Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
en die puistjes die plots uitspuiten als de stang erop ligt
Overbodige informatie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat wel helpt is af en toe een zware walkout te doen met een gewicht hoger dan je 1RM. Als je met 125 kil in je nek gaat staan en daarna je set doet met 100 kilo valt het gewicht ineens reuze mee![]()
Misschien is een manta ray iets voor je.
Bodybuilding.com - Nick Nilsson - The 'Manta Ray' For Squats - Training Equipment Review!
ik snap nie wat mensen zeuren, ik ben ecto als een mofo en heb ers zonder problemen al 140 liggen gehad... maja ik heb ook geen last bij frontsquats ofsow dus kan ook aan mij liggen

Mofos zijn niet altijd buff.nice contradictie
(of is bij jou een mofo niet per definitie huge?)
nice contradictie
(of is bij jou een mofo niet per definitie huge?)
ik snap nie wat mensen zeuren, ik ben ecto als een mofo en heb ers zonder problemen al 140 liggen gehad... maja ik heb ook geen last bij frontsquats ofsow dus kan ook aan mij liggen

Ik gebruik gewoon zo'n schuimrubberen ding er omheen.
Weleens geprobeerd zonder, maar dat doet echt ****ing pijn, hij drukt precies op m'n nekwervel.
Als het maar half kan moet je natuurlijk zonder schuimrubber squatten, maar ik vind het k*t.

Een mofo = een mother****er
Huge mofo = huge mother****er
Skinny mofo = skinny mother****er
etc.

Ik deed eerst met de manta ray, maar mijn traps zijn te groot dus die past niet meer xD en beweegt alle kanten op.
Toen met handdoek maar is k*t om het midden van de stang een beetje te bepalen.
Dus dan maar zonder en gaat super en heb je ook een goed gevoel met de stand.
Ik snap uberhaut niet hoe je met zo'n rubberen ding of handdoek fantsoenlijk kunt squatten?! Get over it and get in touche with the iron!