolute beste zijn????? Omdat die toevallig aan wedstrijden meedoet? Ryu heeft zoals vele mensen die talent hebben en aanleg geen zin in wedstrijden. Waarom zouden ze? Het zijn vaak mensen die zichzelf moeten bewijzen, omdat ze het niet kunnen uitstaan dat anderen sterker zijn, die wedstrijden. Bij mij op de sportschool lopen er veel kerels met fantastische spieren rond, dat niveau ligt veeeeel hoger dan wat de meeste jongens hier met foto's posten en iedereen de hemel inprijst.


over dat van eddie coan, zou ik maar zwijgen moest ik van jou zijn. je weet niet wie hij is, wat hij gedaan heeft, en wat hij doet. en omdat die wedstrijden zijn omdat ze zichzelf moeten bewijzen is niet waar. daar weet jij niet veel van. die wedstrijden zijn er om je eigen cijfers officieel derop te zetten. het zijn geen 'gym lifts' waar je uitvoering zuigt en de spotter 3/4 van het gewicht op zich neemt. op wedstrijden krijg je de kans om voor jezelf te zien hoe zwaar je kan gaan volgens de regels. dus voor je ook zo'n uitspraken begint te doen, misschien best je tong een aantal keer in je mond draaien ;) (ik soms ook trouwes)
 
Spike zei:
Dus voor je ook zo'n uitspraken begint te doen, misschien best je tong een aantal keer in je mond draaien ;) (ik soms ook trouwes)

Wijze woorden van onze altijd optimistische Spike :D
 
Fitness First :D breek me de bek niet open.. Toen die bij ons opende kon je 1 keer gratis komen trainen ofzo, nou wij erheen eigenlijk al voor de grap want het was overduidelijk dat het een supercommerciele gym was. Dumbbells maar tot 20kg, in totaal maar 120kg aan losse schijven, 1 bankdruk setup met 1 olympische halter. Wel misschien wel 50 verschillende apparaten, 30 loopbanden, 30 fietsen etc.
Een uurtje wat gekloot, beetje de meest vreemde "geavanceerde" apparaten geprobeerd.
Toen we weggingen werd een evaluerend gesprekje met ons aangeknoopt door een of andere "trainer"
Gewoon eerlijk gezegd wat we vonden: te weinig gewichten, te veel nadruk op aparaten etc. Wat zei de clown: maaaar we hebben nu een nieuwe methode van trainen, de zogenaamde HIT-training! dat is echt heel erg goed bla bla..
Toen kon ik mijn lachen toch niet meer onderdrukken.
Wat ik wil zeggen is dat het dus best kan dat een 17-jarige 'fitness trainer' is in zo'n tent, maar dat de 250kg squat ook steeds onwaarschijnlijker wordt...

*kuch*filmpje*kuch*
 
ik zou zeggen, laat een kort videotje van jezelf opnemen dat je 230 of 250 1 rep maakt. dan komt t wat geloofwaardiger over. want wat je nu beweert, lijkt wel of je superman bent :) (gezien je stats/ervaring)
 
biceps_blitz zei:
Als hij al 180kg kan squatten voor 6 reps, dan moet die 250kg wel lukken voor 1 rep, en het was een halve squat.

Theoretisch zou hij met 6*180, 1* 210 kunnen doen.

Maar ik geloof hem wel, waar een wil is, is inderdaad een weg!
 
Of je laat de twijfel bestaan of je maakt een kort filmpje waarin je een nette, vlotte squat maakt van een kilootje of 220/230 dan geloofd iedereen je hier opzeker !

Tis wat je wilt....
 
Ik geloof er geen geen #***# van.....

ALs jij met jouw lichaamsgewicht een stang van 250kg probeert van de rek af te krijgen..breek jij je rug....

Ik vind het complete bullschit, ik ben het met Spike eens....

Ik heb respect voor mensen die de waarheid spreken.... :mad:
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook 250 kg squatten !!!, next week althans proberen :)

Wat je vergeet is dat Ryu al heel lang traint, en ook veel aan vechtsport ( freefight,kickboxen) heeft gedaan, dit kan ervoor gezorgd hebben dat zijn benen heel sterk zijn geworden...

En mensen waarom zo die jongen afkraken, als hij het zegt, via internet kun je niks bewijzen ja..

maar waarom liegen?

Ryu lijkt mij betrouwbaar...

Anders Ryu maak een keer een filmpje dan heb je ook geen gezeur meer..
 
Spike zei:
over dat van eddie coan, zou ik maar zwijgen moest ik van jou zijn. je weet niet wie hij is, wat hij gedaan heeft, en wat hij doet. en omdat die wedstrijden zijn omdat ze zichzelf moeten bewijzen is niet waar. daar weet jij niet veel van. die wedstrijden zijn er om je eigen cijfers officieel derop te zetten. het zijn geen 'gym lifts' waar je uitvoering zuigt en de spotter 3/4 van het gewicht op zich neemt. op wedstrijden krijg je de kans om voor jezelf te zien hoe zwaar je kan gaan volgens de regels. dus voor je ook zo'n uitspraken begint te doen, misschien best je tong een aantal keer in je mond draaien ;) (ik soms ook trouwes)


ja zal allemaal wel, maar ik bedoel gewoon te zeggen dat de meeste mensen die echt talent en aanleg hebben helemaal niet zo ver in de sport willen zoals die ed coan of jij misschien ook. Daar ging het hier om. Dat jij niet gelooft dat ryu dat kan omdat het natuurlijk onmogelijk is dat iemand die lichter is dan jij, minder lang traint, en geen deadlifts doet, zoveel tilt...

Jij begint best wel erg vervelend te worden met je snotneus uitspraken hiero weet je dat. Heb gewoon een beetje respect voor iemand anders zonder gelijk te zeuren dat het niet kan enzo, alleen omdat jij het niet kan. Ook over jouw superheld ed coan... Ryu is zelfs natural, terwijl die ed coan strak staat van de anadrol etc.

Ik ken zat mensen die ****ing veel kunnen tillen, en waanzinnige aanleg hebben, zonder dat op "papier" te willen zetten. Waarom zouden ze? ze zijn tevreden, zien er goed uit, kunnen flink veel tillen. Daarom is het niet gelijk zo dat het onmogelijk is dat deze gasten niet zoveel als die wedstrijd mensen kunnen presteren.

Waarom trainen mensen in de sportschool met 3/4 hulp van een spotter en met slordige vorm? omdat jij dat zegt? speak for yourself.
 
jongen, ga fietsen, je weet niet waarover je spreekt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven