AndroidHealthClinic

[Squat] Stang doet pijn

handdoek om de stang en je handen zo dicht mogelijk bij elkaar (zorgt ervoor dat de spieren in je rug spannen)

Geen handoek of rubber ding eromheen! Zo is het erg lastig om een goeie low bar placing te hebben en serieus te squatten. Gewoon de stang goed leggen zoals eerder gepost, in het begin zul je idd wat blauwe plekken eraan over houden, maar het went heel snel.

nie janke dur gasse gewoon komt goed handoekje erop klaar wie mooi wil zijn moet pijnlijden :p

Ik deed eerst met de manta ray, maar mijn traps zijn te groot dus die past niet meer xD en beweegt alle kanten op.
Toen met handdoek maar is k*t om het midden van de stang een beetje te bepalen.
Dus dan maar zonder en gaat super en heb je ook een goed gevoel met de stand.

ik snap nie wat mensen zeuren, ik ben ecto als een mofo en heb ers zonder problemen al 140 liggen gehad... maja ik heb ook geen last bij frontsquats ofsow dus kan ook aan mij liggen

ik snap nie wat mensen zeuren, ik ben ecto als een mofo en heb ers zonder problemen al 140 liggen gehad... maja ik heb ook geen last bij frontsquats ofsow dus kan ook aan mij liggen

nice contradictie :D

(of is bij jou een mofo niet per definitie huge?)

Heb 'k ook. In 't begin deed 't pijn, je moet gewoon de juiste positie vinden en je voelt 't niet eens. Geen idee waar 'k 'm precies neerleg trouwens, zal er is op letten volgende keer :p

Ik gebruik gewoon zo'n schuimrubberen ding er omheen.
Weleens geprobeerd zonder, maar dat doet echt ****ing pijn, hij drukt precies op m'n nekwervel.

Als het maar half kan moet je natuurlijk zonder schuimrubber squatten, maar ik vind het k*t.

Ik gebruik gewoon zo'n schuimrubberen ding er omheen.
Weleens geprobeerd zonder, maar dat doet echt ****ing pijn, hij drukt precies op m'n nekwervel.

Als het maar half kan moet je natuurlijk zonder schuimrubber squatten, maar ik vind het k*t.

Dan leg je de stang veel te hoog. ;)

Als het pijn doet ligt de bar niet goed.. zo simpel is het.

Ik deed eerst met de manta ray, maar mijn traps zijn te groot dus die past niet meer xD en beweegt alle kanten op.
Toen met handdoek maar is k*t om het midden van de stang een beetje te bepalen.
Dus dan maar zonder en gaat super en heb je ook een goed gevoel met de stand.

Zo dan:thumbup:

Ik snap uberhaut niet hoe je met zo'n rubberen ding of handdoek fantsoenlijk kunt squatten?! Get over it and get in touche with the iron!

Ik snap uberhaut niet hoe je met zo'n rubberen ding of handdoek fantsoenlijk kunt squatten?! Get over it and get in touche with the iron!

Ga nou niet overdrijven sanca

Als je die stang goed legt voel je 't niet, zo simpel is 't

Is niks hardcore aan squatten zonder handdoek of rubberen ding

Terug
Naar boven